Douăzeci şi patru

3.2K 176 16
                                    

      Raven este atât de concentrată citind cartea, încât nu a observat-o pe Jade care stă lângă ea de câteva minute bune, cu o tavă de mâncare în mână.

-  Hei Raven! spune Jade şi ea îşi ia ochii de la carte.

-  Oh, hei Jade, nu am ştiut că esti aici, spune ea.

-  Sunt aici de peste zece minute, dar în fine, pot să ştiu şi eu ce este atât de captivant la cartea aia? întreabă devenind curioasă.

       "Dacă ai ştii!" îşi spuse în gând.

-  Mă interesează istoria oraşului în care locuiesc, nimic mai mult, minte ea.

-  Ok, atunci să îmi dai şi mie cartea să o citesc, spune Jade.

-  Ok, dar nu acum, pentru că am ceva treabă cu ea.

-  Bine, acum pregăteşte-te, mai avem 20 de minute şi începem orele, spune şi pleacă.

       Raven îşi face rutina zilnică şi pleacă, neuitând să îşi pună cartea în ghiozdan. Azi va avea de gând să ceară nişte explicații.

       Toată seara a stat şi s-a gândit la Xander, şi la faptul că este un vampir, iar atunci când a citit povestea aşa zisului său tată, bine asta după părerea ei, s-a gândit dacă este sau nu adevarată.

        Alexander Christopher James.

        Fiul primului vampir din lume şi coicidență sau nu, pe Xander îl cheamă James, iar asta o face să aibă şi mai multe întrebări.

***

         Ajunse la liceu, fiecare se duce la ora ei, iar Raven avea oră cu Xander. Se gândi să chiulească, dar o dată şi o dată va trebui să vorbească cu el, aşa că intră în clasă.

-  Hei Raven, vino aici! o strigă Nina.

-  Bună, ïi spune ea în timp ce se aşează pe scaun.

       Nu au mai avut timp să îşi spună nimic, pentru că profesorul întră în clasă.

         Raven se uită la ceas şi vede că a trecut aproape jumătate din oră şi Xander împreună cu gaşca nu au venit. Dar nu a trecut puțin timp şi uşa se deschide, lăsându-i să intre pe Christa, Jason, Derek şi Maya.

-  Bună ziua, vă rog să ne scuzați că am întârziat, spune respestuoasă Christa.

         "Măcar ei sunt respectuoşi cu profesorii, nu ca alții!" îşi spune în gând, amintindu-şi prima zi de şcoală, când Xander a vorbit foarte nepoliticos cu profesorul.

         Raven se uită la ei căutâtandu-l cu privirea pe Xander, dar se pare ca s-a hotărât să nu vină azi.

-  O să stai azi cu noi la prânz, nu-i aşa? o întreabă Nina în şoaptă.

         "Eu zic că mai bine îți răspundem la întrebari la prânz decât să stai cu ei."

          "Sunteți şi voi vampiri, nu-i aşa?"

          Gândeşte şi se uită spre direcția Mayei care îi face un semn afirmativ din cap, iar ea oftează.

-  Îmi pare rău Nina, dar azi chiar nu pot să stau, dar mâine îți promit că voi sta, spune schițând un zâmbet fals.

-  Ok, atunci pe mâine să fie, spune şi amândouă sunt atente la oră.

         În sfârşit după toate orele, a sosit ora prânzului. Raven se duce la cantină, dar nu-i vede pe nici unul la masa obişnuită. Băzâitul telefonului o anunță că a primit un mesaj.

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum