Şaisprezece

3.5K 202 8
                                    

        Raven rămâne şocată. Stă şi se gândeşte la ce a spus adineauri Xander şi nu îi vine să creadă.

       "Pentru că vreau să te cunosc!"

        Îi rămase aceste cuvinte întipărite în minte. Oare el chiar vrea cu adevărat să o cunoască, sau doar vrea să fie una din cuceririle sale?

-  Hei Raven, mai eşti aici? spune el şi îi flutură mâna prin față amuzat de reacția ei.

-  Ăăă... da, ce spuneai? spune Raven.

-  M-ai întrebat de ce te-am adus aici şi eu ți-am spus că vreau să te cunosc, spune amuzat de ea.

-  Pot să stiu şi eu de ce râzi? Am cumva ceva pe față? spune încercând să nu se enerveze.

-  Nimic, reacția de face toți banii, spune încetând din zâmbind.

-  Mă rog, deci de ce ai vrea să mă cunoşti?

-  Nu ştiu, eşti prima fată care s-a impus în fața mea, în toată viața mea care nu...

        Spune dar se opreşte când realizează că aproape îi spusese adevărul.

-  Care nu...

       Repeta Raven intrigată de răspunsul său.

-  Care nu a fost uşoară, spune el.

-  În ce fel nu a fost uşoară? întreabă ea.

-  Este greu de explicat şi în plus nu ai înțelege, spune Xander.

-  Şi cred că asta te-a făcut să faci trafic de arme, droguri şi femei, nu?concluzionează ea din puținele informații pe care Jade i le-a dat în prima zi de şcoală.

        Xander a rămas şocat. Ştia că prin liceu se vehicula asta, dar nu credea că ea va afla. Bine, a facut parte dintr-o mafie, de oameni, şi da făcea trafic de droguri şi arme, dar niciodată de femei.

-  Raven, eu...

        Încearcă să îi explice, dar Raven îl întrerupe.

-  Nu trebuie să îmi zici dacă nu vrei, nu te oblig, minte ea pentru că dacă el nu îi va spune ceva concret din viața sa nici ea nu îi va spune mare lucru.

-  Nu Raven vreau să îți spun, spune el. Da am făcut parte dintr-o mafie, dar acum mulţi ani în urmă, bine într-un alt oraş, completă în minte. Dar făceam trafic de arme şi droguri, niciodată de femei, spune sigur pe el.

-  Ai fost, adică nu mai eşti ?

-  Da, nu mai sunt pentru că m-am mutat aici, spune Xander, de data asta adevărul.

-  Şi de unde te-ai mutat?

-  Din Londra.

-  Ce coincidență şi eu la fel, spune cu tristețe.

-  Nu ți-a plăcut în Londra? Bine nici mie pentru că nu îmi place ploaia, dar eu cred că este un alt motiv.

-  Nu vreau să vorbesc despre asta, spune şi o lacrimă i se prelinge pe obraz.

-  Bine, nu te voi forța să o faci dacă nu vrei, minte el pentru că murea pe dinăuntru să ştie ce s-a întâmplat în Londra, dar nu îi va citi gândurile pentru a afla. Dacă va vrea să îi spună, îi va zice ea nu va afla din alta parte, chiar dacă calea este reprezentată de gândurile sale.

         Nu au mai stat mult timp în casă, pentru că s-a înserat şi Raven nu ştie ce să îi zică tatălui său despre unde a stat şi cu cine până acum. Drumul a fost unul tăcut, nimeni nu a scos nici un sunet, doar radioul se auzea cu melodia "New Rules" de la Dua Lipa. Când au ajuns în fața casei lui Raven, ea vrea să coboare din maşină,dar glasul lui Xander o opreşte.

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum