Treizeci și opt

2.5K 179 9
                                    

    Xander se trezește mahmur, de la câtă băutura a baut, și vede că ține în brațe o fată .

    " Prost mai sunt, nu cred că am făcut asta din nou! " se mustrează el .

    Atunci când vede că fata se mișcă in bratele sale și o vede mai bine, respiră ușurat de faptul că este Raven și nu o altă fată în patul lui .

    Dar cum a ajuns acasă la el, daca a stat până acum închis în camera lui şi a băut ?

- Oh, te-ai trezit, spune ea deschizându-și ochii albaștri .

- Da, Raven, dar cum ai ajuns aici?întreabă nedumerit .

- Poveste lungă, spune ea. Ce zici, îți iei o pastilă de cap, mâncăm ceva, pentru ca nu am mancat nimic pe ziua de azi, și după aceea vorbim ?

    Xander doar aprobă printr-o înclinare a capului, și nu a mai spus nimic, pentru că Raven a plecat din cameră. Simțea că este ceva ciudat cu ea, sigur a aflat ceva ce ar putea să le strice relatia inexistentă, și asta doar din cauza lui .

    La acest gând inima îi tresare și se dă jos din pat, își face rutina zilnică, strânge sticlele de jos, si se duce la bucătărie unde o vede pe Raven făcând clătite .

- Mmm, ce bine miroase, spune el luând-o în brațe .

- Da, poftim, ii spune indiferentă dându-i mâna din jurul taliei ei, și punându-i farfuria pe masă .

    Aceștia mănâncă în liniște, fără ca nici unul să spună nimic. Xander voia să zică ceva, dar la cât de serioasă este Raven, mai bine așteaptă să afle de la ea ce are de zis .

    După terminarea prânzului, Raven a spălat vasele și s-a dus în living, acolo unde a apărut și Xander .

- Deci, ce vrei să vorbim? întreba el după minute de tăcere .

- Cine este Katherine? întreabă Raven și lui Xander simte cum îi cade cerul în cap .

    Sigur că a aflat de "escapada" lui de acum două zile. Scorpia de Katherine nu își putea ține gura aia spurcată .

     Xander oftează și în cele din urmă dechide gura pentru a-i povesti lui Raven despre prima lui iubire :

- A fost aproximativ acum doua sute de ani, începe el. Pe vremea aceea erau mari diferențe între cei bogați si cei săraci, și acum te intrebi din ce categorie am făcut eu parte, nu? întreabă iar Raven afirmă. Prima variantă, adică cei bogați. Într-o zi, la curtea casei noastre a venit familia Dumont, ei venind să se ascundă, asta am aflat-o mai tarziu. Soții Dumont aveau o fată, Katherine, de care m-am îndrăgostit din prima clipă, spune și trage aer în piept amintindu-și acele momente. Am stat foarte mult timp împreună, ne-am apropiat și într-o zi mi-a marturit ca simte ceva pentru mine, iar eu i-am spus că simt la fel ca ea, asa ca am devenit un cuplu. Atunci eu aveam optspezece de ani, dar cu toate că nu eram vampir puteam să simț ceilalți vampiri, dar pe Katherine nu am simțit-o, deși era unul .

- De ce nu ai simțit-o că este vampir ?

- Pentru că este prietena cu mama, iar ea înainte ca tata să o transforme în vampir, era vrăjitoare și nu orice vrajitoare, o vrăjitoare Bennett, iar aceste vrăjitoare pot face magie neagră, dar și alba, asa că mama i-a cerut unei rude îndepărtate să facă o vrajă în așa fel ca eu să nu o simt ca fiind vampir .

- Dar ai aflat .

- Exact, dar am aflat în cel mai odios fel. Eu când m-am nascut nu eram vampir, deoarece mama era om, iar în prima noapte de dragoste cu Katherine, aceasta m-a transformat în vampir, iar eu mi-am amintit toate relele pe care mi le-a făcut. Iar după a plecat si m-a lăsat ca si cum as fi fost o cârpă folosită și de atunci m-am comportat ca un monstru .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum