Xander se uită în urma lui Raven și nu înțelege reacția ei .
- Să înțeleg că voi sunteti împreună? îl scoate din gândurile sale Bonnie .
- Ce? Nu, de unde ați scos asta ?întreabă el șocat .
- Nu știu, poate pentru că a plecat imediat după ceea ce ai spus mai devreme? întreabă la rândul ei .
Xander stă și imediat i se aprinde beculețul .
" -Pot să vă întreb ce materie veți preda? întreabă el încercând să o potolească pe Raven care îi tot dă mana de pe umerii ei .
- Franceza, spune Bonnie zâmbindu-i .
- Coucher avec moi madame professeur? o întreabă el pe Bonnie privind-o seducator . "
Este geloasă .
Raven Accola este geloasă din cauza lui, își spune Xander uimit și mândru în același timp .
S-a sunat de oră, așa că Bonnie se îndepărtează de Xander, cu zâmbetul pe buze, deoarece a făcut primul pas spre împăcarea celor doi .
Dacă Raven este geloasă înseamnă că simte ceva pentru Xander. Acum este timpul să îl fac pe el să devină gelos .
Xander își dă seama că s-a sunat când Derek îl bate prietenește pe umar .
- Hei frate, la ce-ți stă gândul? întreabă rânjind .
- La nimic, îi răspunde el sec. Hai acasă, spune nevrând să mai stea la școală .
În sfârșit, ziua de azi s-a terminat, iar Raven, Zoe și Jade se îndreptă spre casă .
- Bună fetelor, vă supărați dacă o iau pe Jade la o plimbare? întreabă Dean, în momentul în care își oprește mașina în fața celor trei fete .
Raven și Zoe se uită la ea, neștiind ce se întâmplă, iar Jade le zâmbește fals .
- Dean, am zis că vom vorbi la telefon dacă vrem să ieșim, spune abitinandu-se să nu îl bată .
- Da, așa am zis, dar mie mi s-a făcut dor de tine și vreau să ne vedem, acum, spune accentuând ultimul cuvânt .
Raven și Zoe vorbesc din priviri, și se hotărăsc să plece, lăsându-i pe iubăreți să se certe în continuare, însă îi lasă un mesaj, pentru a nu crede că ele au lăsat-o baltă. Și oricum, după fața lui Dean se vedea că nu va accepta nu că răspuns, oricât ar nega Jade .
- Pui pariu că mâine se vor ține de mână prin liceu? o întreabă Zoe pe Raven când ajung acasă .
- Iar eu pun pariu că asta seara va dormi la el, replică Raven .
- Înseamnă că amândouă vom câștiga pariurile, zice Zoe apoi cele două încep să râdă .
- Noroc că tata este plecat din oraș, căci altfel ar fi căutat-o cu sirena de poliție, spune Raven și fetele încep din nou să chicotească .
Peste patru ore, după ce Raven și Zoe au stat împreună, s-au uitat la televizor, s-au cunoscut mai bine și și-au făcut și temele pentru școală . Raven stă în pat, citind pana când aude ceva lovindu-se de geam .
Lasă cartea, apoi deschide geamul și mare îi este surpriza când îl vede pe Xander, zâmbindu-i în stilul său caracteristic, adică arogant și sexy .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Wampiry09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...