Douăzeci şi nouă

2.9K 180 10
                                    

    Raveni nu-i vene să creadă ce tocmai a auzit. Xander, pentru prima dată a amenințat-o că îi va ucide prietenele, dar oare mai ucisese pe cineva din New Orleans de cât timp este aici ?

- Fetelor, eu o să merg cu Xander acasă, le spune ea .

- Eşti nebună? spune Jade. Nu o să te las să vorbeşti cu arogantul ăla !

- Doar vorbim Jade, şi în plus noi nu am fost într-o relație ca să ne certăm, spune facând aluzie la ea şi Dean .

- Bine, atunci când vei veni plângând la mine eu nici nu te voi băga în seamă, spune şi le ia pe cele două fete şi pleacă de lângă Raven .

    Raven oftează şi se duce în maşina lui Xander. Când a văzut-o urcând în maşină, un zâmbet victorios i se aşterne pe față .

- Vampir nenorocit ce eşti! răbufneşte după ce îşi pune centura de siguranță .

- Dar ce am făcut acum, iubire? spune accentutând ultimul cuvânt .

- Cum să mă ameninți că îmi omori prietenele, tu eşti sănătos ?

- Dar nu este prima dată când am făcut asta, doar sunt fiul primului vampir din lume şi până astazi am omorât o mulțime de oameni, aşa că nu mai face atâta caz! îi spune el .

- De când ai venit în New Orleans ai omorât pe cineva? îşi face curaj şi îl întreabă .

- Sigur că da, dar de când ne-am cunoscut nu am mai făcut asta .

    Raven se gândeşte la răposata sa sora, Zoe, pe care trebuia să o cunoască când ajungea în New Orleans, dar din nefericire a fost găsită secată de sânge .

    Stai ce? Zoe a fost găsita secată de sânge, iar cum lupi nu cresc în pădurile de aici, iar sigura posibilitate este...

- Xander te intreb ceva şi vreau să fi sincer! îi spune serioasă .

- Mă speri, treci de la o stare la alta, spune el amuzat. Uimeşte-mă cu întrebarea ta !

- Tu ai omorât-o pe Zoe Accola? O fată şatenă care s-a plimbat prin parc, noaptea, iar după câteva zile a fost gasită moartă .

    Xander stă şi se gândeşte, şi îşi aminteşte că se plimba pe stradă, într-o seara de vară, şi a văzut o fată ascultând muzică la căşti, aşa că a dus-o după un bloc, şi a început să o sece de sânge. Şi acum după ce îşi aminteşte, poate spune ca aceea fata semană cu descrierea facută de ea .

- Xander, spune naiba ceva, ai omorât-o sau nu? întreabă Raven agitată .

- Da, eu am omorât-o, dar pot să îți explic de ce! se grăbeşte să spună .

- Ia uimeşte-mă cu explicația ta! spune ea ironică, încercând să îşi potolească impulsul de a-i da o palmă bine meritată .

    Xander are noroc că este la volan şi dacă îi dă o palmă aveau să facă accident şi decat să îl mai vadă pe tatăl său căutând-o pe la spitale, mai bine se potoleşte .

- În acea seară venisem foarte obosit şi stresat de la muncă, pentru că da, chiar dacă sunt vampir şi sunt la liceu, pe care apropo l-am făcut de peste cinci ori, trebuie să am şi eu cu ce să trăiesc. Şi când am ajuns acasă l-am întrebat pe Derek dacă a luat pungi de sânge de la spital, pentru ca da, decât să omorâm oameni mai bine furam dintr-un spital, nu-i mai bine aşa? Şi el mi-a spus că nu mai este şi nici nu ştia de unde să facă rost, aşa că am ieşit pe stradă, chiar dacă nimeni nu iese seara, eu speram sa gasesc ceva "hrană", şi uite că am găsit-o. Era sora ta, care mergea cu căştile în urechi şi am luat-o după un bloc şi am secat-o de sânge .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum