În momentul în care Xander și Raven s-au sărutat, tot pământul s-a zguduit ca și când ar fi fost un cutremur .
În Los Anngeles, Filip și Anastasia încep să își aducă aminte despre toate întâmplările din anul precedent .
În New Jersey, Dean și-a adus aminte cum a devenit vampir, de Britney, de Xander și gașca lui. Iar Jade cum a aflat de la Raven că iubitul ei este vampir, la fel si gașca popularilor .
În Canada, Zoe și-a adus aminte de faptul că a fost ucisă de Xander în prima noapte când a venit în New Orleans, ea vrând să facă o plimbare noctura nebăgând de seamă la legendele legate de vampiri .
În Paris, Christa și-a adus aminte cum a fost înșelată în Spania de Jason, și cum Raven i-a fost alături .
Iar în Italia, Maya și-a adus aminte cum a cunoscut-o pe Raven, cum a constrâns-o atunci când Xander l-a luat la bătaie pe băiatul care i-a făcut un portret și a descopert faptul că are un lănțișor cu verbină .
Dar cel mai important, Xander și Raven și-au adus aminte tot ce s-a întâmplat între ei. Raven și-a amintit prima întâlnire a lor .
"- La naiba!spune şi îşi adună cărțile de jos .
- Poți să fii şi tu mai atentă,îi spune băiatul al cărei voce îi crează fiori pe şira spinării lui Raven .
- Eram cu tencul de cărți în mână,nu te puteam vedea,îi replică aceasta .
- Cine te pune să cari atâtea cărți dacă nu eşti în stare să le duci întregi la locul lor! afirmă acesta batjocoritor .
- Auzi, nu eşti vreun prinț şi acum lasă-mă în pace, îi spune acesta enervată de atitudinea sa superioară .
- Tu ştii cu cine vorbeşti? o intreabă arogant .
- Vai, cu cine am onoarea? Dacă erai Dylan O'Brien mai ziceam ceva, dar tu eşti un arogat şi jumatate, răbufneşte şi pleacă dupa ce îşi adună cărțile .
Nici macar nu îi văzuse fața din cauza că îşi străngea cărțile, dar ceea ce o enerva la maxim este că i-a plăcut vocea sa raguşită şi sexy ."
Xander și-a adus aminte de primul lor sărut în casa din pădure, când și-a dat seama că este îndrăgostit de Raven și alte momente importante dintre ei doi .
- Xander! șoptește Raven după câteva secunde de când și-a recăpătat memoria .
- Raven, iubita mea, șoptește fericit Xander și o sărută din nou .
Un sărut plin de dor, de dragoste, în care cei doi își pun sufletele lor în el .
- Doamne, nu îmi vine să cred prin ce am trecut! îi șoptește la ureche .
- Parcă am fi într-un film,replică Raven plângând de fericire .
Xander îi sterge drăgăstos lacrimile și o strânge din nou în brațe .
- Nu îmi vine să cred că ne amintim totul și că putem fi fericiți în sfarsit, spune el .
- Destinul ne vrea împreună, nu crezi ?întreabă zâmbind .
- Adică ?
- Anul trecut, cred că pe vremea asta, dacă nu aș fi mers în club cu Max nu te-aș fi întâlnit. Reîntâlnit, se corectează imediat .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampire09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...