Opt

3.9K 221 21
                                    

      Xander stătea liniştit şi se uită la un film pe laptop, când de o dată vine Maya ca o furtună în camera sa.

-  Ce naiba crezi că faci? spune ea nervoasă.

-  La ce te referi, dragă? raspunde el ironic.

-  Nu face mişto de mine, James, spune enervată. Ce treabă ai tu cu Raven şi de ce nu o laşi în pace ?

-  Nu este treaba ta,Morgan!spune el indiferent. Eu nu te întreb ce faci în dormitor cu Derek, aşa că lasă-mă să fac ce vreau şi cu cine vreau !

-  De ce nu o laşi în pace pe Raven?întreabă ea din nou ignorând idioțenile spuse adineauri.

-  Nu te interesează, spune la fel de indiferent.

-  O iubesti? spune şi Xander se enervează.

-  NU! spune categoric. Eu nu o iubesc şi nici nu voi iubi, nici pe ea, nici pe altcineva! tipă nervos.

-  Dar de ce? Crede-mă daca te temi că Raven este ca Katherine, te inşeli amarnic. Raven este total opusul lui Katherine.

-  Da,Katherine este vampir şi Raven muritoare, deci este clar, spune simplu.

-  Adica recunosti că îți place de ea?spune Maya cu speranță în voce.

-  Adică o să stau de azi înainte departe de ea, spune nonşalant.

-  Ce, de ce? îl intreabă şocată.

-  Cred că ai uitat povestea tatălui meu cu muritoarea din New Orleans.

-  Da, dar ea nu a crescut aici, Raven este diferită, susține ea.

-  De unde ştii tu exact, o cunoşti?

-  Nu, dar de mâine asta voi face şi îți voi demonstra cât de mult te înşeli în privința ei! spune şi pleacă furioasă din cameră.

♡♡♡

       "Primul vampir supranumit şi *originalul* s-a născut în oraşul New Orleans şi se numeşte Arthur James. Părinții lui au fost nişte simpli țărani. Tatăl său Alvin James a fost un agricultor renumit, dar mama sa, Blythe este vrăjitoare, vrăjitoarea Bennet, cele care sunt bine cunoscute pentru puterea lor care se transmite din generație în generație, astfel protejand-o pe ea şi familia sa de rele.
La vârsta de 17 ani, Arthur a cunoscut-o pe Ceres,fiica singurului apicultor din New Orleans. Acesta s-a îndrăgostit de ea din primul moment în care a văzut-o. Era blondă, frumoasa,cu ochii albaştri, era o încântare pentru ochiul vizual.
După două săptămâni, în care a vorbit cu ea încontinuu,a decis să îi dezvăluiască adevăratele sale sentimente..."

-  Hei surioară, ce citeşti?

       Raven închide cartea şi o priveşte pe sora sa care radia de fericire.

-  Uite citeam şi eu ceva, dar de ce eşti aşa de fericită?

-  Este atât de evident? spune ea înroşind.

-  Da, acum varsă tot, spune Raven curioasă.

-  Acum două zile, atunci când nu ai stat cu noi la prânz, eu şi Dean am fost la el acasă, pentru că eu am avut o cădere de calciu.

-  Stai ce? Şi mie de ce nu mi-ai spus?

-  Nu a fost ceva grav şi oricum nu voiam să vă îngrijorez pe tine sau pe tata.

-  Ok, atunci continuă.

-  Şi când am ajuns la el, m-a dus în camera sa şi m-am îmbrăcat în tricoul lui, eu fiind incoştientă.

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum