- Raven nu ai mai mâncat de două săptămâni, îi spune Jade autoritară .
- Nu am poftă de mâncare, spune ea dând din umeri indiferentă .
Au trecut doua luni în care Anastasia, mama lui Raven este în comă .
După ce a sunat-o tatăl ei, Raven a plecat într-un suflet, împreună cu Xander, spre spitalul unde erau el și surorile ei. Ajunsă acolo îl gasi pe tatăl ei distrus și încercând să fie puternic .
- Ce s-a întâmplat tată? întreabă ea ajungând în dreptul lui .
- Oh Raven, spune și o ia în brațe începând să plângă .
Raven, care până acum a încercat să fie calmă, începe și ea să se descarce pe umărul tatălui ei .
- Este vina nenorocitului de Steave, spune Filip începând sa mârâie nervos .
Raven se încordează când aude numele acelui individ .
- Am fost în Londra pentru a o aduce pe mama ta, care a divorțat în sfârșit de acel individ, iar el ne-a urmărit de când am plecat din Londra până aici și când eram pe drumul spre casă a intrat în noi cu o mașină, iar a noastră s-a răsturnat de trei ori. A fost o minune că eu am suferit doar câteva răni ușoare, dar Ana s-a lovit la cap atunci când geamul s-a spart, povestește el încercând sa fie puternic .
Raven este luată în brațe de surorile ei care sufereau la fel de mult ca ea .
- Și chiar este în comă? întreabă fiindu-i teamă de răspuns .
- Înainte să ajungi am vorbit cu doctorul și mi-a spus că a intrat în comă și nu se știe când sau dacă se va trezi .
Când a auzit a doua variantă, Raven s-a cutremurat .
Poate că de când s-a despărțit de tatăl ei și s-a căsătorit cu Steave, Anastasia nu a mai avut atâta grijă de ea așa cum avea în trecut și poate că îl iubea mai mult pe noul ei soț decât pe propria fiica sau poate că îl credea mai mult pe el decât pe ea .
Dar în cele din urmă este mama ei. O iubește și nu vrea să o piardă fără să îi spună asta și alte lucruri pe care nu a vrut să i le împărtășească .
Xander auzind cele spunse de Filip, hotărăște să plece, pentru că lui Raven îi trebuie în acest moment consolarea familiei, iar el avea ceva important de făcut .
Să îl găsească pe acel nemernic care a provocat accidentul .
Și nu i-a fost atât de greu pe cât i se părea la început. Într-o săptămână l-a găsit într-un bar mizer dintru-un sat din California. Atunci când a pus mâna pe el l-a bătut atât de tare încât a crezut că l-a omorât, dar nu a fost așa, era doar inconștient. După ce l-a torturat încă o săptămână l-a constrâns să uite totul și să se predea la poliție .
Familia lui Raven a răsuflat ușurată de arestarea lui Steave, dar Anastasia tot nu și-a revenit, iar asta o face pe Raven să nu mănânce. Timp de o lună, în care Xander i-a fost foarte aproape, obligând-o să mănânce și spunându-i că totul va fi bine, iar asta a ajutat-o pe Raven să nu intre în depresie .
Dar de două săptămâni este plecat în Londra la părinții lui, deoarece l-au chemat de urgență, iar de atunci Raven refuză să mănânce .
- Bine atunci, spune Jade nervoasă . Știu pe cineva care te va face să mănânci, continuă în șoaptă pentru ca ea sa nu o audă .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampir09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...