- Haide somnorici, este vremea să te trezești! spune persoana care o trezește pe Raven din visul ei în care era iubita lui Dylan O'Brien .
- O haide Jade, Dylan tocmai voia sa ma dezbrace! se plânge Raven .
- Da, iar eu cu Ian Somerhalder trebuia să plecăm în Dubai în luna de miere, vezi să nu te dai la el, spune ea sarcastică .
- Eu îl ador pe Paul Wesley, deci Ian este numai al tău, spune Raven și încep amândouă să râdă .
- Haideți fetelor, nu vă mai hliziți și pregatiți-vă de școală, țipă Filip din bucătărie .
Au trecut trei luni de când Raven a venit în New Orleans .
În acest timp, Raven s-a împrietenit cu Jade și Zoe, chiar dacă Zoe e mai distantă, dar o înțelege și nu forțează nota prea mult când vorbește cu ea. În schimb, cu Jade se întelege de parcă se cunosc de o viață .
Și totuși simte că o cunoaște mai mult de trei luni, și nu doar pentru că se înțeleg bine, ci pentru ca tot ceea ce i-a povestit i se pare foarte cunoscut .
- De abia astept să le vad pe Nina și pe April, mi-a fost foarte dor de ele, spune Jade în timp ce sunt în mașină .
- Dar de Jackson sau mai bine zis de Dean? se bagă și Zoe în discuție, care până acum avea căștile la urechi .
Jade se înroși, iar Raven se strâmbă, neștiind despre ce vorbesc cele două fete .
- Nina și April sunt prietenele lui Jade de la grădiniță, Jackson este un prieten din generala, iar după părerea mea este un pervers, numai glume despre sex știe să facă, iar Dean, Dean este iubirea lui Jade, spune Zoe prezentându-i prietenii, primind un ghiont de la sora ei .
- Nu e iubirea mea, ok? încearcă Jade să se disculpe. L-am plăcut în ultimii ani de gimnaziu .
- Da, și a continuat până în prezent, îi replica Zoe zâmbindu-i malefică .
- Fetelor nu vă mai certați, am ajuns la școală, le intrerupe Filip mica dispută .
După ce fiecare își sărută tatăl pe obraz, cele trei fete pleacă unde au treaba. Adică Zoe la prietenii ei, adolescenți la fel ca ea, care își împărtășesc pasiunea pentru muzica rock, Jade la cei patru prieteni ai ei, iar Raven la director pentru a-și lua orarul și cărțile .
- Cine m-a pus să refuz ajutorul blondului de a mă ajuta cu, cărțile ?spune ea în timp ce merge cu teancul de cărți în mână .
Mergând foarte încet, pentru a nu scapa cărțile, nu a simțit prezența băiatului de care s-a lovit, cărțile căzând .
- Pe bune? spune ea nervoasă .
Orele au început de zece minute, cine mai hoinărește pe holurile liceului? se întreabă ea .
- Uită-te pe unde mergi! spune el tăios .
- Tu nu ar trebui să fi la...
Spune dar se șoptește în momentul în care îl recunoaște pe Xander, care și el rămâne uimit când o vede pe Raven .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampir09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...