❤️ 💬 ↗️
938 likes
bbaekhyuniee 🎆1
Zobrazit všechny komentáře (159)Taehyung si po zhlédnutí nově přidané fotky od Baekhyuna frustrovaně povzdechl a položil svůj mobil na stůl.
"Nesnáším život," zamumlal si sám pro sebe.
"Život je krásnej," pronesl v reakci Hoseok s úsměvem, načež se Taehyung nad jeho slovy akorát zamračil.
"Ne, když žiješ ten můj."
"Vidíš to moc černě, Tae." Protočil Hoseok očima. Kolikrát mu to už říkal? "Zkus trochu orazit a přestat si říkat, že je všechno špatný, když to tak vůbec není."
"Vůbec nic nechápeš." Pokroutil Taehyung hlavou a zvedl se od stolu s tím, že půjde raději k sobě do pokoje, než aby poslouchal ty pozitivní kecy, jimiž ho Hoseok krmil téměř neustále. A jemu to už lezlo na nervy.
"Pleteš se. Chápu to totiž velmi dobře," zastavil ho však Hoseok. "Je totiž hrůza s tebou být v jedné místnosti, když jen stále dokola opakuješ, že nesnášíš svět a hned vzápětí fňukáš kvůli Baekhyunovi. Nesaháš mu ani po kotníky. No a co? Prober se."
Na to Taehyung neřekl jediného slova a uraženě odkráčel do pokoje. Hoseok měl svým způsobem pravdu, což ho štvalo ještě o něco víc než to, jak se mu snažil promlouvat do duše, ale co Taehyung mohl udělat, aby se cítil lépe? Nic. Absolutně nic.
"Ses jako fakt naštval?" ozval se za dveřmi Hoseok a Taehyung se musel zhluboka nadechnout, aby se aspoň trochu uklidnil.
"Vypadni, Hoseoku."
"Ale já nechtěl, aby ses urazil," pokračoval si Hoseok v tom svém a Taeho trpělivost přestávala mít dlouhého stání.
"Čemu nerozumíš na tom, abys vypadnul?" křikl a doufal, že po tom už Hoseok vážně odejde a nechá ho být. A naštěstí se tak i stalo.
"Trhni si, Taehyungu."
"S radostí," zamumlal si sám pro sebe a zcela automaticky sáhl opět po svém mobilu. Začínal být doslova závislý.
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.