i did not deserve it

300 56 0
                                    

"Kecáš!" vyjekl Hoseok.

"Nekecám."

"Ale jo, kecáš."

"Říkám, že nekecám." Taehyung už byl otrávený. Proč by měl jako lhát? A ještě Hoseokovi?

"Tys fakt šel za Baekhyunem?"

Taehyung přikývl.

"Za tím Baekhyun?"

"Jo, za tím Baekhyunem."

"Kecáš."

"A proč bych měl?"

"Protože se mi nějak nechce věřit, že bys to vážně zvládl."

"Noo, tak to jsem fakt moc rád, že to od tebe slyším. Jsi opravdu ten nejlepší kamarád, jakého můžu mít. Vážně, budu za tebe děkovat každý den Bohu, protože-."

"Drž hubu." Protočil Hoseok očima. 

"Jak si přeješ." Ušklíbl se Taehyung, protože velmi dobře věděl, že Hoseok hned vzápětí vezme svá slova zpět. Bude chtít znát podrobnosti.

"Ale vždyť víš, že jsem to tak nemyslel," zaskuhral Hoseok. "Viď že to víš?"

"No i tak jsi to řekl."

"Promiň."

"Fajn."

"Takže...?"

"Počkal jsem na něj před bazénem. Zeptal jsem se a on souhlasil."

"A to je jako všechno?" Pozvedl Hoseok obočí. "Neomdlel jsi nebo něco? Nezačal jsi křičet a skákat radostí? Nebo něco podobně divnýho?"

"Zklamu tě, ale ne. Mimo to..." Pousmál se. "Mluvil jsem s ním už předtím, takže to nebylo tak zlý. Jen jsem ti to nějak neřekl."

"Jak nějak neřekl?"

"No, řekněme, že sám jsem z toho byl dost překvapený? Pamatuješ, jak jsem šel do té knihovny kvůli referátu na dějepis? Byl tam taky a poprosil mě, jestli bych mu nepomohl najít jednu knihu. A ta tam naštěstí nebyla. A shodou mě přejících okolností jsem ji měl já ve své knihovně. A tak jsem mu ji půjčil. Využil jsem teda toho, že mi dluží malou laskavost."

Hoseok na něj chvíli mlčky hleděl, no pak se zničehonic zvedl a bez jediného pohledu věnovanému Taehyungovi dramaticky odešel k sobě do pokoje, zatímco Taehyung zůstaval překvapeně sedět na místě.

"Hoseoku?" zavolal za ním, ale nedostalo se mu žádné odpovědi.

"Hobi?" To už stál za jeho dveřmi. "Hej, ty blbče, co je?"

"Co je?" zaječel Hoseok. "Je to, žes mně, jakožto té nejlepší osobě ve tvém životě neřekl o tom, že ses konečně dostal k reálné konverzaci s člověkem, z něhož jsi na větvi už od prváku?"

"Hobi."

"To jsem si přece nezasloužil!"

Taehyung si povzdechl, no víc to neřešil. Hoseok se rozhodl trucovat, a když se rozhodne trucovat Hoseok, tak mají všichni okolo smůlu. A Taehyung není výjimka.

WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat