i like you again

308 59 0
                                    

"Bože, přijdu si jako celebrita." Baekhyunovy oči zářily čímsi, co i Taehyunga donutilo k úsměvu.

"Bacha, aby ti pak nenapršelo do nosu."

"Jako, že bych měl nos nahoru? Prosím tě." Zasmál se Baekhyun. "Copak nevidíš, jak moc skromná osoba jsem?"

"No úplně. Každopádně ti děkuju za pomoc. Sice, abych pravdu řekl, to nebylo úplně podle mých představ, protože jsem měl na mysli zcela jinou konstrukci otázek, ale jinak to nešlo."

Aspoň se však poučil. Nespoléhat se na Hoseoka bude jedna ze zásad, podle níž se odteď bude řídit.

"Aha," zamumlal Baek, tak trochu nechápající, co si má představit pod spojením jiná konstrukce otázek. "Ale mě to bavilo," dodal. "Rád jsem ti pomohl."

"To mě těší. Každopádně přichází ta část, která tě už nejspíš tolik bavit nebude."

"Matika?" hlesl Baekhyun.

"Ano." Usmál se Taehyung zeširoka.

"To je creepy. Proč se mě snažíš vyděsit?"

"Nic takového nedělám." Pokrčil Taehyung rameny. "Maximálně ti jednu vrazím, až mi dojde trpělivost. Třeba se ti pak rozsvítí."

"To jsme si ale nedomluvili!" vyhrkl Baekhyun. "Žádné násilí, nenechám se mlátit," namítal, přičemž si k sobě přitáhl malý polštářek, jehož rohy začal žmoulat. "Bych se bránil jako..."

"Nemyslel jsem to vážně."

"A-aha. No jasný." Zasmál se Baekhyun nervózně.

"Mimo jiné, jsem si jistý, že bys mě bez větší námahy přepral."

"Jsi vyšší."

"Výška nerozhoduje."

"Ale je výhodná."

"Ne, když nemáš sílu. "

A on je jako párátko, které jde lehce zlomit.

"V tom případě jsem klidný."

"To můžeš."

Protože Taehyung rozhodně nemá svaly jako Baekhyun. Taehyung vlastně nemá žádné svaly. Jak říká jeho babička, samá ruka, samá noha, nikde nic. Ke konci si pak vždy vyslechne ještě to, jak moc hubený je a že určitě musí mít hlad a že pokud nebude jíst, tak umře, a tak tu buchtu s meruňkami radši vždycky sní, než by nechával babičku ve strachu, že už ho příště neuvidí, protože ten kluk se brzo rozpadne, jestli to takhle bude pokračovat...

"Takže začneme?" nadhodil Taehyung, více už nechtíc mluvit o tom, kdo by komu nakopal zadek.

"A musíme?" Zaskučel Baekhyun.

"No záleží na tobě, jestli tu pětku chceš nebo ne."

"Fajn, jen si najdu učebnici, tak chvíli počkej, jo?"

"A taky sešit," doplnil ho Taehyung.

"Ten nemám."

Taehyung se to radši rozhodl  nekomentovat.

"Mám ji!" vyhrkl Baekhyun, když asi po pěti minutovém hledání našel knihu pod krabicí od pizzy. "Hehe."

"Hehe," zopakoval Taehyung bez zájmu.

"No tak, Tae-."

"Taehyung."

"Dobře, Taehyungu. Nebuď prosím protivný, já jsem tu ve stresu, měj trochu soucitu s mou ubohou duší."

"Pokusím se."

xxx

"Ne, takhle nejde. Pokud nepoužiješ substituci, ten příklad nevypočítáš, ani kdyby jsi se snažil sebevíc."

"Věř, že já bych si způsob, jak to vypočítat našel, na to jsem expert. Akorát by to nebylo správně." Zazubil se.

"Takže dělej..."

"A k čemu mi ta substituce bude?"

"Zjednodušíš si jí příklad."

"To mi teda moc nepřijde." Zamračil se Baekhyun. "Nerozumím tomu."

"Fajn." Taehyung se zhluboka nadechl. "Tenhle výraz musíš něčím nahradit a-."

"Čím?" skočil mu Baekhyun do řeči.

"Čímkoli."

"Ale já nevím!"

"Panebože, zasubstituj to třeba za A."

"Jako za písmeno?"

"Jo, jako za písmeno. Za co jiného bys to chtěl měnit?"

Baekhyun už radši nic neřekl a dal se do počítání, zatímco Taehyung jej pozorně sledoval. Nechtěl na něj být nevlídný, ale sakra, jeho trpělivost rozhodně není nekonečná, ta jeho vážně ne.

"Vyšlo mi tohle." Ukázal mu po chvíli Baekhyun upravenou rovnici.

"Super. Teď ještě diskriminant, kořeny a potom to dosadíš za to áčko, dopočítáš a bude to."

"Moc složitý."

"Snaž se."

"Potřebuju motivaci."

"Jednička z matiky?"

"Leda ve snu," zamumlal Baekhyun.

"Prostě dělej."

"Jsi krutý." Ale dal se znova do počítání, jo ne na dlouho.

"Potřebuju kalkulačku."

"Nepotřebuješ. 4x16 spočítáš z hlavy."

"Ale já už nemůžu."

"Můžeš. Jsi jen líný."

Baekhyun se nespokojeně zamračil.

"Nesnáším tě."

"To chápu." Pousmál se Taehyung. "Ale fakt, už to spočti, je to poslední příklad."

"X se rovná pěti," oznámil Baekhyun do třech minut a Taehyung souhlasně pokýval hlavou.

"A teď chci velkou colu, mísu popcornu nebo další pizzu."

"Můžeš si dát obojí, ne?"

"Už tě mám zase rád, Tae."

WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat