interview

340 66 5
                                    

"Taehyungu, co říkáš?"

Oslovený se v tu chvíli probral z podivného stavu zamyšlení, kdy naprosto nevnímal své okolí. Až do doby, než zaslechl vyslovení jeho jména.

"Prosím?"

"Ptal jsem se, jestli jsi ochotný se toho ujmout. Vím, že rozhovory obvykle neděláš, ale Yura teď toho má hodně a nestíhala by."

"Rozhovory?" zopakoval Taehyung nespokojeně. Protože ano, on se rozhovorům nijak nevěnoval, nebyly nic, do čeho by se hrnul. Jeho články do školních novin se vždycky týkaly věcí, které drtivou většinu studentů stejně nijak nezajímaly, ale v poznámkách u jeho školních aktivit se pozice v redakci školního časopisu pěkně vyjímala.

"Jo, je potřeba, aby si to vzal někdo na starost. Měl bys zájem?"

Bylo mi jasné, že pokud poví ne, stejně to k ničemu nepovede. Jejich šéfredaktor už byl stejně rozhodnutý. Optat se byla jen obyčejná formalita... Aby se náhodou neřeklo.

"Co mi zbývá," zamumlal tak ne příliš nadšeně.

"Tak to bychom měli. Skvěle. Teď-."

Taehyung opět raději vypnul. Bez tak má své odbyté. A co dál? Mohl by třeba i odejít.

Fakt nemám život, pomyslel si nešťastně.

***

"Takže nejen, že absolutně nevím, koho pro ten pitomý rozhovor vybrat, navíc se asi propadnu, až budu muset jít za nějakou z těch našich školních hvězd s prosíkem, aby se nade mnou smilovaly a souhlasily s tím, že já, naprosto vůči nim ubohá existence, je okradu tak o hodinu jejich jistě velmi drahocenného času... Zabij mě prosím."

"Je mi líto, ale i když mi na nervy lezeš sebevíc, tak ti nic neudělám, přestože by se mi nejspíš ulevilo."

"Tak mi aspoň poraď, Hobi," zaúpěl.

"Hobi, jo?" Ušklíbl se Hoseok pobaveně. "Ty jsi asi v hodně velkým hnoji, co?"

"V tom největším. Moje rostoucí sociální fóbie se mě tam společně se satanistickým mozkem našeho milého šéfredaktora rozhodla poslat na výlet."

"Ale no tak. Ty přece nemáš žádnou fóbii. Je to pro tebe akorát pohodlnější říkat, než něco skutečně udělat. Jsi jen líný a máš zbytečně moc velkou fantazii, co ti kvůli tvým hororovým scénářům s názvem a co kdyby nedovoluje se hnout z místa."

"No tak to jdi někam," utrousil Taehyung a namířil si to rovnou k sobě do pokoje.

Fakt. Hoseok- kamarád za všechny prachy.

WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat