"To fakt?" divil se Hoseok.
"Myslím si, že je musel nějak vydírat, nebo jim vykecal díru do hlavy, jinak si nedovedu představit, proč přišli," přemýšlel Taehyung nahlas a Hoseok mu věnoval akorát skeptický pohled.
"No, zní to sice přesně jako Baekhyun, ale kdyby opravdu nechtěli, tak nikdo z nich nepřijde."
"Tak proč to ale neudělali i předtím?"
"To je ta jediná záhada. Každopádně jsem se chtěl zeptat, jak na tom Baekhyun je, ale podle všeho líp, co?"
"Já nevím," přiznal Taehyung. "Dělá jakoby nic, že je v pohodě, ale jsem si jistý tím, že tak to stoprocentně není. Jen netuším... jak s ním o tom začít mluvit, jelikož je mi jasné, že to pro něj není vůbec jednoduché."
"Vážně to má doma tak zlý?"
"Neřekl mi žádné detaily, ale rozhodně to není dobré. Hlavně od toho posledního incidentu."
"Abych řekl pravdu, já z něj nejsem moc nadšený, dokud se o něm jen mluvilo, fajn, ale respektuju, že je teď tvůj kamarád, takže mi na něm svým způsobem taky záleží, ale jestli se děje něco špatného, mělo by se to co nejrychleji řešit, čekání totiž k ničemu pozitivnímu nepovede."
"A co mám teda dělat?"
"Promluv si s ním?" odpověděl tónem, jímž dával nepopiratelně najevo, že je to přece zcela jasné. "A nedělej, jako kdyby jsi byl v tomhle ohledu nějak bezradný, protože ty jsi schopný ho poslouchat, i kdyby ti vyprávěl o jeho nákupním seznamu. Nemluvě o tom, že jeho utěšování ti podle všeho nedělá žádný problém, když jsi ho tak obětavě celou noc objímal."
"To není pravda," namítla však Taehyung okamžitě. Nesnášel, když na něj začal Hoseok vytahovat všechny tyhle věci. Rád by totiž řekl, že už to nějak zvládá, ale jen si na Baekhyuna v rámci možností zvykl.
"V klidu, Tae, za ty dva roky toho vím víc, než bych potřeboval!" zavolal za ním Hoseok, protože se dal Taehyung na dramatický odchod do svého pokoje.
"Buď zticha už. A taky... jsem Taehyung sakra, vždyť víš, že nesnáším ty pitomé přezdívky a zkratky, přestaň mě štvát."
"Nesnášíš, jo? Že u Baekhyuna ti to podle všeho zase tolik nevadí."
Hoseok sebou po hlučném zabouchnutí dveří Taehyungova pokoje trhl.
Jo, tohle ho nejspíš nikdy neomrzí.
***
"Vážně dnes nemám čas, potřebuju se učit na matiku. Pozítří píšu velký test."
Baekhyun protočil očima. "Moc to hrotíš, prosím tě. Beztak dostaneš jedničku."
"Už mě fakt nepřekvapuje, že jsi se svým přístupem propadal," neodpustil si Taehyung. "Navíc, ty snad nemáš nic, co by ses měl učit? Protože konec školního roku je... jak bych to řekl? Za dveřmi."
"To je mi jedno." Pokrčil Baekhyun rameny. "Mně stačí čtyřky, nemám žádné větší ambice."
"Já ale jo, takže se teď rozloučíme a uvidíme se až za dva dny, protože do té doby se hodlám ponořit do algebry."
"No hrůza." Oklepal se Baekhyun. "Kdyby sis to ale rozmyslel, dej vědět. Zatím se měj."
Jenže Baekhyun se pak vůbec neozval, i přestože se ho Taehyung snažil zkontaktovat, obzvlášť potom, co ho neviděl ani ve škole. Rovněž se nezúčastnil druhé schůzky kroužku psaní a neasistoval mu. Jednoduše... Baekhyun nebyl nikde k nalezení. A Taehyung měl obavy. A tak se rozhodl jít za jediným člověkem, jenž by o Baekhyunovi mohl momentálně vědět víc, než kdokoli jiný.
Chanyeol.
"Netuším, kde je," řekl však k Taehyungovu zklamání. "Potom, co se vykašlal na všechny tréninky jsem s ním nemluvil."
"Cože se?"
"Slyšel jsi mě dobře," odsekl Chanyeol. "Nechodí na tréninky a přitom moc dobře ví, jak ho v týmu potřebujeme."
"Nevěděl jsem..." Kroutil Taehyung hlavou.
"Jasně." Ušklíbl se Chanyeol. "Podle všeho má Baekhyun už delší dobu jiné priority. A já mezi ně nepatřím, takže je mi líto... zkus zajít za někým jiným, protože já ti nemám co říct."
"Počkej ale!" zarazil ho Taehyung.
"Co ještě?"
"Kde bydlí?"
Chanyeol se zasmál. "Nemyslím si, že je dobrý nápad chodit k němu domů, věř mi. Jeho rodiče-."
"Tady nejde o jeho rodiče," skočil mu Taehyung do řeči. "Ale o něj. Takže pokud víš, kde bydlí, řekni mi to prosím."
"Fajn." Povzdechl si Chanyeol. "Jak myslíš. Varoval jsem tě."
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.