i'll die

244 53 2
                                    

"Děláš si srandu? Ten rozhovor je do novin, do školních novin. A budou ho číst lidi, normální lidi."

"Nedělej, jako kdyby tě tyhle věci nezajímaly," namítl Hoseok s úsměvem.

"K tomu se nebudu vyjadřovat."

"No jasně," ušklíbl se Hoseok. "Navíc, pokud si dobře pamatuju, říkal jsi, že nechceš, aby to byl a cituju tvoje slova: suchý rozhovor. Tak jsem se podle toho zařídil."

"Tak si to teď můžeš strčit někam, protože tohle mi je naprosto k ničemu," řekl Taehyung a papír s otázkami, co držel v rukou zmuchlal a hodil jím po Hoseokovi.

"No jak myslíš." Pokrčil Hoseok rameny. "Budeš akorát litovat."

"To teda nevím čeho, protože po tomhle by se mnou už asi nikdy nepromluvil a vyhýbal by se mi obloukem."

"Jsi posera."

"A ty idiot."

"Sklapni."

"Nápodobně."

Hoseok se hned vzápětí s tichým nadáváním na Taehyungovu osobu rychlým krokem odebral do svého pokoje.

"Fajn. Mám tři hodiny na to, abych vymyslel něco ucházejícího. Super."

Vlastně... Dvě a půl. Ještě cesta.

Skvělý, fakt skvělý. Nestíhá to už teď a to ani ještě nezačal. A upozornění, které probralo jeho mobil k životu, mu teda taky nijak moc nepomohlo.

 A upozornění, které probralo jeho mobil k životu, mu teda taky nijak moc nepomohlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  ❤️    💬    ↗️

103 likes
bbaekhyuniee do i look smart?
Zobrazit všechny komentáře (9)

Před třiceti vteřinami

"Já umřu," zamumlal Taehyung poraženě při představě, že se s ním za pár hodin uvidí. "Já dneska umřu."

WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat