"Moc to hrotíš. Prostě jdi a někoho se zeptej. Tečka."
Jasně. Jemu se to lehko řekne. A Taehyungovi mnohem hůř udělá. Za kým by asi tak měl jít? Všichni se mu akorát vysmějí a pošlou ho do temných míst s přáním pěkného zbytku dne.
"Vůbec to nechápeš." Pokroutil hlavou a i nadále Hoseoka sledoval zoufalýma očima.
"Ne, chápu to velmi dobře. Jsi posera, co se bojí i zeptat."
"Ty fakt chceš, abych ti jednu vrazil, co?"
"Říkám, že na to nemáš." Pousmál se Hoseok, přičemž pokrčil rameny. "Takže je mi to fuk."
"Hobi. Prosím. Od čeho jsi sakra nejlepší kámoš?"
"Od toho, abych ti říkal pravdu. A proto říkám, že si posera."
"Chtěl bych tě vidět na mém místě. Bys takhle nekecal," zamumlal Taehyung podrážděně.
"Dobře. Chceš radu? Tak si to zhodnotíme. Je mi jasný, že tady podle tebe není nikdo, kvůli komu bys zvedl zadek a šel se dobrovolně ztrapnit, ale dívej se pořádně a možná uvidíš potenciálního adepta, kterého mám na mysli."
Taehyung udělal přesně to, co po něm Hoseok chtěl. Rozhlížel se po celé jídelně, ale za žádnou cenu se nemohl rozhodnout, aby pak neutrpěl další sociální újmu, co by se ve výsledku podepsala na jeho psychice. Prostě nikdo.
"Pořád nic?"
Taehyung pokroutil hlavou.
"A co takhle Baekhyun?"
"Co? Ne!" vyhrkl Taehyung možná až moc nahlas, jelikož několik lidí se k němu od dalších stolů ohlédl se zvědavým pohledem.
"Baekhyun ne, kdokoli jiný, ale on ne."
Protože to bych fakt nedal, pomyslel si.
"Proč ne? Myslím si, že pro tvůj rozhovor by byl skvělý materiál. A navíc-."
"Žádné navíc, sakra! A nech toho, jo?"
"Chtěl jsi radu, dal jsem ti ji. Teď dělej, jak myslíš. Ale hlavně nebuď blbej. I když to možná bude těžký, ale zkus to."
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.