❤️ 💬 ↗️
1065 likes
bbaekhyuniee who looks better?
@p.chanyeol
Zobrazit všechny komentáře (389)Před hodinou a třiceti minutami
"Co jsem komu udělal?" zamumlal si Taehyung sám pro sebe.
Celá jeho situace mu svým způsobem přišla neuvěřitelná. Vždycky se raději držel v pozadí, soustředil se na školu, na dobré známky a neřešil, co si o něm ostatní povídají, protože toho ostatně nikdy moc nebylo. Rozhodně totiž není člověkem, co by byl těm druhým výrazně na očích. A to mu vždy vyhovovalo. Proto jej ani ve snu nenapadlo, že by se mohl přiblížit k někomu, jako je Baekhyun. Všemi obdivovaný a oblíbený Baekhyun.
Ne.
Taehyung to prostě nechápal. A nechápal ani to, že je tak klidný. Že nedělá přesně to, co říkal Hoseok. Neomdlívá, nekřičí, nic podobného... Jen se mu svírá žaludek, klepou se mu ruce a vcelku úspěšně bojuje s koktáním. No, možná tak klidný přece jen není... Ale drží se obstojně.
"Zase ti ulítly včely?"
Taehyung jen protočil očima. Na otázku Hoseoka nehodlal odpovídat.
"Ty máš zase náladu," zamumlal Hoseok otráveně. "Fakt, někdy se kolem tebe bojím i projít, abych tě nenaštval."
"Nech si to," odvětil Taehyung a nadále upíral pohled na displej svého telefonu.
"Zase stalkuješ?"
"Takhle bych to nenazval."
"No tak co třeba-."
"Přemýšlím," skočil mu Taehyung do řeči.
"A sakra."
Taehyung si povzdechl.
"Ten rozhovor."
"Co je s ním?"
"Sice jsem překvapil sám sebe, že jsem se ho vůbec zeptal. A že pak souhlasil. Jenže jsem tak nějak zjistil, že... Že vůbec nevím, na co se ho budu ptát."
Nechtěl, aby to byl ten trapný suchý rozhovor, co se dá přečíst kdekoli. Ne. Navíc by to ani nepomohlo jeho postu v redakci. Mohl by tak velmi rychle skončit, což pochopitelně nechce. Nehledě na to, že Yura je osoba, která srší neustálým humorem a rozhovory, co tvoří, jsou tím nejlepším, co ve školním časopisu mají. A Taehuyng se jí rozhodně nemůže nijak rovnat.
"Tvoje problémy bych fakt chtěl mít."
"Jo?"
"Jo."
"Tak ty otázky můžeš rovnou vymyslet za mě. Máš na to dva dny."
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.