Taehyung absolutně nechápal, proč se k nim Baekhyun rozhodl přidat, ale jakmile si začal všímat těch podivných výrazů, co k němu Baekhyun vysílal, pochopil.
Bylo poznat, že se Baekhyun nudí a už vůbec ho nezajímá nějaké psaní a řeči všech přítomných, jen na Taehyunga z nejzazšího kouta místnosti pomrkával, a Taehyung se tak nemohl ubránit pocitu, že brzo přijde nějaká katastrofa.
A taky, že přišla.
Taehyung nevěděl, jestli má větší chuť Baekhyuna zabít, anebo se propadnout do země.
Když skončili, v podstatě už byly skoro všichni pryč, ale Baekhyun se na poslední chvíli postavil do dveří, čímž zabránil jedné konkrétní osobě v odchodu.
Taehyung vyděšeně vyvalil oči, no v reakci byl Baekhyun rozhodně rychlejší než on.
"Chaerin." Baekhyun nahodil přátelský úsměv, ale Chaerin mu na to rozhodně neskočila.
"Překážíš," řekla a s tím se kolem něj pokusila protáhnout ven, každopádně marně.
"Baekhyune, o co ti jde?" Taehyung se konečně probral a na přímo se zeptal.
"O co mi jde?" Pozvedl Baekhyun obočí. "Zkus hádat." Ušklíbl se, načež svou pozornost znovu přesunul k Chaerin, která podle jejího výrazu ztrácela veškerou trpělivost.
"Promiň," řekl Baekhyun jejím směrem. "Taehyung je trochu idiot, a proto za něj musí ostatní řešit jeho záležitosti."
"Budeš to okecávat ještě hodně dlouho, nebo přejdeš rovnou k věci? Fakt se mi tady nechce ztrácet čas."
"Baekhyune-." Taehyung se ho ještě pokusil na poslední chvíli zastavit, ale bylo mu to naprosto k ničemu.
"Protože je Taehyung trochu idiot a protože se taky trochu stydí a není schopný ti to sám povědět, jelikož by mu to zabralo celou věčnost a umí se akorát jenom vymlouvat, tak musím vzít věci do vlastních rukou a říct, že Taehyung má času naopak dost a rád by s tebou někam šel."
Taehyunga polilo horko.
Vážně Baekhyun udělal to, co udělal?
Věděl, že je to pitomec, ale že až takový?
"Zajímavý," promluvila však Chaerin a její tón byl k překvapení obou naprosto neutrální. "Škoda je teď ale ta, že čas pro změnu nemám já. Takže když dovolíš a vypadneš od těch dveří, ráda bych přestala řešit blbosti a šla."
Kdyby Baekhyun nebyl v daný moment poněkud vyvedený z míry, nejspíš by se dál snažil zachránit- ještě zhoršit- situaci, a Chaerin tak využila příležitosti a rychle zmizela.
"Řekl jsem něco špatně?" zamumlal Baekhyun, načež se nervózně zasmál.
Taehyung měl chuť na něj začít křičet, ale nějak se nezmohl na jediné slovo.
"Tae, prosím, nedívej se na mě tak. Já jsem se ti jen snažil pomoct a jen tě popostrčit tím správným směrem. Jo, nepovedlo se, nejspíš, haha, ale já to dám do pořádku, fakt, přísahám."
Taehyung se zhluboka nadechl.
"Jestli je tady někdo idiot, tak jsi to ty. Akorát s tím rozdílem, že nejsi trochu idiot, ale totální idiot."
"Au." Přiložil si Baekhyun ruku dramaticky na hruď.
"Přestaň tu hrát divadýlko, protože má chuť ti hlavu omlátit o stěnu a je mi úplně ukradený, jak ublíženě se teď na mě díváš, nic to nemění."
"Dobře dobře, hlavně se uklidni, jo? Jde z tebe docela hrůza, jak pak budu v noci spát?"
Jakmile dorazili domů, Taehyung rozhodně na nic nečekal.
Vzal si do náruče Yeontana, který je hned přiběhl uvítat ke dveřím, a rychlým krokem se vydal i s ním do svého pokoje, nechávající Baekhyuna někde za sebou, zatímco na něj nechápavě volal.
"Tae, počkej-."
Jemu to vážně nedochází?
Bouchnutím dveří dal Taehyung dostatečně najevo, že ho má Baekhyun nechat být.
"Cože?" zamumlal Baekhyun zmateně, když vzal za kliku, ale naprosto zbytečně. "Ty jsi se zamkl?"
Žádná odpověď.
Baekhyun se nespokojeně zamračil.
"Zeptal bych se, ale je mi jasný, že jsi se naštval. Ale mě to fakt mrzí. Tae, prosím."
"Vypadni!"
"Tae..."
"Až ti v té tvé debilní hlavě dojde, že jsi mě ztrapnil, že se z toho se svou povahou budu dostávat nejméně týden, než na to budu schopný přestat myslet alespoň polovinu dne a že jsi udělal vážně velkou blbost, tak teprve potom se s tebou budu bavit."
"Znamená to, že spím na gauči?"
"Páni, takovou bystrost jsem od tebe fakt nečekal."
"Dobře," zamumlal Baekhyun. "Tak já teda jdu."
Baekhyun si při svém odchodu do obýváku povzdechl.
Proč musí vždycky všechno pokazit?
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.