world is falling apart

50 7 7
                                    

"Tae, mě to fakt moc mrzí. Prosím tě, můžeš se na mě přestat dívat tak naštvaně? Já to vážně nezvládám, víš? Stačí, že mě seřval Chanyeol a to, jak se na mě koukali všichni ostatní mi taky nijak nepomohlo."

"Víš, mě taky seřval Chanyeol, tak se nevymlouvej a přestaň kecat, jsme na tom oba dva stejně."

"Nejsme. Já se na tebe naštvaně nedívám." 

"Můj den jednoduše stojí za jedno velký nic a promiň, tvůj obličej mě z nějakého důvodu irituje."

"Kolikrát se ti musím omluvit za to, že jsem tě to ráno zdržoval?" Povzdechl si Baekhyun. "Navíc, proč se vlastně hroutíš z jedné špatné známky? Navíc ze známky, které zase tak úplně hrozná není, co by jiný dali za trojku a ještě k tomu z chemie, nebo z čeho jsi ten test psal. Někdo nemá takové štěstí ani ve snu, tak nepřeháněj, jo? Svět se nezboří."

"Ty se mě vážně ptáš, proč se hroutím z jedné špatné známky?" Taehyung se na něj nevěřícně podíval. "Mám ten nejlepší průměr z celého ročníku, proto se hroutím a věř tomu nebo ne, můj svět se hroutí."

"Spíš jsi chtěl říct, že jsi měl nejlepší průměr z celého ročníku," opravil ho Baekhyun, ale svých slov hned vzápětí zalitoval. 

Někdy by vážně mohl přemýšlet dřív než mluvit.

"Prosím, nebij mě!" vyhrkl okamžitě, no bylo pozdě. Schytal pořádnou ránu do ramene, až ho to donutilo ustoupit několik kroků do strany, přičemž ho v neohrabaném pohybu zastavila až stěna.

"To bolelo," postěžoval si ublíženě, zatímco si bolavé rameno začal mnout.

"Ono to taky bolet mělo," ohradil se Taehyung.

"Ulevilo se ti aspoň?"

"Vůbec."

"Heleď, mě to doopravdy mrzí, ale všechno je jednou poprvé."

"Prosím tě, přestaň se radši snažit. Všechno to akorát zhoršuješ."

"Tak mám teda mlčet?"

"Bylo by to nejlepší, no vzhledem k tomu, že bys to nevydržel, tak to po tobě ani nechci. Pojďme proto domů. Jsem unavený, mám hlad a chci co nejrychleji do své postele."

Baekhyun se rozhodl ho tiše následovat, a nijak víc tak nezhoršovat jeho už dost špatnou náladu. Věděl, že na tom má velký podíl viny, ale všechny jeho nápady, jak to odčinit, podle všeho fakt byly úplně k ničemu. A tak se snažil být zticha, i když to pro něj tedy rozhodně nebyl ten nejlehčí úkol.

Za celou cestu domů spolu nakonec nepromluvili ani jediné slovo.

"Děje se něco?" zeptal se Hoseok, jakmile dorazili a Taehyung si hned jako první věc vzal Yeontana do náruče a pak bez jediného slova zamířil do jeho pokoje.

Hoseok věnoval Baekhyunovi tázavý pohled a ten si povzdechl. 

"Rozpadá se mu svět."

"Nechápu?"

"Dostal trojku z testu," vysvětlil a Hoseok jen s malým úšklebkem pokýval hlavou. "Horší je to, že kdybych toho rána nezdržoval, nic takového by se nestalo, takže je na mě naštvaný."

"Ono ho to přejde. Zítra, pozítří, za týden, ale přejde," ujišťoval ho. 

"Vzhledem k tomu, že má pokažený nejlepší průměr z ročníku, myslím, že to zabere víc jak týden."

"No, nejspíš ti jen popřeju hodně štěstí?"

Nakonec Baekhyunovi přece jen svitlo a nápad, že by si Taehyunga mohl udobřit jídlem, mu nepřišel vůbec špatný. Srdce mu to rvalo na kousky, když objednával přes mobil pizzu se špenátem, ale co... Člověk prostě někdy musí podstoupit určité oběti. 

"A ještě bramborové lupínky navrch," dodal a po nadiktování adresy hovor ukončil.

Když přišel do jeho a Taehyungova pokoje, byl zahrabaný někde v peřině a vyléval si své emoce Yeontanovi.

"Fakt jde jenom o to, že jsi dostal trojku?" podivil se Baekhyun, když zaslechl, jak Taehyung Yeontanovi říkal, že on na žádné velké drama prostě není stavěný. 

"To se tě vůbec netýká," odbyl ho Taehyung.

"Myslím, že by ses i ode mě dočkal lepší odpovědi než od svého psa."

"Nechci žádný rady, jsem dost chytrý na to, abych si poradil sám."

"To bez pochyby." Zasmál se Baekhyun. "Každopádně jestli se na mě snažíš být nepříjemný jen proto, abych ti dal pokoj, mohl bys vědět, že takhle to se mnou nefunguje. Objednal jsem ti pizzu a jsem připravený si poslechnout všechny tvoje potíže, stejně jako ty posloucháš ty moje. A vážně se budu snažit, přísahám, přísahám na všechno, na co by ses mě zeptal, abych přísahal."

"Přijde na to, jaká pizza to bude, i když mám předtuchu, že jsi objednal mou oblíbenou. Pak teprve ale zvážím to, jestli jsem vůbec ochotný k nějakému rozhovoru."

"Takže teď teda hodláš trucovat?"

"Jo, vrať se sem až s tou pizzou."

Baekhyun už byl ve stadiu, kdy ho Taehyungovy nálady zase tolik nepřekvapovaly, ale na to, jak ještě před malým momentem tvrdil, že na drama není nijak stavěný, tak v jeho vytváření byl expert.

WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat