"No ták. Prosím prosím," žadonil Baekhyun a dělal smutné oči.
"Ne."
"A proč? Víš vůbec co mi to dalo za práci? Zkoušel jsem všechny možnosti a pak jsem prolezl všechny mé sledovatele. Všechny, chápeš? Strávil jsem nad tím dvě hodiny a ty mi pak řekneš ne, když chci, abys přijal mou žádost? Tae, přece se nenecháš doprošovat. Nebo jo? Ou, počkej! Mám spoustu nápadů, jak tě uplatit, jídlem samozřejmě počínaje."
"Přestaň se snažit."
"Nepřestanu. Nabízím co jen budeš chtít."
"Jediné co chci je, abys zmlknul."
"Tae..."
"A přestaň se na mě dívat jako ztracené štěně. K ničemu ti to není."
"Fajn." Zamračil se Baekhyun. "Nedáváš mi jinou možnost."
Taehyung protočil očima. "Co to bude tentokrát?"
"Mám ještě tak pět tvých fotek, které se nebojím použít."
"Nesnáším tě."
"To určitě," zazubil se Baekhyun. "Ale jak chceš, řekl sis o to sám."
"Varuju tě."
"To nevím před čím, vzhledem k tomu, že rozhovor o tom, kdo by koho přepral, jsme už vedli. Takže mě nemáš jak zastavit."
"Hej! Co to děláš? Proč si bereš do rukou ten mobil? Baek-."
Upozornění.
❤️ 💬 ↗️
12 likes
bbaekhyuniee @taehyunique prosím
Zobrazit všechny komentáře (2)"Vážně jsi teď zveřejnil další mou fotku? Chceš praštit? A vážně jsi tam- ty idiote!"
"Říkal jsem ti to." Pokrčil rameny. "Mám ještě další čtyři, z čehož je jedna fakt nehezká, to je pro tvé upozornění a je mi jedno, kolika urážkami budeš házet na mou hlavu. Ale když mi potvrdíš žádost, jsem ochotný tu fotku smazat."
"A k čemu mi to bude? Bez tak už to vidělo víc lidí, než je potřeba. Navíc, co ti vlastně je po mém účtě?"
"Máš tam dva příspěvky, které chci vidět. Navíc nevím jediný důvod, proč bych nemohl sledovat svého kamaráda. Tak nech těch drahot a potvrď mi tu žádost, protože ti to ve výsledku nic neudělá."
Taehyung si povzdechl.
"Pokud to neudělám, budeš mě takhle otravovat hodně dlouho." Neptal se, komentoval.
"Rozhodně. Zvažuju i možnost, že bych ti ukradl telefon."
"Občas mám pocit, že se mi zdáš." Pokroutil Taehyung hlavou.
"Že bys měl až takové noční můry?" Zasmál se Baekhyun.
"Aspoň, že si to uvědomuješ." A s tím si znovu vzal do ruky mobil a Baekhyunovu žádost potvrdil. Nezbývalo mu nic jiného.
"Spokojený?"
"Jo. Fakt netuším, proč jsi- Tae, ty máš psa?" Bakhyunovy oči se v tu chvíli rozzářily. "Asi u rodičů, co? Ale je roztomiloučkej. A ty přidělané brejličky!"
❤️ 💬 ↗️
2 likes
taehyunique yeontan
Přidat komentář..."Chceš zkazit radost?" nadhodil však Taehyung a Baekhyun se na něj zvědavě podíval.
"Jsem totiž jeden z těch lidí, co svému psovi založil instagram."
"Ne!" vyhrkl Baekhyun zhrozeně.
ČTEŠ
WHAT IS LIFE? | kth x bbh ✔
FanfictionCo je život? Podle Baekhyuna to byla pizza se žampiony. Podle Taehyunga vše, co mu pomáhalo přežívat jednotlivé dny jeho bytí.