Minhyuk szemszöge:
Annyira elvoltam foglalva az evéssel, meg azzal hogy Kihyun folyamatosan beszélt hozzám, hogy alig vettem észre, hogy Amy elment kutyát simogatni, amiből persze nagy hűhó lett csapva Wonho által. Én csak értetlenül néztem az eseményeket, és tovább ettem, míg le nem ültették Amyt a pokrócra.
- Kérsz? - nyújtom oda a szendvicset felé.
- Szerintem Wonho kinyírta az agysejtjeit. - motyogja Kihyun.
- Mi van? Miről beszélsz? - fordulok felé.
- Hát nem láttad, hogy Wonho megharapta Amy fülét? - kérdezi halkan.
Na ne már! Shin Hoseok tutira nem normális! Papírom van róla, hiszen én magam állítottam ki.
- Wonho nőzési szokásai igazán egyediek. Vagy inkább beteges, sőt abnormális. - mérem fel Amy állapotát. - Megint megszédítette. Nem akarod bedobni a cukiságod neki? - kérdezem Kihyunt.
- Neeeem. - nyújtja ki a nyelvét.
- Akkor adjál egy pohárvizet. - mondom.
- Nem öntheted le! - hűl el.
- Akkor szerinted mi a bánatot kezdjünk vele? Feltűnt hogy leléptek a többiek "kaját venni"?- rajzolom az idézőjeleket a levegőbe. - Pedig tele van a kosár még kajával.- bosszankodom.
- Minhyuk, hagyd békén Rinnie-t! - ölelgeti a kissé sokkos lányt.
- Minhyuk, hagyd békén Rinnie-t...nyenyenye. - utánozom Kihyun nyafogós hangját.
- Fejezd be! - szól rám.
Megforgatom a szemeim, és próbálom kieszelni, hogy hogyan térítsem észhez Amyt. Kihyun nem hagyja hogy leöntsem a lányt, de közbe azért rázogatja a vállánál fogva. Komolyan nme értem, miért nem hagyja hogy leöntsem.
Úgy teszek mintha magamnak öntenék a vízből, aztán a számhoz emelem a poharat.
- Nézd már Kihyun, Wonho és Changkyun fojtogatják egymást! - mutatok Kihyun mögé.
- Hol? - néz hátra felé, én pedig kihasználom az alkalmat és leöntöm Amyt.
- Meglepetés Csipkerózsika! - kiáltom boldogan, közben Kihyun bosszúsan néz rám, Amy pedig megszeppenve törli meg az arcát.
- Lee Minhyuk!! - ordítja Kihyun dühösen.
- Mi van? Be jött nem? Újra a Földön van. - védekezem. - Kihyun hogy lehetsz ilyen idióta, hogy folyton bedőlsz nekem? - nevetem ki szegényt.
Kihyun bosszúsan nézett rám, majd megrúgta a bokámat, aztán magához ölelte a szintén bosszús Amandát. Komolyan mérgesek rám? Csupán csak jót tettem Amandával.
- Minhyuk, muszáj volt neked leöntened? Nem lehetett volna a vizet kihagyni a számításaidból? - kérdezi kissé csípősen.
- Igen muszáj volt! - teszem karba a kezeimet.
- És még te vagy megsértődve. - szólal meg Kihyun.
Szóra se méltatom, csak hozzá vágok egy szendvicset, és előveszem a rezgő telómat a zsebemből. Chagnkyun neve villog a kijelzőn.
- Mi van Changkyun? - kérdezem.
- Gyertek haza! - mondja majd kinyom.
- A fene essen beléd Lim Changkyun!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cselédlány /Monsta X ff./
FanficVan aki szabad sorsúnak született,míg van a másik kategória, ahol a születéstől kezdve megvan pecsétleve a sors. Amanda Lee is a második kategóriába tartozik, amint betölti a 18.életévét az úrfi szolgálatába kell állnia. Csak,hogy nem akárkinek a sz...