Csókolj meg!
Felnéztem rá, és próbáltam felfogni a szavait. Nem tehetem, nem lehet, nem csalhatom meg Changkyun-t. Egy lépést hátráltam, de ő követett, majd elkapta a derekam és egy laza mozdulattal magához húzott.
- Cica, megígérted...már rég túl lennél rajta. - motyogja a fülembe.
- Nem tudtam mibe egyezek bele Wonho. - ficánkoltam a karjai között.
- Nézd édes, tudod milyen vagyok, örülj hogy csak ennyit kértem. - néz rám azzal az önelégült szexi vigyorával.
- Aljas, perverz disznó vagy Shin Hoseok!
- Szeretem mikor ilyen kis dühös vagy. - vigyorog rám, majd elenged és elsétál mellettem. - Tudnod kell, hogy egyszer úgy is hozzám fogsz tartozni. - néz rám komolyan, miközben áthúzza a fején a fekete trikóját.
- Miért akarsz ennyire? - kérdezem tőle.
- Hogy miért? - kérdez vissza. - Mert kellesz nekem, én sokkal többet látok benned mint Changkyun, és sokkal többet tudnék adni neked Amy. - mondja komolyan.
- Te egy vérbeli nőcsábász vagy! - háborodok fel.
- Az lehet, csak hogy amióta beléptél a Lim lakás ajtaján azóta egy lányra se néztem rá,csak is téged próbállak becserkészni.
- De ha megkapsz akkor már hamar rám unsz. - mondom ki.
- Ugyan ugyan cica. - simít ki egy tincset az arcomból. - Téged sose unnálak meg. Mondjuk ha te rám unnál és más felé tekingetnél, minden zokszó nélkül ásnám el az illetőt. - csókol homlokon, majd a szekrényéhez megy, és egy boxert meg egy fekete farmert vesz elő.
Jobb ha most megyek ki innét. Megfordulok és az ajtó felé veszem az irányt.
- Hova hova? - kérdezi.
- Nem akarok részese lenni annak hogy, hogy húzod fel a nadrágodat. - mondom.
- Tudod, én gyorsan öltözködöm. - támasztja két kezét a fejem mellé. - Fordulj csak meg szépen, és nézz rám.
Eszem ágába sincs megfordulni, már így is bűnt követtem el mikor a felső testével szemeztem.Idegesen szívtam be a levegőt, és próbáltam lenyugtatni zakatoló szívemet. Itt állt mögöttem, és éreztem az illatát és a testéből áradó hőt. Beharaptam a számat, és reszketegen beszívtam még egy kis levegőt, majd óvatosan megfordultam hogy a szemébe nézhessek. Sötét íriszeivel végig mért, majd megnyalta ajkait, mikor tekintete az én ajkaimra tévedt. Óvatosan hajolt felém, majd mikor már egy centire volt ajka az enyémtől, megszólalt.
- Ha a poklok poklán fogok égni az önzőségemért, egyszer megfoglak csókolni. - mondja majd, arcon csókol, aztán felegyenesedik. - Most mennem kell, majd Minsoo haza visz. - közli, majd finoman arrébb tol az ajtótól, és kilép azon.
Követni kezdem, mert nem értem hirtelen hova siet így. Hirtelen megfordul én pedig megtorpanok a lépcsőn.
- Ne aggódj az úrfid miatt, egy fesztiválon van az anyjával. - néz rám, majd elkiáltja magát. - Minsoo!
Egy Hyunwoo korabeli srác tűnik elő a semmiből, és meghajol az úrfi előtt.
- Úrfi. - köszönti Wonho-t.
- Vidd haza a kisasszonyt a Lim házba. - adja ki az utasítást Wonho, mire Minsoo bólint majd elindul az ajtóhoz hogy kinyissa nekem. Kissé csalódottan kullogtam a bejárati ajtóhoz, ami most arra ösztökélt, hogy hagyjam el ezt a házat. Még mielőtt kiléptem volna, vissza néztem Wonho-ra akinek a mosolya most nem volt sem magabiztos sem nyugtató. Valami nem stimmel, éreztem.
DU LIEST GERADE
Cselédlány /Monsta X ff./
FanfictionVan aki szabad sorsúnak született,míg van a másik kategória, ahol a születéstől kezdve megvan pecsétleve a sors. Amanda Lee is a második kategóriába tartozik, amint betölti a 18.életévét az úrfi szolgálatába kell állnia. Csak,hogy nem akárkinek a sz...