* Wonho szemszöge*
- Na mi van Wonie, a cicát nem tudtad ki csalni? - kérdezi Hyungwon, gúnyos mosollyal az arcán.
- Hallgass! - vetem le magam a kanapéra. - Mi baja van? - kérdezem, és rá nézek Changkyun-ra.
- Biztosan fáradt, vagy nem akarja az orrodra kötni a baját. - mondja Shownu.
- Valami történhetett otthon, amiért visszatért. - elmélkedik Changkyun.
Az biztos, annyira látszik rajta, hogy nagy terhet cipel a vállán, és egyre nehezebben bírja. Szeretném ha megbízna bennem úgy igazán, és elmondaná mi bántja, de inkább elfojtja.
- Wonie, ne agyalj! Inkább élvezd, hogy az összes cseléd eltűnt. - mondja Jooheon, majd a szájába dobál néhány kukoricát.
- Titeket nem érdekel, mi baja a lánynak? - kérdezem kissé ingerülten.
- Nem, Hoseok, nem érdekel! - gurul be Shownu. - Csak egy cseléd, hamarosan már nem lesz itt. - néz ránk, mi pedig kapkodjuk a tekintetünk.
- Ezt meg hogy érted? Tudsz valamit? - kérdezi most Changkyun.
- A fülembe jutott, hogy Amandát meneszteni akarják. - mondja. - Valakinek nem tetszik, hogy a lány jóban veletek. - néz rám és Changkyun-ra.
Összenézünk Changkyun-nal.
- Kitől hallottad ezt? És hol? - kérdezem.
- Az egyik cselédemtől, aki lent volt a faluban. - mondja Shownu.
- A faluban?! - kérdezi idegesen Changkyun.
Shownu bólint, majd összevonja a szemöldökét.
- Mire gondolsz? - kérdezi.
- Egyenlőre még nem biztos amire gondolok, de szükségem van a segítségetekre. - mondja.
- Hallgatunk. - mondom, bár nem tetszik, hogy közösködnöm kell.
- A faluba kéne keresgélnetek, egy idős nőt aki eléggé a falu szélén lakik. Hyungwon, Kihyun, és Shownu ti mentek a faluba. A nőt már évek óta nem láttam, de azt tudom, hogy van egy unokája akit cselédnek szántak. - mondta.
Mind tudtuk ki ez a nő, az aki tönkre tette az életét, és elválasztotta Amy-től. Csak nem értem miért akarja a nőt megtalálni? Mi köze van Amandához? Talán azt hiszi, hogy Amanda az aki a faluban lakik?
- Miből gondolod, hogy jó helyen keresgélsz? - kérdezem unottan.
- Hidd el Hoseok, jó helyen keresgélek. - néz rám. - Wonho, Minhyuk ti ketten Amanda cuccai között fogtok keresgélni.
- Hogy mi van? Megvesztél I.M?? Én nem fogok bugyik és melltartók közt turkálni! - borul ki Minhyuk.
- Hé, Minhyuk, ezt a részét hagyd meg nekem, kösz! - mondom.
- Hoseok,meg se próbáld! - néz rám szúrósan Changkyun.
- Akkor miért nem te keresgélsz? - kérdezem gúnyosan.
- Mert nekem Amandával lesz dolgom. - mondja gúnyosan. A szemét!
- És Jooheon?
- Jooheon is velem jön.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cselédlány /Monsta X ff./
Fiksi PenggemarVan aki szabad sorsúnak született,míg van a másik kategória, ahol a születéstől kezdve megvan pecsétleve a sors. Amanda Lee is a második kategóriába tartozik, amint betölti a 18.életévét az úrfi szolgálatába kell állnia. Csak,hogy nem akárkinek a sz...