Helloka mindenkinek!^^
Ehhez a részhez túl sok hozzá fűzni valóm nincs...a képek magukért beszélnek. :D
Csak annyi még, hogy ennek a résznek kivételesen címet is adtam. :3
Jó olvasást!
Puszi:
Amélia.B
______________
A C S A J O K P R O B L É M Á J A
Wonho szemszöge:
A tükörben nézegettem magam, egészen jó nő lennék ha nő lennék...persze én Shin Hoseok mindenhogy tökéletes vagyok. Néhányszor megrebegtettem a műszempilláimat, és csücsörítettem is. A lányok is ezt csinálják én tudom. Míg én tökéletesen el voltam foglalva magammal, addig Changkyun egy harisnyával szerencsétlenkedett, és mire felvette addigra a harisnya kicsit felszaladt. Legalább három doboz harisnya ment galyra, de én csak jókat röhögtem.
- Hogy találhattál ki ekkora marhaságot Hoseok?! - tombol Changkyun továbbra is.
- Nézd, Changkyun neked nem kell jönnöd, én magam is tudok vigyázni a cicára. - mosolyodok el gúnyosan.
- Na pontosan ezért megyek, mert tudom hogy bepróbálkoznál Amy-nél...és nem a cicád! - toporzékol, mint egy kislány.
- Hisztis perszóna vagy, pontosan mint egy lány. - cukkolom, mire gyilkosan méreget, szinte látom a fekete füstölgő auráját körülötte. - Inkább igyekezz azzal a harisnya felvétellel,mert a végén még a jövőhetet is lekéssük.
Erre tovább morog, majd végül hibátlanul felveszi a harisnyát, aztán a szoknyát. Elég nagy csorba esik a büszkeségünkbe mit ne mondjak. Mindent csak is Amyért, más lányért nem tennék ilyesmit, ahogyan Changkyun se.
Miután mindketten elég nők lettünk, ezután elindultunk Amy után, igyekeztünk mindketten nem minden másodperceben kitörni a bokánkat ebben a nagyon pici sarkú cipőben. Mégis össze vissza kacsáztunk, és még a szél is rettenetesen fújt, a rohadt szoknyát is folyton felfújta, nem győztük fogni a szoknya szélét. Két idióta aki egy lányért képes feladni azt a minimális büszkeségét ami maradt. Amanda Lee nagyon sokkal jössz nekünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cselédlány /Monsta X ff./
FanficVan aki szabad sorsúnak született,míg van a másik kategória, ahol a születéstől kezdve megvan pecsétleve a sors. Amanda Lee is a második kategóriába tartozik, amint betölti a 18.életévét az úrfi szolgálatába kell állnia. Csak,hogy nem akárkinek a sz...