8.rész

2.1K 209 42
                                    

A JÖVENDŐBELIJE??

- Jól vagy Amanda? Olyan sápadt vagy. - mondja Shownu.

- Az én karjaimba ájulhatsz. - súgja Wonho a fülembe. - De cicus, ne aggódj, ez csak színjáték. Sose hagynám, hogy másé legyél!

- Már megint kezdi. - fogja a fejét Minhyuk.

- Gyere szép lány, öltözz át! - tol a szomszédszobába Jooheon. - Szólj ha segíteni kell. - kacsint rám.

- Jooheon, ezt csak én ajánlhatom fel! - húzza fel magát Wonho.

Gondosan becsukom az ajtót magam mögött,hogy véletlenül se jöjjön be egyik se. Az ágyhoz lépek,amin már ott van a fekete ruhám. Csodaszép, nem tudom ki választotta,de gyönyörű. Gyorsan magamra kaptam, csak egy gond volt, nem bírtam felhúzni hátul. Kit hívjak be? Wonho kizárt, ahogy Jooheon is. Ó! Hyungwo! 

Az ajtóhoz lépek,majd résnyire nyitom.

- Hyungwon segítenél? - kérdezem, mire az illető először ijedten néz rám,majd feláll a fotelból, és bejön.

Miután megbizonyosodtam arról,hogy Hyungwon jól bezárta az ajtót, elé lépek és megfordulok. Óvatosan húzza fel a ruhám cipzárját, de néha hozzáér a bőrömhöz, ő pedig félve elhúzza.

- Nyugalom úrfi, nem fogom lenyelni,mert hozzámérsz. - kuncogom.

- Kész.- mondja.

- Köszönöm.

Félénken elmosolyodik,majd kimegy a szobából. Hogy viselkedjek? Mit csináljak? De hát a fiúk tudják mit kell csinálnom. Belebújtam a cipőbe ami az ágylábához volt készítve,és bár remegőlábakkal de elértem az ajtóig,lassan elfordítottam a zárat,aztán kiléptem az úrfikhoz.

- Hűha! - csodálkoztak el.

A földet kezdtem el nézni zavaromba, hiszen még életemben nem voltam ilyen szép ruhában, és még sose dicsértek meg. Már ha ez annak számít. 

- Igazán szép vagy Rinnie! - áll meg előttem Kihyun.

- Rinnie? - kérdezem meglepődve.

- Igen, a mandarin vége. - mondja büszkén. - Kreatív vagyok.

- Igen,egészen kreatív vagy. 

- Amanda, jól figyelj ránk amit most gyorsan megtanítunk neked. - mondja Shownu.

- A legfontosabb, hogy ne vágj közbe, mikor I.M anyja beszél. - közli Minhyuk. - Ha bármiről kérdezne, hagyd hogy I.M válaszoljon. 

Oké értem, szóval fogadjak némasági fogadalmat. 

- Mellékesen ott leszünk melletted, nem kell aggódnod. - nyugtat meg Wonho.

- Úrfik, mi ez az egész? Miért kell nekem Changkyun jövendőbelijének lennem? - nézek rájuk.

- Ezt majd I.M elmondja. - mosolyog rám Jooheon.

Oké, hát ha ezt kell tennem rendben. Még csak most tűnik fel,hogy az úrfik is kiöltöztek, mindegyikük öltönyben van. 

- Cica, ezt viselned kell. - mondja Wonho,majd a nyakamba tesz egy nyakéket. - Te most egy nemes lány vagy Amanda. 

- Köszönöm úrfik. - motyogom nekik háttal. - Nem fog kiderülni, hogy én ki is vagyok valójában? - kérdezem.

- Nem, mert még nem vagy kész. Senki se fog rád ismerni. - vigyorodik el ravaszul Hyungwon.


Cselédlány /Monsta X ff./Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon