Başlangıçtan önce

5.9K 249 27
                                    

Bir düşünün, hayatı yeni tanıdığınız bir dönemde her istediğinizin olduğu, çoğu zenginim diyen insanın bile göremeyeceği bir zenginlik içinde yaşıyorsunuz. Bir şeyin ağzınızdan çıkması yeter önünüze gelmesi için. Uçak, yat, değerli takılar.
Peki ya her şeyin bir bedeli varsa. Hayatı tanımak için ve yaşamak için bunlardan vazgeçmeniz gerekseydi ?
Nurgül işte bu sınavdan geçmek zorunda. Avrupa' nin ve dünyanın en iyi okullarından birinden yeni mezun olan Nurgül, yıllardır görmediği ailesinin yanına gelirken çok farklı duygular içindedir. Hayatı okuldan ibaret sanmış, Fransa' da okumasına rağmen kuralların dışına çıkmamıştır. Attığı her adımda korumalarla gezmek zorunda olan Nurgül, canı istediği an çıkıp gezmek, dışarda dondurma yemek ve aşık olmak gibi "lükslerden" uzak, hayatı böyle sanarak 18 yaşına gelmiştir.
Zaman içinde tüm hayatını böyle geçirmesine sebep olan şeyi ve sınırsız paranın kaynağını öğrendiğinde ne yapacak ? Ayağı taşa takılmamış bir hayat yasamışken açlıkla imtihanı nasıl olacak ? Peki aşkı gördüğünde ne yapacak ? Aşkın ateşi, imkansızlığı ne kadar yakıcı olabilir?
Ve elbette Nihat
Hayatı ölümle yaşam arasında geçmiş, hayatın her an son bulabileceğinin bilincinde, sevdiğini kaybetmenin acısını yaşamıştır. Hayatin başında yakasına yapışan olay, asla ondan kopmayacak mı ? Nefret ettiği şey aşkını tehdit ettiğinde ne yapacak ? Peki o şey, sevdiğinin hayatının bir parçasıysa?

Umarım hikayemi beğenirsiniz. Bölüm ekledikçe yorumlarınızı bekliyorum.

NURGÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin