OdwroconeA: Skąd pomysł na opowiadanie?
Sama kiedyś nad tym się zastanawiałam i zaczęło się od oglądnięcia filmu "Legion", później "Gabriel" i tak szłam filmami, serialami i książkami. Zafascynowałam się Aniołami dokładnie rok temu na wakacjach.
Mer_Stylinson97: Jakie jest twoje hobby?
Siatkówka, pisanie opowiadań, czytanie książek,prowadzenie bloga i oglądanie telewizji.
Zuzolinda: Gdy masz pomysł na opowiadanie to numerujesz sobie wszystko zanim zaczniesz pisać czy piszesz na bieżąco?
Pomysły mam w głowie, ale też czasem idę na spontana i to mi najlepiej wychodzi.
Black_Quin69: Dlaczego o aniołach?
Taką miałam manię, a gdy zachciało mi się czytać opowiadania o nich jakoś nie podchodziły mi do gustu. To była spontaniczna decyzja napisać to opowiadanie. Najpierw miałam go w zeszycie na kartce, ale chciałam je upublicznić. Pierwsze miał iść na blogspot, ale tam mam już trzy inne opowiadanie całkowicie różniące się od tego, akurat jedna z dziewczyn która pisała opowiadane przeniosła się na wattpada i tak się o nim dowiedziałam założyłam konto i zaczęłam pisać.
NinaHerondale:
Moja ty ulubiona czytelniczko, zawsze mnie czymś dobijesz i nad tą odpowiedzią muszę myśleć cały dzień.
1. Umówisz mnie z Willem?
Jeśli tylko chcesz, ale ostrzegam jest on po uszy zabujany w Wiki
2. Dodasz do rozdziałów więcej zakochania?
Dodam, że aż będziesz miała jej dość :)
3. Czy mogę być najlepszą przyjaciółką Wiki albo Willa?
Możesz nawet być ich oboje
MeGanka2005: Jak to się dzieje, że piszesz takie zajebiste opowiadania?
Czy aż tak są zajebiste? No nie wiem, piszę je dla własnej satysfakcji i własnej. Chciałam coś napisać takiego co bym sama czytała nawet nie czytając opisu ;)
Juliett416: Czy któraś postać odzwierciedla ciebie?
Nawet nie wiem nigdy się do nikogo z opowiadania nie porównywałam.
Elmusiakowa: Dlaczego nie lubisz aniołów?
Will: Przez nich nie miałem normalnej rodziny która by mnie kochała.
Elmusiakowa: Jakie to uczucie gdy się łączy moce?
Wiki: To takie mrowienie zaczynające się od piętna, które mamy z Willem rozchodzące się po całym ciele.
Elmusiakowa: O co chodzi z tymi roztrzaskanymi mieczami i zmianą koloru tęczówek Wiki?
Mikę: Co do mieczy to mogę się domyślać bo mnie przy tym nie było, a co do oczu Wiki to ona się zmienia.
Elmusiakowa:O co chodzi z Wiką, że nie mówisz jej o wszystkim?
Mike: Bo jej wszystkiego nie mówię, mamy pewną tajemnice która niedługo wyjdzie na jaw.
Elmusiakowa: Czy ty wiesz co ukrywa Mike?
Jane: Tak wiem.
CZYTASZ
Anioł Piekieł Zakończona!
FantasyII tom Akademii Anioła. Okładka autorstwa @dianaa_98 Po bitwie o Akademie zapanował spokój, ale czy na pewno? Co czai się za bramą Akademii? Czy to cisza przed burzą? Szykuje się coś większego? Walka dobra ze złem? Kto okaże się wrogiem, a kto przy...