3👛

614 40 4
                                    

Obudziłam się z kacem mordercą. Ugh. Więcej nie piję i nie imprezuje. W ogóle to nie wiem jak się w łóżku znalazłam i która ogólnie jest godzina. Spojrzałam na mojego samsunga. Kurde! Zaspałam! O nie! No dobra w sumie i tak do pracy bym nie poszła więc.. po prostu poszłam dalej spać..

###

Za trzy dni gala czegoś tam na którą zostałam zaproszona przez kogoś tam kto spotyka się z moją najlepszą przyjaciółką. Taaa...zlot celebrytów.
Więc moja mądra osoba stwierdziła, że czas sobie kupić odjazdową kieckę z tej okazji( co z tego że na rachunki nie ma). I tak oto stoje sobie na środku galerii i czkam na Mię która jak zwykle nie może łaskawie przybyć na czas.

Ten minutes later...

Nareszcie raczyła się pojawić księżniczka Mia XII. A ten jej dziki napęd w nogach no potrostu wysportowane Bambi galopujące z prędkością 3 km/h. Mówię wam zawrotna prędkość.

-Sorry za spóźnienie, ale podrzucałam Harry'emu telefon do Modestu bo on mózgu nie ma niedorozwuj  jeden i zostawił u siebie w mieszkaniu i...

-Dobra winy wybaczone, chodź po te kiecki bo nam galerię zaraz zamkną galerię.

-No w sumie racja.

-To co najpierw?

-Może....

-Już wiem Zara!

-Jak chcesz to chodźmy.

I tak oto po czterech godzinach łażenia po sklepach wylądowałyśmy w jakiejś zacisznej kawiarence. I nie spodziewałam się że do takiego zadupia przyjdzie ktoś taki jak...

💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄💄

Taaaa... jestem bez serca

Next:
-trzy dni
+ 5gwiazdek

Basiaxoxo

𝕚𝕞𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖 | 𝕖𝕕 𝕤𝕙𝕖𝕖𝕣𝕒𝕟Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz