29📰

253 12 1
                                    

Następnego dnia siedziałam w samolocie obok Gigi, bo Coltonj powiedział, że idzie się położyć.
Przeglądałam właśnie tabloidy na iPadzie Colton'a.

         Colton Ball zdradza swoją                                    dziewczynę!!!

Zeszłej nocy członek The Vamps                       był widziany w klubie White night z zielonooką szatynką. Z tego co wszyscy wiemy Colton chodzi z studentką architektury Julie Fly z którą zapoznaliśmy się dobre kilka miesięcy temu.

Para wyglądała na zakochanych. Tak dobrze się bawili że nie zwrócili uwagi na paparazzi.

Czy zawiązek Colton'a i Julie przetrwa? Jak postąpi młoda studentka architektury?

Sama nie wiem kiedy zaczęły mi lecieć łzy. Dlaczego też w sumie nie wiem , nie kochałam go jednak myślałam, że mu na mnie zależy, może nie jest tym jedynym( tak przynajmniej sądzę), ale jednak chodzimy że sobą ( raczej chodziliśmy) i to go do czegoś powinno zobowiązać.

Wstałam że swojego miejsca podeszłam do Colton'a. Dziwne się na mnie spojrzał.

- Kotku, wszystko okej?

- Żeden kurwa kotek i nic kurwa jebana mać nie jest w porządku!!!- wykrzyczałam mu w twarz, rzuciłam mu na odchodne tabletem i zamknęłam się w kibelku.

#########
Chce na wstępie przeprosić z TAK długa przerwe, ale szkoła, chyba wiecie o co chodzi, brak weny i jeszcze na dodatek że trzy razy pisałam ten rozdział, a Wattpad mi go usuwał. Jednak w końcu się pojawia. Będę starać się pisać jak naj częściej ale jak będę mieć wenę bo bez weny to czarna dupa.

All the love B.

𝕚𝕞𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖 | 𝕖𝕕 𝕤𝕙𝕖𝕖𝕣𝕒𝕟Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz