Ξελόγιασμα....

3.4K 367 17
                                    

Λόγια που αντικατοπτρίζουν τον συναισθηματικό κόσμο και των δύο πρωταγωνιστών μας....

Faith Hill & Tim McGraw, song "Let's make love"

καταπληκτικοί στίχοι πραγματικά....

Η Αγνή προσπαθούσε εδώ και ώρα να τιθασεύσει το μικρό αγόρι που έτρεχε -ευτυχώς ακόμη- πάνω κάτω στο δωμάτιό του και επουδενί δεν σκεφτόταν να διαβάσει, μ'ένα χαμόγελο ωστόσο στα χείλη ξέροντας πως πάνω απ'όλα προείχε η ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι, χαρά και ζωντάνια...

Πόσο σημαντικές λέξεις αλήθεια για ένα παιδί στην κατάστασή του και πόσο λίγο το καταλάβαιναν ορισμένοι αυτό! Ναι, θα είχαν χρόνο σίγουρα να διαβάσουν μα τώρα, δεν θα έβλαπτε λιγάκι να παίξουν πρώτα, έτσι δεν είναι; χαμογέλασε κεφάτα και άφησε κάτω το βιβλίο.

"Λοιπόν κύριε Τζακ Σπάροου, και εγώ είμαι πειρατίνα μα δεν το δείχνω....το κρύβω μην τυχόν και με ανακαλύψουν οι άλλοι πειρατές και μου κλέψουν όλο τον θησαυρό. Κοίτα! Εδώ τον έχω κρυμμένο! Μα πρώτα, πρέπει να διαβάσεις μερικές λέξεις που είναι μαγικές και θα ανοίξουν αμέσως το σεντούκι για να δεις τί κρύβω!" τράβηξε τώρα την προσοχή του αλλάζοντας την χροιά της φωνής της, κάνοντάς την αντίστοιχη ενός πειρατή και είδε αμέσως το βλέμμα του μικρού Νικόλα να φωτίζεται από κρυφό ενθουσιασμό...

"Αλήθεια Αγνή; Δηλαδή, μπορώ να το κάνω αυτό;" τσίμπησε το δόλωμα ο μικρός και σε ελάχιστα μονάχα δευτερόλεπτα είχε στρογγυλοκαθήσει δίπλα της και της διάβαζε μια ολόκληρη σελίδα από το αλφαβητάρι, συμμετέχοντας στο "παιχνίδι" του διαβάσματος χωρίς καν να το καταλάβει! Χμ, ωραίο κόλπο! Και πιάνει! Θα το θυμάμαι είναι το μόνο σίγουρο! σκέφτηκε χαμογελώντας κρυφά και γύρισε να κοιτάξει τον μικρό Νικόλα που διάβαζε ακόμα γεμάτος λαχτάρα να δει τα αποτελέσματα των μαγικών λέξεών του....

"Λοιπόν Αγνή, αφού εγώ είμαι ο πειρατής Τζακ Σπάροου και εσύ πειρατίνα, σκέφτομαι όταν μεγαλώσω να σε παντρευτώ! Ε; Τί λες;" μίλησε τώρα εντελώς αθώα γυρνώντας να την κοιτάξει και εκείνη λίγο έλειψε να στραβοκαταπιεί με αυτές τις απλές, "μαγικές" λέξεις....

Χριστέ μου! Κάπως έτσι πρέπει να είχε νιώσει και ο Ανδρέας στο παρελθόν της, όταν του είχε προτείνει να "παντρευτούν" αφού και ο Νικόλας ήταν μονάχα 7 ετών, όσο ήταν δηλαδή η ίδια εκείνη την περίοδο....Τουλάχιστον δεν μου πρότεινε να το κάνουμε τώρα! ξεφύσηξε νιώθοντας ολοένα και πιο άβολα...

Ο Σωτήρας της Ψυχής μου...(TYS17)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ