Διάλεξε....

2.4K 291 7
                                    

Ο Ανδρέας περπατούσε στο δρόμο με το κεφάλι ψηλά, θέλοντας ν'αποδεικνύει κάθε στιγμή πόσο λίγο τον επηρέαζε όλο αυτό που γινόταν, παρότι η πόλη της Ρόδου ήταν για εκείνον μια χούφτα άνθρωποι όπου ο ένας έπεφτε συχνά πάνω στον άλλο κατ'ανάγκη....

Θυμήθηκε τότε τις απίστευτες αποστάσεις στην Ουάσιγκτον όπου είχε αρχικά τα γραφεία του, τα δεκάδες ταξί, μετρό, λεωφορεία και μέσα επικοινωνίας που έπρεπε καθημερινά να παίρνει για να πάει στο πολυτελές διαμέρισμά του, εξουθενωμένος ψυχικά μετά από την πολύωρη εργασία του με ανθρώπους που φυσικά, όλοι είχαν προβλήματα ν'αντιμετωπίσουν....

Με άτομα που από εκείνον περίμεναν να λύσει τα πάντα μέσα τους, να εξαφανίσει τις φοβίες, τα άγχη, να απαλύνει τις πιέσεις και τις εντάσεις της καθημερινότητας, να διαγράψει με την επιστημονική του ιδιότητα τα πάθη.....Και συνήθως, σχεδόν πάντα δηλαδή, το πετύχαινε κάνοντας την φήμη του να εξαπλώνεται γοργά σαν τον άνεμο απ'άκρη σ'άκρη, φτάνοντας ακόμα και σε διασημότητες της σόουμπιζ, μα και του πολιτικού και πνευματικού κόσμου, αφήνοντας το στίγμα του σε μια κοινωνία που ψυχοραγούσε προσπαθώντας καθημερινά ν'αποδείξει κάτι....

Και δεν μετάνιωσε καθόλου όταν έφυγε, όταν αποφάσισε πως οι ρυθμοί της δικής του ζωής είχαν τόσο πια επιταχυνθεί που δεν τον άφηναν πια να ζήσει....Γιατί μετά από ατέλειωτες συνεδρίες με δεκάδες ελαφριά ή βαριά ψυχολογικά περιστατικά, εκείνος συνέχιζε ν'ακολουθεί ότι είχε μάθει από τα εφηβικά του χρόνια, να βγαίνει, να γλεντά, να διασκεδάζει, να εκτονώνεται κυκλοφορώντας με τις ομορφότερες γυναικείες υπάρξεις της πολιτείας.....Οχι γιατί το επιδίωκε βέβαια, μα γιατί πάντοτε, είτε το ήθελε είτε όχι, τις είχε μπροστά του, στα πόδια του κυριολεκτικά, να μηχανεύονται τα πάντα για να είναι μαζί του έστω και μία νύχτα....Και αυτό, ενώ στην αρχή τον κολάκευε, τόνωνε τον εγωισμό του και τον έκανε να νιώθει αρκετά "άνδρας", στην πορεία άρχισε να τον κουράζει διαπιστώνοντας πως το "εύκολο" με το "ιδανικό" δεν έχουν καμία απολύτως σχέση....

Και αυτό, ενώ στην αρχή τον κολάκευε, τόνωνε τον εγωισμό του και τον έκανε να νιώθει αρκετά "άνδρας", στην πορεία άρχισε να τον κουράζει διαπιστώνοντας πως το "εύκολο" με το "ιδανικό" δεν έχουν καμία απολύτως σχέση

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ο Σωτήρας της Ψυχής μου...(TYS17)Where stories live. Discover now