Εντάξει, και σ'αυτό το κεφάλαιο το τραγούδι προσδίδει πολλά....Συνιστώ να το ακούσετε και αν καταλαβαίνετε και τους στίχους ακόμα καλύτερα...
Ο Ενρίκε ανέβηκε στην εξέδρα με βήμα γοργό, σταθερό, ξέροντας πως μια ώρα αρχύτερα έπρεπε να τελειώνει με τούτη την ιστορία, πριν να αντικρίσει το βλέμμα της, να νιώσει το επικριτικό της ύφος και τον εγωισμό της να ξυπνάει πάνω σε τούτο το ασθενικό σχεδόν κορμί....Μα έπρεπε να γίνει έτσι, σίγουρα έπρεπε αν ήθελε να την βοηθήσει, έστω και άτυπα σε όλο αυτό που περνούσε! Απόθεσε τώρα τα χαρτιά με την μικρή του ομιλία πάνω στο βάθρο και έκανε νόημα του Ανδρέα να πλησιάσει....Και η μικρή στιχομυθία τους άρχισε....
"Κυρίες και κύριοι, μετά από όλη αυτή την συγκινητική πραγματικά ατμόσφαιρα, θα ήθελα να σας ανακοινώσω ως πρόεδρος του ιδρύματος, πως απόψε θεσπίζουμε άλλον έναν θεσμό που θα ισχύει κάθε χρόνο σε τούτο το στολίδι της Μεσογείου.... Εναν θεσμό που κάθε γονιός αξίζει να διεκδικήσει, καθώς δίνει τον δικό του τεράστιο αγώνα σε κάθε επίπεδο απέναντι σε μια ασθένεια -γίγαντα που μπορεί σε μια στιγμή να τον τσακίσει. Να τον κάνει να χάσει τον κόσμο του όλο μέσα σ'ελάχιστα δευτερόλεπτα, όταν παλεύει να σώσει το παιδί του μέρες, μήνες ίσως και χρόνια....." σταμάτησε για λίγο νιώθοντας έναν ξαφνικό κόμπο να πνίγει τον λαιμό του, με τις εικόνες της κόρης του να στοιχειώνουν γι άλλη μια φορά το μυαλό του ακόμη και αν έδινε τεράστιο αγώνα αυτή την στιγμή να τις απωθήσει! Και το κοινό από κάτω παρέμενε αμίλητο τώρα, σιωπηλό θαρρείς και αντιλαμβανόταν κάθε εικόνα του μυαλού του! Να πάρει! Δεν ήθελε να βαρύνει την ατμόσφαιρα, δεν ήταν ώρα τώρα! σκεφτόταν καθώς έριχνε ένα βλέμμα απόγνωσης προς τον Ανδρέα που ευτυχώς, έπιασε το μήνυμα και ξεκίνησε να μιλάει εκείνος τώρα παρότι δεν ήταν προγραμματισμένο.
YOU ARE READING
Ο Σωτήρας της Ψυχής μου...(TYS17)
RomanceΟ Ανδρέας ήταν ο σωτήρας της κυριολεκτικά! Σ' έναν αγώνα άνισο, κατά της λευχαιμίας από τα 5 έως τα 7 της χρόνια. Ο δικός της αγαπημένος ιππότης με το άσπρο άλογο που την φρόντιζε και εκείνη ονειρεύτηκε -τόσο αθώα- να τον παντρευτεί. Και ο Ανδρέας...