Ηρθες;

2.9K 334 17
                                    

Περπατούσε σαν γαζέλα πάνω στο παχύ κόκκινο χαλί που -λες και ήταν στις Κάννες- φιλοξενούσε τα πιο μεγάλα ονόματα της εγχώριας σόουμπιζ μα και των πλούσιων, ισχυρών ατόμων τούτου του τόπου που είχαν μαζευτεί για άλλη μια φορά να μάθουν, να δουν και να γνωρίσουν από κοντά πια, το έργο του νοσοκομείου. Και παρότι όλο αυτό δεν ήταν παρά ουσιαστικά άλλη μια διαφήμιση, όπως της είχε πει ο Ανδρέας, η Αγνή βαθιά μέσα της ήξερε πως αρκούσε να κοιτάξουν τα μικρά, αθώα προσωπάκια για να καταλάβουν τί ακριβώς έκαναν εδώ....Να θυμηθούν πως και εκείνοι, κάποτε ήταν παιδιά που έτρεχαν γεμάτοι ζωντάνια, δύναμη και βαθιά ανάγκη για παιχνίδι....και να γνωρίσουν όλα εκείνα τα παιδιά που απλά, δεν μπορούσαν να το κάνουν....

Ενιωθε αρκετά ζευγάρια μάτια να την παρακολουθούν καθώς διέσχιζε αργά, αισθησιακά το χαλί νιώθοντας και εκείνη σαν σταρ του σινεμά, επηρεασμένη από το γενικότερο κλίμα και ενθουσιασμό που επικρατούσε. Μα όταν έφτασε στην άκρη του, στο πρώτο σκαλοπάτι προς την είσοδο του μικρού θεάτρου, μια μικρογραφία της Επιδαύρου, ένιωσε την καρδιά της να σφίγγεται από έκπληξη, χαρά και έπειτα πόθο, διαδοχικά καθώς αντίκρισε τον άνθρωπό της, εκείνον που γέμιζε φως τις ημέρες της και καυτό πάθος κάθε της νύχτα.....

Την κοιτούσε μ'ένα ύφος εξονυχιστικό, μυστηριώδες, μ'ένα ελαφρύ μειδίαμα στην άκρη των χειλιών του ενώ παραδίπλα, ένας εξίσου γοητευτικός άντρας, στεκόταν ακριβώς στην ίδια στάση, παρατηρώντας την σχεδόν με τον ίδιο τρόπο! Ελα Χριστέ! Σαν να βλέπω δύο άτομα σε ένα! Ποιος στην ευχή είναι πάλι αυτός που μοιάζει τόσο μα και διαφέρει την ίδια στιγμή με τον Αντρέα; αναρωτήθηκε μα απέφυγε τώρα τα βλέμματά τους σε μια προσπάθεια να συγκρατήσει τους ξέφρενους χτύπους της καρδιάς της. Να πάρει η ευχή! Πώς το κάνει αυτό κάθε φορά! αγανάκτησε καθώς με ένα μόνο του βλέμμα ήταν ικανός να την αποσυντονίσει! Απόλυτα, ολοκληρωτικά και στην συγκεκριμένη περίπτωση, καταστροφικά αφού μόλις μπέρδεψε το τακούνι της σε μια μικρή εσοχή του πατώματος και κινδύνευε να πέσει.

 Να πάρει η ευχή! Πώς το κάνει αυτό κάθε φορά! αγανάκτησε καθώς με ένα μόνο του βλέμμα ήταν ικανός να την αποσυντονίσει! Απόλυτα, ολοκληρωτικά και στην συγκεκριμένη περίπτωση, καταστροφικά αφού μόλις μπέρδεψε το τακούνι της σε μια μικρή εσοχή του ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ο Σωτήρας της Ψυχής μου...(TYS17)Where stories live. Discover now