"Zaco, zaco, zaco, panebože.. Zacoo kurva?!" Nadávala jsem si v duchu pro sebe když jsem pořád ještě uraženě kráčela chodbou směrem k těm dveřím kde má být údajně můj pokoj. Nechci tady být. Nejradši bych teď popadla Felixe a utekla někam hodně, hodně daleko. Nejlépe domů. Ale, copak to jde? Nejde. Tohle léto je za trest.
A aby toho nebylo málo najednou jsem ucítila něčí ruce na mých bocích. Justin. Ku podivu jsem ani neslyšela že šel celou dobu za mnou.
V tomhle je mimochodem taky hodně dobrý. Vždycky se prostě někde vynoří. Nikdy není ani známo odkud. Ale jedno, je jasný vždycky. Tedy co se týče mě. Ať je to kdekoliv a kdykoliv, tak je vždycky nadrženej jak fenka a chce semnou ehm, ehm to.
Takže, zpátky k tématu.
Justin si mě zezadu přitáhl za boky úplně až k sobě, tudíž jsem se opírala o jeho vypracovanou hruď a taky jsem měla zadek nalepený na jeho rozkroku kde jsem cítila takovou divnou bouli. Jak nechutné. (:DDDDD) Jezdil rukama po mých bocích a já cítila, jak jeho dech dopadá na pokožku mého krku.
"Chápu, že jsi před našima nechtěla.. Ale, teď jsme tady jenom my dva." Šeptal mi do ucha a taky se jeho rozkrokem otřel o můj zadek. Prasák jeden nadrženej.
Přiznávám, že mě to sralo a dvakrát příjemný mi to teda nebylo. Za normálních okolností by už mu dávno jedna přiletěla. Ale řekla jsem si.. Na jednu stranu.. Proč ho drobátko nepodráždit že?
"Zase tolik si nevěř Bieber." Zašeptala jsem mu zpátky. V tu chvíli mě otočil směrem na sebe. Takže jsem na něm byla úplně nalepená. Tělo na tělo. Tfuj tajbl. Pak si půjdu dát hnedka sprchu. Nebo od něj ještě chytnu nějakej ten morybundus.
"Chceš ukázat kde mám pokoj?" "Zeptal se" větou oznamovací a tak úchylně se usmál. Pak se začal sápat na můj krk. Tam mě následně začal líbat a taky jsem cítila, jak jeho ruce pomalu míří na můj zadek.
Dobře, fajn. Tohle už stačí Bieber. Osahávat mě tady (ani nikde jinde!) nebudeš. Už jsem naprosto rozhodnutá tuhle "konverzaci" ukončit. Páč už se začíná rozjíždět. Úchyl jeden.
"Nech si zajít chuť." Prudce jsem ho od sebe odstrčila. Podíval se na mě takovýma těma štěněcíma očima a zoufale zakňučel. Musela jsem se nad tím škodolibě usmát. Pak jsem rychle vklouzla do svého pokoje. A taky jsem se tam zamknula. Pro jistotu.
******
Jakmile jsem byla v bezpečí svého pokoje, začala jsem se rozhlížet kolem. Byl obrovský. Mnohem větší něž u mě doma. A taky byl luxusně zařízený. Ostatně jako zbytek domu.
Celý pokoj byl vymalovaný do světle fialové barvy. Bylo tam jedno velké okno s výhledem na ostatní domy naproti. A u toho okna byl takový jakoby šuflík na kterém byla natažená béžová deka. Nejspíš tam budu často sedávat. Ideální místo na přemýšlení.
Kousek od okna byla obrovská manželská postel. Nebo né manželská.. Ale, prostě taková ta velká na kterou se v pohodě vejdou dva. Um.. Taková krásná postel.. A je celá jenom moje! Muhaha! Na tý se mi určitě bude dobře spát.
No, kufr už jsem tam měla. Takže jsem si z něj vytáhla svůj deník a propisku. Zbytek věcí si vybalím potom. Teď si jdu postěžovat jak mám strašnej život.
Popadla jsem deník a tužku, rozeběhla jsem se a skočila "šipku" na postel. Pohodlně jsem se usadila a začala jsem psát..
Milý deníčku,
tak jsem tady. Jak se dalo čekat, tak Justin se od posledně nijak nezměnil. Pořád je to debil a nadržený hovado. A taky mu pořád nedošlo to, že mě do postele nedostane ani kdyby se na hlavu postavil. Ale, každopádně mě taky pořád baví ho provokovat! :D
Pattie? Ta se taky pořád jenom přetvařuje a myslí si, že jí to žeru. To vůbec. Jen dělám jakože to nevím. Nestojím o to, se s ní vůbec bavit. Ani se s ní dělit o jednu koupelnu.
Jo už jsem se zmínila? Je tady jenom jedna koupelna. Takže se o ní budu musel dělit s tátou, Justinem i s Pattie. Barák jako kráva ale koupelnu to má jenom jednu... To nepochopíš prostě.
A víte co je celkem gól? Táta prý bude mít přes léto hodně práce. Takže, tady moc času s námi trávit nebude. Jako chápete to? Tak on si mě sem vynutí na prázdniny a pak mě tady nechá s ní a s Justinem samotnou. Bože.. Chudák já.
No.. Takže vidím to tak, že většinu prázdnin strávím tím, že budu hubnout. A to tím stylem že budu trávit pokud možno všechen čas s Felixem venku mimo barák. Aspoň pokud bude táta v práci.
A teď si jdu dát zaslouženou sprchu. A pak se uvidí.
Já vím, část byla krátká.. Příště se polepším! Slibuju! :)) -Caroline❤
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025