23.Chapter

8.9K 428 11
                                    

Čaute lidi, takže říkám si, že už by jsme do toho Mexika mohli konečně taky dojet že? :D No takže použijeme stroj času a trošku to tady střihneme :D -Caroline

Jééj už jenom 10 km a budeme v Mexico city! Ano, ač je to divný tak na mě přišlo docela už i těšení. Ne počkat, to je vážně divný. Na co se vlastně těším? Nevím, prostě se těšim a dál to nerozebírejte.

Možná na to, že tady potkám nějakýho pěknýho Mexičána chochó. Nebo možná taky na to, jak se budu 10 dní válet a nic nedělat. Jako dobrý viď dovolená prostě. Nikdo tě neotravuje, nikdo po tobě nic nechce.. Teda s výjmkou Justina. Ten bude otravovat.

Jako asi takhle.. Ještě jednou na mě něco zkusí tak už mu jí vážně vypálim ale. Vím, že už jsem to řekla asi 3x, ale teď to myslím smrtelně vážně.

"But even if the stars and moon collide"


"I never want you back into my life"


"You can take your words and all your lies"

"Oh! Oh! Oh!"

"I really don't care!" Zpívala jsem spolu s Demi a u toho rozhazovala rukama do všech stran. Neboli, pokoušela jsem se o nějakej taneček.

Takhle, když Justin zapnul rádio tak tam zrovna hrála moje oblíbená písnička od Demi Lovato - Really don´t care. (multimédia) Takže jsem si samozřejmě musela začít zpívat a u toho se různě vrtět a kroutit. No co? Prostě tuhle písničku totálně žeru!

Dokonce se ke mě přidal i Justin což jsem se docela divila. Docela dost. Ale tak co viď. Jak jsem si už stačila na něm všimnout, tak je taky pro každou hovadinu jako já a je taky i správně praštěnej. I like it.

A taky jsem zjistila.. Pozor jo. Justin normálně umí zpívat. A to jako nekecám. Vážně se mi líbí jak zpívá. Umí to né že né. Místama to sice trochu tahá za uši, ale jinak to není tak zlý.

A teď, zpátky k nám. Justin stáhl takový to střešní oknýnko (sice nemám ani nejmenší páru o tom, jestli ho Ferrari má, ale to je jedno! :D) a já jsem si do něj hned "vlezla."

"Šlápni na to, táhneš se sněkoplazim tempem!" Zavolala jsem na Justina a zasmála se. Ten mě hned poslechl a sešlápl plyn. Celkem to semnou cuklo, takže jsem se mu málem rozplácla na střeše.. Ale ustála jsem to!

"Debil.." Řekla jsem si pro sebe když jsem se snažila znovu najít balanc.

Ale dál jsem to nijak neřešila. Prostě jsem roztáhla ruce a užívala si ten vítr ve vlasech. Měla jsem pocit jako kdybych létala. A ještě k tomu ta boží písnička.. Awww! :3

"But even if the stars and moon collide"


"I never want you back into my life"


"You can take your words and all your lies"


"Oh! Oh! Oh! I really don't care"


"Even if the stars and moon collide"


"I never want you back into my life"


"You can take your words and all your lies"


"Oh! Oh! Oh! I really don't care
Oh! Oh! Oh! I really don't care"

Zpívala jsem si s rukama nad hlavou a ještě jsem se do toho smála. Prostě paráda. A Justin se smál spolu semnou. Bylo to fajn. Najednou mi to přišlo že jede pro změnu zase hrozně rychle. Ale nevadilo mi to.

Už jsem viděla, jak se před námi rýsují ty obrovské mrakodrapy a to obří město. Hnaly jsme se po dálnici přímo do jeho středu. A chvíli na to, jsme profičely kolem cedule "Mexico city".

Chtěla jsem si zase sednout zpět na sedačku, ale než jsem se stihla vysoukat ze střešního okna tak mě Justin pleskl přes zadek.

"Hele!" Houkla jsem na něj a u toho se zasmála.

"Soukromý majetek, nesahat Bieber." On se na mě nevině zakřenil a hodil po mě strašně roztomilej pohled. Úplně mu v očích zářily takové ty ďábelské jiskřičky. Pokroutila jsem nad tím hlavou a konečně dosedla do sedačky.

 *******

"Co budem dělat až tam budem?" Hodil po mě Justin jeden rošťácký pohled.

"No nevim jak ty.. Ale já se půjdu někam válet." Zasnila jsem se.

"Ale notááák." Vyhodil Justin rukama do vzduchu a následně se ironicky zasmál.

"No co? Včera jsem se moc nevyspala." Konstatovala jsem. A to je pravda jako..

"Ty ses nevyspala?" Ušklíbl se na mě. Nadzvedla jsem jedno obočí.

"Celou noc jsi něco mlela a kopala jsi do mě. Pak když už jsem si myslel že budeš konečně chrápat normálně tak jsi mě schodila z postele." Dotčeně se na mě podíval.

"A když jsem se chtěl vrátit zpátky do postele, tak ty jsi byla rozvalená přes celou mojí půlku. Takže jsem tě musel odšoupnout abych se tam vůbec vešel, jenže ty jsi se vrátila zpátky a válela se pro změnu po mě." Uchechtl se.

"Tak to pěkně kecáš!" Dotčeně jsem se zasmála a bouchla ho do ramene.

"No to teda nee." Zasmál se.

"Nevěřim ti." Mrkla jsem po něm.

"Věř si čemu chceš, ale je to pravda." Znovu se zasmál.

"Tohle nedělám když spim." Ukázala jsem na něj prstem.

"A taky chrápeš." Řekl nevnímajíc mojí větu.

 "Justine!" Vypísla jsem.

"Co je?" Uchechtl se.

"Ty tak kecáš!" Zasmála jsem se a nevěřícně pokroutila hlavou.

"Jo a taky jsi mi poslintala břicho.."

"Stačí Bieber!"

Never! [J.B.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat