Čauko lidi, chtěla bych vám jenom říct.. Všichni si mazejte povinně přečíst nové story "PHOENIX" na mém profilu, odkaz vám hodím do kometářů:) Budu ho psát společně s "Choice" po dokončení tohohle story a vím, že to sem píšu už asi po třetí ale to je jedno..:D A určitě mi dejte vědět, jestli by tu byl nějaký zájem o něj!:) A i kdyby ne, tak ho budu psát:D A jinak doufám, že vás "Never!" pořád baví a že jste s mojí prací spokojení:') Jinak ten konec.. Trošku slaďák takže.. :D-Caroline❤
Po včerejšku, kdy jsme s Justinem celý den běhaly po zábavním parku, jsme se rozhodly že si dneska dáme něco trošku odpočinkovějšího.
Dopoledne jsme byly na pláži a večer prý půjdeme na koncert. Zjistily jsme totiž, že dneska večer je tady v nějaký obrovský aréně, jejíž jméno neznám.. Calvin Harris! Takže to jako je úplně jasný, prostě jdeme a to bez keců.
Tyjo ale stejně je to dobrý že nám to takhle vyšlo. V životě by mě nenapadlo že tady v mexiku, půjdu místo na věčerní procházku po pláži na Calvina Harrise. Tešim se. Fakt že jo. Jediný problém je v tom že.. Nemám sakra co na sebe! To je konec. To je konec vám řikám vám tohle.. Prostě Finnita la komédia!
Nedělám si srandu. Já tady fakt nemám co na sebe. No to je ale totálně nezodpovědný! Jak jsem mohla být tak nezodpovědná a nevzít si nějaký pořádný.. Pořádný věci?! No možná proto, že jsem neočekávala že půjdeme na koncert žejo..
Ale tak budiž mno.. Takže proto.. Jsme s Justinem vyrazily do toho obrovského nákupního centra uprostřed Mexico city! Juchůů, moje skíň už potřebovala trochu oživit. Justin se sice celou cestu tam blbě šklebil a měl k tomu padesát tisíc keců, jak se mu sem nechce.. Ale přesto jsme tady!
Takže teď momentálně mám něco málo přes 7 tašek s oblečením, ale tím to ještě z daleka nekončí! No co ježiš.. Jednou za dvě uherský léta na nákupech, tak se rozšoupnem. Na dovolenou jsem jela z donucení, tak si aspoň přivezu suvenýry.
Jo a když jsme u těch suvenýrů.. To mi připomíná že musíme přivézt něco tátovi a Pattie. Tátovi koupim tričko a sombréro, Pattie si zařídí Justin, a ještě jim vezmem čili papričky. A stačí jako co víc by chtěli.. To je jenom moje dobrá vůle!
Já jsem fakt neuvěřitelnej člověk.. Tak oni mi zničí celý prázdniny a já jim ještě vozim něco na památku.. Vysrat bych se na ně měla fakt žejo. Ale to by mi svědomí nedovolilo. Táta má štěstí, že má tak hodnou dceru jako jsem jáá.
Hele ale stejně je zajmavý, jak Justin celou dobu co jsme tady tvrdí, jak ho to nakupování strašně nebaví, a jak by byl radši někde úplně jinde, a jak by tohle, a jak by tamto, a jak by tohleto.. Ale přitom má víc tašek néž já. A to je co říct jako.
Pokroutila jsem hlavou nad svými myšlenkami a dál sledovala Justina jak do sebe láduje tu jejich totálně hnusnou pizzu, kterou jsme si před chvílí koupily. Nechápu co mu natom chutná.
"Jak to můžeš jíst?" Zhnuseně jsem se podívala na kousek pizzy v jeho ruce.
"Vzdyt - je - to - dobyy." Zamumlal s plnou pusou. Ušklíbla jsem se.
"Je to hnus." Konstatovala jsem.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a hledala obchod, ve kterém jsme ještě nebyly. Musím uznat, že mají dost dobrej výběr. I moje mamka by si tady vybrala.
Jo moment! Já bych úplně zapoměla na mamku! Styď se Caroline. Musím jí skočit něco vybrat. Nějaký šaty nebo něco takovýho. Já.. Jsem strašná dcera.
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025