Čáu lidi.. Musím se vám pochlubit.. :)) Už mi konečně sundali sádru!:)) Ale ještě měsíc nemůžu nic dělat -__- Tó mě pěkně nasrali. Já jsem se těšila, že už budu moc sportovat a ono hovno. Ale mě už to jako fakt deptá, bejt odpoledne zavřená doma a sedět na prdeli. A pak jsem ještě k tomu protivná a vzteklá jak portugalec a sere mě to ještě víc. To je v prdeli tohle.. -_- :D No, tak snad se bude aspoň díl líbit:D Taky jsem byla požádána o sdílení:) Story se jmenuje "Loser" a je od autorky: Iwuska79. Odkaz budete mít v komentářích:) PS : Víte jaký je rozdíl, mezi přejetým cikánem a přejetou kočkou? :D btw : Nejsem rasista, ale tohle mě totálně rozsekalo :'DDD Jestli víte, napište mi to dolů do komentářů ! :D Jo a ještě něco.. Co si myslíte o vztahu Justina a Caroline? O.o Měla bych třeba něco zlepšit nebo tak? O.o -Caroline❤
"Vypadám jako idiot!" Nadával Justin, který v tom trapném oblečku, jaký jsme dostali, vypadal vážně k popukání. Zasmála jsem se.
"Sexy idiot.." Řekla jsem si pro sebe a zakousla se do rtu.
"Myslím to vážně Car, tak se přestaň kousat do rtu." Uraženě se na mě podíval a založil si ruce na prsou. Zasmála jsem se a přišla blíž k němu.
Ještě jsem mu trochu poupravila tu jeho čepičku na hlavě, která tomu dodávala fakt grády. "Hambáčům to nevadí." Škodolibě jsem se zazubila. Nadzvedl jedno obočí a pořád se na mě na oko nasratě díval. Jak mě baví ho provokovat.
Už nám rozdělili práci, a Justin podle očekávání schytal to horší. Já si budu válet buřty, salám, párek, u pokladny a přijímat objednávky, a on bude vzadu dělat hamburgery. Nějak se s tím chudák nemůže smířit. I když teda já osobně bych ho k tomu nepouštěla.. Pokud nechtějí někoho otrávit.
"Ale no ták, vždyť je to roztomilý." Zasmála jsem se a omotala mu ruce kolem krku. Justin svoje ruce přemístil na mé boky a pobaveně se na mě podíval.
"Připadám ti roztomilej?" Zeptal se a nahodil vyzývaví pohled. Začala jsem přikyvovat a u toho se zářivě usmívat jak kretén. Pokroutil hlavou taky se zasmál.
"Ne." Řekl vážně.
"Ne?" Křenila jsem se.
"Ne." Znovu to zopakoval a snažil se si zachovat poker face. Což se mu moc nedařilo. Odula jsem spodní ret a smutně se na něj podívala, zasmál se a prsty mi nadzvedl bradu tak, abych mu koukala do očí. Potom mě políbil.
"Caroline, to poslední co chce kluk v trapným oblečku slyšet od holky je to, že je roztomilej." Řekl když jsme se od sebe odtáhli. Zabořila jsem mu hlavu do hrudě a potichu se smála.
"No tak ne.." Řekla jsem pak a zatřepala hlavou.
Jelikož nám končila přestávka, tak jsme musel jít zase zpátky na svá místa. Ale já jsem si stejně ještě potřebovala jenom tak.. Malilinkato rejtpnout.
"Pozdravuj mletý zvířátka." Mrkla jsem na něj škodolibě.
"A ty zase ukecaný Japonce." Mrknul po mě zpátky a vypláznul jazyk, což jsem mu vrátila a každý jsme si šli po svém.
*******
Jééj, konečně pauza na oběd! Nerada to přiznávám, ale o tom s Japoncema měl Justin pravdu. To je něco fakt strašnýho. To nechceš. Ale jinak je to zatim všechno v pohodě. Dokonce jsem si ty lidi rozdělila na tři typy.
Za prvé. Hádavý ženský - zabít to..! Přijde se to s tebou pohádat, protože to neví co chce. Za druhé. Zmatenej strejda - ten něž se rozhodne tak mi končí směna. A za třetí. Nadržený kreténi - místo toho aby se věnovali svojí holce, tak mi čumí do výstřihu. Díky bohu, že je Justin vzadu a neví o tom. Nemyslím si, že by to dopadlo dobře. A dostat hnedka první den padáka? Né díky. Jak říkám. Já jsem tady ta zodpovědná.
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025