Čauko lidi, chtěla bych vám poděkovat za 14.000 reads, 1000 votes a hlavně za ty vaše komentáře!:') Jste prostě úžasný a já vás totálně žeru! Jinak nad touhle částí jsem špekulovala docela dlouho, však víte samy.. A to protože jsem pořádně nevěděla, jak ji chci napsat, ale nakonec mi to celkem secvaklo dohromady a je tam tak trochu i něco ze života.. :DDDD Takže asi tak.. Tak doufám, že se bude líbit a že se třeba taky trochu zasmějete.. :D -Caroline❤
Probudily mě sluneční paprsky které mě nepříjemně štípaly do očí. I přes to, že jsem je měla pořád zavřené. A taky mi bylo nějaký divný teplo na jednu půlku obličeje. Jak já nesnášim to hnusný ranní slučko. Neochotně jsem tedy pootevřela jedno oko a všimla si, že se za tu noc Justin nejspíš vůbec nepohnul.
Byly jsme spolu pořád v té samé poloze (teď to asi vyznělo pěkně blbě..), myslím tím to, že já jsem si furt ležela na boku a on měl kolem mě omotanou ruku a byl u mě. Cítila jsem takové to příjemné lidské teplo za mými zády, jeho svaly o které jsem se mu opírala a taky jeho božskou osobní vůni smíchanou se s jeho super aromatickým sprchovým gelem. 24-ti hodinnová ochrana!
Ale bohužel, nebo bych spíš měla říct "kurwa fuj", jsem taky cítila NĚCO celkem tvrdýho a ještě ke všemu opřenýho o můj zadek. Každopádně to byl teda sakra trapnej pocit. A to už taky jenom proto, že nic netušící Justin si pořád klepe špačky.
Prosím ne, prosím ne.. Jen ať to neni to co si myslim že to je a to co to určitě taky bude.. Nicméně to tam bylo furt a já se již nadále nemíním toho dotýkat svým ctěným zadkem. A ještě jako kdyby toho bylo málo, tak se v mojí hlavě začala odehrávat jedna z těch trapný filmových zcének, ve které vám sedí na rameni ďábel a k něčemu vás navádí.
"Zkus nato šáhnout.." Pokynul ďábel hlavou.
"Cože?! Proč já? Šáhni nato ty!" Zaprsklala jsem na něj.
"Nebuď srab Caroline.." Odfrkl si.
"Zapomeň! Já se toho ani nedotknu, nikdy!" Řekla jsem rázně.
"Dělej, třeba mu to zaleze jak šnekům voči." Co to mele za hovna ten debil?
Někdy bych se vážně nejradši zahrabala 100 metrů pod zem už jenom kvůli tomu, jaký píčoviny můj mozek vymejšlí. Stydím se za tebe ty blbče. Kolikrát doufám, že tady nejsou takový lidi který umějí číst myšlenky. To by totiž bylo silně v prdeli.
Oh bože.. Kdybych tady měla svůj deník, tak by tohle byl článek roku. Když už jsme u toho.. Možná by vás některé zajmalo, proč už si nepíšu deníček. Píšu si ho. Ale už je to víceméně tajná záležitost. A sebou ho tady ani nemám takže.. Jednoduše pro to, že by se mi v něm Bieber hrabal. Nic, zpátky k tématu.
"Pane bože co to je?!" Vyjekla jsem a tím i probudila spícího Justina až z toho sebou škubnul. Což byl účel, protože v kauze "Justinovo péro" já už se nehodlám dál angažovat. To je hnus velebnosti..
"Co je? Co se děje?" Zachraptěl rozespale Justin a zmateně se rozhlížel po pokoji. Může si bejt roztomilej, hezkej a sexy jak chce ale tohle prostě ne!
"Co to je?!" Na každé slovo jsem dávala důraz a ukazovala při tom na nadzvednutou peřinu, která jentak mezi námi vypadala pěkně blbě.. Máš co vysvětlovat kámo.
Justin se podíval na peřinu a když viděl to, co mě v podstatě vzbudilo, čímž mě to pěkně nasralo, tak si povzdechl. "Caroline.. Je ráno." A ušklíbl se.
"No a co že je ráno, přestaň s tím!" Radši jsem si zakryla oči abych se nato nemusela dívat.
"Nemůžu zato!" Dotčeně se zasmál.
"Tak stim něco udělej!" Vypískla jsem zase.
"Neřikej mu TO! Je to Jerry!" Řekl podrážděně Justin.
"Co?!" Znechuceně jsem se na něj podívala.
Dělá si ze mě ten kluk už vážně prdel? To mi jako chcete říct že to má taky pojmenovaný? Vážně? Are you fucking kidding me?! Fajn, jeho auto se jmenuje Isabelle, okej já to beru tohle jsem ještě schopná pochopit. Ale to, že dal jméno i svýmu tamtomu.. Tak to je vážně úchylný.
"Slyšela jsi." Řekl už klidným hlasem.
"Chceš se seznámit?" Mrknul po mě a zase nahodil úchyl pohled.
"Ty debile."
*******
Po tom "bezvadném" probuzení jsem si došla, udělat ranní hygienu, dát si sprchu, namalovat se a převlíknout. Z kufru jsem si vytáhla šedé tílko s nápisem "Converse", džínové kraťasy, černé conversky a moje oblíbené černé sluneční brýle. A pak jsme s Jussem skákly na snídani.
Dohodly jsme se, že dneska zajedem do nějakýho zábavního parku. Sice vůbec nevim kam, ale Justin řikal že to prej zařídí. Fajn, ale jestli se tady někde ztratíme tak zato může on. Pobalily jsme si to nejnutnější - čili plavky, ručníky, peníze atd.. A vyrazily jsme.
Justin říkal něco o tom že nějaký tyhlety srandy jsou kousek o toho našeho hotelu, takže tak cca za hodinku by jsme tam měly být. Stejně je to ale krutopřísný. Tohle město. Je to tady prostě hrozně pěkný. O dost lepší než Atlanta to se musí nechat.
Zkrátka, proti tomuhle tady je Atlanta hroznej prdelákov.. A já prostě pořád čučim z okna s pusou dokořán, ikdyž už jsem tudy jednou jela. Ale furt se divim.
V autě bylo docela ticho. Chvílema jeden z nás sice něco zamrmlal, ale nijak dál jsme to nerozkecávaly. Nevím, prostě tady byla taková zvláštní atmosféra. Nemyslím si, že to bylo z mojí strany. Já mám dneska dobrou náladu. Docela i.
Spíš si myslim, že se Justin cejtí trošku trapně zato ráno. Upřímně se mu nedivim. Stát se něco takovýho mě, ikdyž je to nemožný, ale stejně, kdybych byla kluk a něco takovýho by se mi stalo, tak by mi asi bylo hodně trapně mno.
Né hele tak je to kluk, musíme to tak brát. Ale stejně prostě to bylo divný.. Já jsem nevěděla jestli se mám smát, nebo jestli mám řvát. Ale každopádně už asi chápu, proč táta vstává vždycky minimálně o hodinu dřív než já! Nebudem to rozebírat. Je to úchylný.
Ale ty jeho debilní narážky mě fakt serou. Prej "chceš se seznámit?", pff a prdel by sis nechtěl políbit? To jako.. To bylo hodně nechutný. A ještě tomu řiká Jerry.. Panebože to snad neni pravda.. Né tyjo, já už vážně jenom čekám nato, že se ráno probudim a zjistim že nejsem panna. To by mě nasral.
Vždyť já to nemyslim vážně, jenom řikám že by mě nasral. Toť vše. Jako jestli o to mám s někym přijít, tak chci bejt aspoň při vědomí. Teď to neberte tak, že si to nějak plánuju, protože neplánuju. A určitě ne tady s kolegou vedle mě!
A i kdyby, tak prostě s klukem si nemůže nic plánovat. Ale vůbec nic. Protože ikdyž si to prostě nalajnujete úplně perfektně, podle vašich představ, ať už je to rande a ať už je to nevim co, tak se prostě vždycky něco posere a je to nakonec úplně jinak. Vždycky to tak je. Já jsem si třeba nedávno zkoušela naplánovat 3 dny dopředu. No a nebylo nic. Všechny moje plány byly v hajzlu.
Takže asi tak.
Z mého nesmyslného špekulování nad blbostma mě vytrhla obrovská brána do zábavního parku, na které bylo napsáno "Bienvenido!", což v překladu znamená "Vítejte!"
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025