Čágo šílenci!:P Dneska nejspíš slohovka nebude, takže klid :D Jenom se chci zeptat.. Líbí se vám vztah Justina a Caroline tak jak je, nebo chcete větší slaďák? :D Ptám se vás na to jenom čistě teoreticky jelikož nevim, jestli mi to manuálně půjde:D A připravte se na to, že tenhle díl bude zase perla:D Jo a ještě vám chci říct, že toho jejího vedoucího hraje tamten z Fifty shades - Christian Grey (nevim jak se ten jeho herec jmenuje a hledat to nebudu) :DD Muhaha:D A normálně jsem zjistila.. Že se mi občas plete Christian Grey s Dorienem Grayem (to je ten s tim obrazem). A vůbec nevim proč:DDDDDD Mě se nepletou xichty, ale jména:DDD No hrozný prostě..:D Jináč, byl jste někdo na Huger Games? O.o -Caroline❤
Stála jsem si u kasy a jelikož tu zrovna nikdo nebyl, tak jsem si jenom přepočítávala peníze a hlídala si, abych měla všechno v alrightu. Žila jsem v domnění, že jsem tu momentálně úplně sama. A tak jsem si prostě začala potichu broukat tu novou písničku od Gomézový - The heart wants what it wants. Né že bych jí nějak extra poslouchala, ale tahle se mi prostě líbí.
A tak si broukám, u toho se různě kroutím a dalo by se říct že se pokouším trochu tancovat a vůbec neřeším svět okolo. Jo a taky jsem mimochodem opět, nebo spíš ještě furt přemýšlela nad Justinem. Já nevím prostě, když nejsem s ním, tak na něj musím myslet. Na ten jeho sladkej úsměv, na ty jeho karamelky, na něj..
Nesmějte se mi, ale já začínám zjišťovat, že když na mě Bieber vytasí ohniváka (myšleno ten kurevsky sexy pohled, kterej umí jenom kluci.. :D) tak se mi z něj prostě začínají podlamovat kolena čím dál tím víc. A teď mluvím jako chronicky zamilovanej idiot. Skvěle Car, jen tak dál a za chvíli se z tebe stane cvičená opice.
Protočila jsem očima nad názory ve své hlavě a dál se věnovala broukání a pohupování se ze strany na stranu. Řeknu vám, v tuhle chvíli na mě někdo bafnout, tak se asi na místě poseru. A to myslím smrtelně vážně. Takže, nebafat na mě.
Zmínila jsem se že na mě ten debil dneska zase čuměl? Ne? Tak na mě prostě zase čuměl jako tele na nový vrata. Ale celou dobu! Kdybych mohla tak mu tu kasu omlátim o hlavu. Snad nikdy v životě mě nic nedeptalo víc jak on. Nesnášim když na mě někdo upřeně čumí. A přesně tohle on dělá. Celej den. Já to prostě nesnášim a co je horší.. Justin to taky nesnáší.
Z myšlenek mě vytrhly něčí ruce na mém zadku. V první řadě jsem se teda neskutečně lekla.. Tudíž jsem nadskočila a ve vzduchu se otočila k tomu někomu. No nechcete vědět kdo zamnou stál.. Stál tam ten úchyl a nadrženě se usmíval. Na nic jsem nečekala, spíš by se dalo říct že jsem to ani neovládala.. Byl to prostě reflex. Moje ruka vystřelila k jeho tváři a s hlasitým plesknutím na ní taky dopadla. Jeho hlava se okamžitě otočila v tom směru a mě došlo jaká to byla prda, jelikož mě šíleně štípala pravá ruka.
Byla jsem tak neskutečně vytočená.. Jako já nechápu, co si to sakra dovoluje! Jsem snad nějaká děvka nebo co?! Mě teda nepřijde normální začít jen tak někoho osahávat!
Když otočil svou hlavu zpátky ke mě, tak mě propaloval pohledem. Hodil po mě výraz alá "co jsem si to k němu vůbec dovolila" a jednou rukou si držel svou tvář, která už začínala chytat pěknou barvu. Nasraně funěl div mu z uší nevycházela pára. Klídek chlapče nebo ti prdne cévka.
Každopádně jsem se o jeho ego, které teď asi dostalo pěknou ťafku nestarala a začala na něj ječet jako smyslů zbavená. "Co si to dovoluješ?! Co si o sobě myslíš?! Co na mě vůbec šaháš ty kreténskej idiote?!" Křičela jsem mu do tváře a postupovala směrem k němu. Při každém slově jsem ho odstrkovala dozadu.
"Neříkej že se ti to nelíbilo." Řekl tím nejvíc slizkým tónem který jsem kdy slyšela a začal se ke mě přibližovat. Oh můj bože ble! Ne! Nikdy! Zapomeň! Hnuse jeden slizkej. Zasloužil by facku ze všech světovejch stran. Znechuceně jsem se na něj podívala a nadechovala se že něco řeknu. Ale v tu chvíli se tam ani nevím odkud objevil Justin a strhl toho chlapa k zemi.
Oba dva se okamžitě zvedli a Justin mu hned uštědřil jednu ránu do nosu. Načež jí schytal zpátky. Kdybych mu teď mohla vidět do obličeje tak přesně vím, co by tam bylo. Měl by úplně zúžené zorničky, oči by mu vzteky ztmavly a děsivě kamenou tvář. Justin ho praštil do břicha a hned na to opět do tváře, čímž ho svalil na zem.
Vůbec jsem si nevšimla toho, že jsme tam vyvolali rozruch a okolo mě se teď nacházelo asi 20 lidí. Přemístila jsem svůj pohled zpátky na Justina, který seděl obkročmo na tom chlapovi a mlátil do něj jako magor. Sázel mu pěsti do obličeje jednu za druhou. Panebože tohle je šílený! Nezmohla jsem se vůbec na nic. Jenom jsem tam stála a pozorovala je s otevřenou pusou.
Víte jak jsem nedávno mluvila o tom že mu koupím boxovací pytel? Tak já to vážně udělám. Seru na kaktusy a podobný hovadiny, ale koupím mu prostě něco do čeho bude moc mlátit.
Z tranzu mě vytrhlo až to, když se tomu úchylovi začala z nosu a z pusy valit krev a Justin ho nepřestával mlátit. To už jsem vážně rozhodla zakročit. Rozeběhla jsem se k nim a začala od něj Justina tahat. Moc mi to nešlo jelikož se bránil.
"Justine, Justine to stačí!" Křičela jsem po něm a snažila se ho z něj nějak dostat. Bez úspěchu. Jasně! Prostě se tady začneme mlátit hlava nehlava! Tím se to všechno vyřeší. Idioti!
"Přestaň slyšíš!" Vší silou jsem jím škubla a na chvilku se mi povedlo ho z něj sundat. Jenomže se mi rychle vysmekl a začal do něj zase mlátit. Začínala jsem být zoufalá, jelikož ten už je vzteklej jako prase a já vážně nevim co s ním mám dělat. Možná by to chtělo hasičskou hadici a pustit na něj proud vody. I když si nejsem tak úplně jistá jestli by to pomohlo.
"Nechte toho!" Zařvala jsem jak nejvíc to šlo. Ani nevím kde se to ve mě vzalo. Tenhle ječák jsem už dlouho nikoho nespustila. Čekala jsi snad že ti to pomůže? Chochochó.. Ani náhodou.
"Justine!" Vypískla jsem vynervovaně si prohrábla vlasy.
"CO SE TO TADY SAKRA DĚJE?!" Zaburácel tvrdý mužský hlas a všichni včetně mě a Justina jsme se za ním otočili. No.. Aspoň se na chvilku přestali rvát.
*******
"Musel si ho tak zmlátit?" Nevrle jsem zavrčela na Justina, zatímco jsme kráčeli přes parkoviště směrem k našemu autu.
Možná si myslíte že je to asi hezký, nebo co já vím romantický když se o vás dva kluci porvou... Neni. Nebo možná je, když to jsou dva kluci a né dva magoři, který si vzájemně rozmlátěj držky tak že to snad neni ani možný.
"Musel." Odsekl mi rychle. Potom se zastavil a já jelikož jsem to nečekala, tak jsem do něj samozřejmě narazila. Všimla jsem si že se vražedně dívá na druhý konec parkoviště, kde stál ten chlap a skládal si věci do svého auta.
"Ale asi né dost, když může ještě chodit." Zavrčel a rozešel se směrem k němu. Rychle jsem skočila před něj a snažila se ho držet zpátky.
"Ne! Ne, ne, ne, ne , ne!" Zabrblala jsem rychle a rukama ho tlačila směrem k našemu autu. I když neochotně, tak docela i šel.
"Na tohle teď okamžitě zapomeň Justine!" Brblala jsem zatímco on neochotně s nutkáním se ve vteřině otočit a jít se znovu porvat vyšlapoval přede mnou.
Zastavili jsme se u auta a já na něj spustila svůj dlouhý proslov. "Vyhodili nás kvůli tomu! To jsi to prostě nemohl nechat bejt? Musel jsi ho tahle strašně zmlátit? Máš vůbec rozum?! P-proč jsi to vlastně udělal? Chápeš že nás táta asi zase zabije a-"
"Protože tě miluju sakra!" Vyštěkl po mě a moje pusa spadla div né až na zem. Zůstala jsem tam na něj zírat jako ten debil a nezmohla se na slovo.
"A jestli se na tebe ještě někdy podívá.." Začal a pak se otočil směrem k tomu chlapovi a přes celé parkoviště zařval. "Tak mu useknu koule a narvu mu je tak hluboko do prdele že už je v životě nevysere!"
"Jdeme." Pronesl teď už v klidu směrem ke mě a nastoupil do auta.
Ignorovala jsem tu jeho další poznámku, jelikož jsem se ještě pořád vzpamatovávala. Tak nějak jsem to pořád ještě nemohla zpracovat. Takže jsem prostě bez dalších řečí cupitala za ním a nasedla. Vážně mi teď řekl že mě miluje?
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025