Čaute brumíci:P Tak co, jak dupou králíci? :D U mě dobrý:D Dneska k údivu nás všech nemám nic, co bych vám nutně potřebovala sdělit takže... Takže nic:D :D Ale každopádně se těšte na to, co se stane!:D:D Těšte se na to vám řikám!:DD Protože já už to mám připravený a sama se nato těším:D Napište mi dolů do komentářů nějakej ten "spoiler" ať je sranda a taky tady chci úplně všechny vaše názory!:P Kapišto?:D A taky... Děkuju vám za tu obrovskou podporu:') Jo a moment! Teď jsem si ještě vzpomněla, jak jsem vám nedávno psala o těch "JB-WattysAwards CZ/SK", tak se naše story normálně dostalo do druhýho kóla! :D To je co?:D To jsem celkem čuměla:DD To jsme dobrý, to jsme dobrý.. (y) :D To je jako fakt masakrO.o Jsem na to každopádně zvědavá, jestli se něco bude dít dál O.o A víte o tom, že kapitán peroxid už nemá blonďatou palici? :DD -Caroline❤
"Sakra, Justine přestaň si hrát na Top Gear!" Prskla jsem, když prudce zastavil před klubem, kde už bylo plno lidí. Pobaveně se uchechtl a věnoval mi úšklebek.
"Tak polez." Vybídl mě a vystoupil z auta. Já jsem udělala to samé.
Zabouchla jsem dvířka a poupravila si svou koženou bundu. Párkrát jsem pohodila vlasy a přešla k Justinovi, který mě vzal okolo ramen a společně jsme kráčeli směrem do klubu. Jsem zvědavá. Jsem zvědavá na jeho kamarády a taky na to jak se před nimi bude chovat. Doufám, že normálně, jelikož už teď se mi tak trochu zdá, že začíná dělat frajera víc než normálně.
Rozhlížela jsem se kolem, ale můj pohled padl na partu kluků, kteří postávali kousek od vstupních dveří a vypadali, že na někoho čekají. Byli tři. Dva z nich byli vysocí černoši a ten poslední nějaký kluk s hnědými vlasy, vyčesanými nahoru stejně, jako to nosí Justin. Všimla jsem si, že si to Justin spolu semnou nepatrně nasměroval k nim.
"Hádám že to budou asi oni." Řekla jsem a ukázala na kluky.
"Dobrej odhad." Kývl uznale Justin a usmál se na mě. Pokusila jsem se mu úsměv oplatit a tvářit se, jakože jsem úplně v pohodě. Pravdou ale je to, že jsem nervózní jako prase.
"Nervózní?" Koukl po mě a na tváři se mu tvořil malý úšklebek.
Oh bože.. Už jsme skoro u nich. Panebože! Dobře, říkám narovinu, že z černochů nejsem zrovna dvakrát odvázaná. Nic proti nim nemám ani nejsem rasista, ale dobrej pocit z nich taky nemám. Nevím proč.. Já vážně jenom doufám, že se před nima neztrapním.
"Ne, nervozitu jsem vynechala a přeskočila rovnou k panice." Řekla jsem rozklepaným hlasem a automaticky se přitiskla víc na Justina. Jeho melodický smích se rozezněl v mých uších a ucítila jsem polibek ve vlasech.
"Klid, kluci jsou v pohodě." Mrkl na mě.
"Neříkáš to jen tak?" Nakrčila jsem obočí a sjela ho podezíravým pohledem. Pokroutil nade mnou hlavou.
"Budeš se jim líbit." Povzbudivě se na mě podíval.
"Dobře.." Vydechla jsem a snažila se uklidnit. Takže, všichni zachovejte paniku!
"Čau Bieber, jak se máš chlape?" Přiběhl k nám jeden z černochů a skočil na Justina, se kterým si dal následně placák. To samé udělali i ti ostatní.
"Super, jako na obláčku." Zasmál se Justin a kluci taky. Já jsem nad ním jenom s úsměvem pokroutila hlavou.
"Wow, to je ta tvoje roštěnka, Bieber?" Pronesl ten druhý černoch směrem ke mě a já prudce zvedla hlavu a překvapeně se na něj podívala. Justin po něm hodil varovný pohled a stoupl si zpátky ke mě.
"Kluci, tohle je Caroline." Představil mě a já se jenom usmála.
"Car, tohle je Twist." Ukázal na toho nižšího černocha v bílo-modré kostkované košili s černou bejskou. "Ahoj." Mávl na mě. "Ahoj." Usmála jsem se.
ČTEŠ
Never! [J.B.]
HumorCelý léto? S ním?! To nikdy! Je to idiot. Nesnáším ho. Je všechny! Prázdniny jsou v hajzlu. Tento příběh vám bude vyprávět jeho hlavní hrdinka - Caroline Jones. All Rights Reserved® @Caroline025