36

3.2K 130 61
                                    

Yassine opent zijn ogen langzaam en voelt dat er kusjes in zijn nek en op zijn borst worden gedrukt. Hij voelt een kus op zijn wang en ruikt daarna Dounia haar parfum. "Gefeliciteerd habibi." Glimlacht ze tegen zijn wang aan en drukt een kus op zijn wang. Hij glimlacht en slaat zijn armen om Dounia heen. "Shokran habibti." Hij drukt een kus op haar voorhoofd en glijd met zijn handen over haar blote rug.

"Hoelaat is het?" Vraagt hij met een schorre stem en gaat rechtop zitten. "Bijna 1 uur 's middags." Antwoord Dounia en kruipt tegen Yassine aan. "Jij bent altijd zo warm, waarom ik niet?" Mompelt ze en gaat op Yassine zijn schoot zitten net als een baby. Hij maakt een "hhsss" geluidje van pijn en schuift haar meer naar achter. "Wat is er?" Vraagt ze en kijkt naar beneden. "Je zat op mijn middel, doet pijn door die prik van vorige week." Dounia knikt en wrijft over het plekje. "Doet het nog veel pijn?" Vraagt ze en hij knikt. "Ja man, Wollah die pijn gaat nog effe duren denk ik. Die prik was niet normaal man." Dounia haalt haar schouders op als teken van eigen schuld. "Ewaja, dan moest jij maar op tijd je insuline spuiten he a sukkel." Yassine haalt zijn schouders op. "Nou en. Denk je dat ik steeds rekening ga houden met dat?" Dounia laat een zucht en staat op.

"Wat wil je doen vandaag?" Vraagt ze en trekt een shirt van Yassine aan. Hij staat ook op en trekt een trainingsbroek aan. Dounia loopt naar de badkamer en Yassine loopt achter haar aan. "Lekker thuis blijven. Genieten met mijn vrouw op mijn vrije verjaardag." Hij slaat zijn armen om haar middel en drukt een kus op haar schouder. "Dan heb je pech want ik heb al wat geregeld met Dilara en Murat en met Yosra en Hakim." Glimlacht ze breed en poetst haar tanden. "Waarom vraag je het dan?" Lacht Yassine en schud zijn hoofd.

Terwijl Dounia hun ontbijt klaarmaakt, post Yassine een foto op zijn Instagram.

Yassinezahir - 25 jaar alweer 👨🏽 Alhamdullilah ❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yassinezahir - 25 jaar alweer 👨🏽 Alhamdullilah ❤️

"Yassine kom. Eten is klaar." Yassine staat op en gaat aan tafel zitten. "Hmmm, sucuk met ei. Had ik heel de tijd al zin in." Dounia lacht en legt de pan op een handdoekje ding voor warmte en pakt zijn insulinespullen. Yassine doet de tv aan en gaat naar Netflix. "Welke aflevering waren we ookal weer van Narcos?" Vraagt hij en pakt zijn controller erbij. "Seizoen 2, aflevering 6 volgens mij." Dounia gaat ook aan tafel zitten en schenkt thee in voor hun allebei.

"Waarom slaat dit rotding nooit die dingen op? Bij iedereen slaat die op, behalve bij ons. Wat is dat voor shit man?" Zeurt hij en pakt zijn insuline prikpen. Hij pakt een stukje vet van zijn buik en drukt de prikpen erin terwijl hij door blijft mompelen.

"Yassine!" Zegt Dounia als die klaar is met prikken. "Zeg Bismillah en ga eten." Yassine houdt onschuldig zijn handen omhoog en begint met eten. (My mom be like)

"Dounia! Schiet op dan! Ik wacht al izjen 100 jaar op jou a sah." Dounia loopt voorbij Yassine en steekt haar middelvinger op. "Sabr, het is nog veel te vroeg." Yassine laat een zucht en pakt zijn telefoon erbij. Hij gaat naar Instagram en bekijkt de reacties.

Hopeloos Verliefd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu