Yassine kijkt verward naar Dounia. Ze heeft tranen in haar ogen en haalt wat uit haar tas. Pas dan begint Yassine het te realiseren. Met open mond en een geschrokken gezicht kijkt ie naar zijn vrouw. Nog steeds ligt zijn hand op haar buik.
"Meen je dit?" Vraagt hij met een trillende stem. Dounia knikt en laat hem de test zien. "Ik heb hem vanmiddag genomen toen jij naar de winkel ging. Ik wou je verrassen." Glimlacht ze en veegt haar tranen weg die over haar wangen glijden.
Yassine staat op van blijdschap en trekt Dounia met zich mee. Hij slaat zijn armen om haar heen en verbergt zijn gezicht in haar nek. Dounia voelt druppels in haar nek vallen en daarna kusjes van Yassine. "Ik word gewoon vader. Ik word vader." Mompelt hij en trekt terug. "Ik word vader!" Roept hij lachend en drukt een lange kus op Dounia haar mond. "Je hebt me de gelukkigste man op aarde gemaakt Dounia. Ik hou zoveel van jou." Zegt hij en Dounia haar tranen blijven maar rollen terwijl ze ze steeds wegveegt. "Ik hou ook van jou." Yassine drukt nog een kus op haar mond en legt zijn hand op haar buik. "Ongelovelijk." Mompelt hij en iedereen staat op om hun te feliciteren.
"Waarom kijk je zo?" Vraagt Dounia terwijl ze vanaf haar makeuptafel dr spiegel naar Yassine kijkt. "Hoezo? Mag ik soms niet kijken naar mijn vrouw?" Vraagt hij en Dounia schudt haar hoofd terwijl ze haar stijle haar weer verder borstelt.
Yassine grijnst en glijdt met zijn ogen over Dounia's lichaam. Ze heeft een lichtroze zijde nachtjurkje aan die net haar vrouwelijk plekken bedekt. Ze heeft haar haar naar 1 kant geborsteld dus Yassine heeft full uitzicht op haar slanke nek. Haar gezicht is helemaal make-uploos waardoor je een paar oneffenheden ziet, maar dat maakt haar juist mooier. Ze trekt haar ringen uit en pakt haar vaseline potje. Yassine kijkt aandachtig hoe ze het aanbrengt op haar volle lippen en dan de rest smeert op haar handen. Ze staat op waardoor hij een goed uitzicht heeft op haar lange bruine benen. Ze loopt richting de lichtknop en Yassine kijkt nog steeds aandachtig naar haar heupen die van links naar rechts bewegen als ze loopt.
Als ze in bed ligt, slaat Yassine meteen zijn armen om haar heen en drukt een kus op haar mond. "Heb ik je al verteld hoe mooi je bent? Hoe sexy je eruit ziet in dat nachtjurkje?" Dounia lacht en duwt zijn hoofd weg als die met zijn handen over haar benen glijdt en een kus wilt drukken op haar wang. "Yassine, hou op." Mompelt ze lachend als hij allemaal kusjes drukt op haar schouder richting haar nek. "Dat kietelt, niet doen!" Roept ze lachend als hij ook nog is express met zijn baard tegen haar nek aanwrijft.
"Hou oooop, ik wil slapen." Ze probeert hem nog een keer weg te duwen, maar als dat niet lukt gaat ze met haar hoofd op haar kussen liggen en sluit haar ogen. "Tazz, sfeerverpester." Mompelt Yassine en pakt zijn telefoon. Dounia geeft een schop naar achter en glimlacht satisfied als Yassine een 'oefff' geluidje maakt. Hij mompelt nog wat en gaat op zijn Instagram.
Yassinezahir - My happiness ❤️💍💍
JE LEEST
Hopeloos Verliefd
RomanceMeestal hoor je dat het meisje hopeloos verliefd is op de de jongen. Maar wat als het nu omgedraaid wordt? De 21-jarige Yassine Zahir kan de 18-jarige Dounia Al Majid maar niet uit zijn hoofd krijgen. Toen hij haar zag was het voor hem gewoon liefde...