5 jaar later
Paris, France
"Mama! Mama!" Hoort Dounia haar 4-jarige zoontje Amine roepen. "Oui?" Dounia snijd nog de laatste tomaat voor de salade en begint alles te roeren. "Zeg wat tegen Amir! Hij doet irritant!" Roept ie huilend en Dounia laat een zucht. "Helemaal niet! Yemma, Wollah ik doe niet eens iets!" Roept Amir terug en niet veel later hoort Dounia Amine huilen. Dounia haast zich naar haar twee zoontjes en laat een zucht als ze ziet vechten.
"Laat elkaar los! Nu!" Roept ze in het Arabisch en pakt de afstandsbediening uit Amir's hand. "Bouffon! (Sukkel)" Roept Amir naar Amine en steekt zijn tong uit. "Eh! Nog 1 keer dat woord gebruiken en zie wat er gaat gebeuren!" Zegt Dounia waarschuwend en knikt naar de bank. "Yallah ga zitten en kijk tv. Jullie eten is klaar." De jongens gaan snel op de bank zitten en Dounia doet de tv voor hun aan.
Net wanneer Dounia de jongens hun bordje heeft gegeven, komt Yassine binnen gelopen. "Ooooh bonjour habibiiiiii." Groet Yassine Amir als die op Yassine komt afgerend. "Oh mon bebe, mon bebe!" Roept Yassine als Amine jaloers naar zijn broer en vader kijkt. "Viens habibi (kom)." Yassine seint naar Amine en uiteindelijk komt hij ook op Yassine afgerend. "Zo wil ik het hebben!" Hij drukt nog een dikke kus op hun wangen en de jongens rennen weer terug naar de bank.
"Bonjour madame, ca va?" Grijnst Yassine en leunt tegen het aanrecht aan. "Oui oui, bien. Ca va et toi?" Yassine knikt. "Bien bien." Mompelt hij en pakt Dounia bij haar kin vast. "Groet je je man zo als die thuiskomt?" Dounia lacht. "Hoe moet ik hem dan groeten?" Yassine knipoogt en drukt geen seconde later zijn lippen op de hare. Hij glijd met zijn handen over haar lichaam en maakt het af met een laatste kusje op haar wang. "Zo groet je je man als die thuiskomt habiba." Knipoogt ie en gaat aan tafel zitten. "Wat staat er op het menu?" Vraagt Yassine en legt zijn telefoon op tafel. "Spaghetti." Zegt Dounia en zet zijn bord voor hem op tafel. "Merci habiba." Zegt hij en glijd met zijn hand over haar been.
"Amir naar boven! Amine, je kamer in! Nu!" Roept Dounia vanaf boven. Amir kijkt naar zijn vader met een smekende blik. "Non non, zied ga naar boven." Zegt Yassine hoofdschuddend. Amir laat een zucht en glijdt van de bank af. "Saffi, maar laten we eerst een weddenschap sluiten." Yassine knikt met zijn hoofd. "Als Real Madrid wint van Barcelona, krijg ik een heel trainingspak van Real. Maar alles he. Schoenen, handschoenen alles." Yassine trekt een wenkbrauw omhoog. "Je bent wel heel zeker van je zaak he." Amir knikt. "Als Barca wint, ga jij een hele dag met Barca rondlopen. We gaan naar de stad alles. Saffi? Afgesproken?" Grijnst Yassine en Amir knikt. "Deal. Kies maar alvast een trainingspak voor me uit." Lacht Amir. "Eh siirtt kowed! Yallah zied ga slapen!" Roept Yassine lachend en gooit een kussen naar Amir die al weg rent.
"Amine! Moet ik papa roepen?" Dounia kijkt met een opgetrokken wenkbrauw naar Amine die maar niet wilt komen. Hij schudt zijn hoofd en rent naar zijn moeder. "Kom pyjama's aandoen dan." Amine houdt zijn armen omhoog en Dounia trekt zijn trui omhoog. "Yemma..." Begint Amine. "Oui bebe?" Dounia trekt zijn broek naar beneden en trekt zijn pyjama broek aan. "Wanneer krijg ik een broertje of zusje? Ik wil ook broer worden net als Amir!" Dounia lacht en schudt haar hoofd. "Wil je een grote broer worden schatje?" Amine knikt. "Wil je dan een broertje of zusje?" Amine haalt zijn schouders op. "Mag ik er eentje?" Dounia lacht en knikt. "Saffi je krijgt er eentje." Amine lacht en springt. "Morgen he!" Dounia lacht en knikt. "Yallah naar je bed, zied." Amine gaat snel in bed liggen en Dounia stopt hem in. "Bonne nuit bebe." Dounia drukt een kus op zijn wang. "Bonne nuit mama." Amine drukt ook een kus op zijn moeders wang.
Dounia staat op en ruimt nog snel zijn kamer op. Ze loopt naar de deur en sluit hem zachtjes. Ze schrikt wanneer ze opeens tegen de muur wordt aangeduwd door een grijnzende Yassine. "Yassine! Je liet me schrikken idioot!" Roept Dounia zachtjes en geeft hem een duwtje. "Wat heb ik nou gehoord? Gaan we voor baby #3?" Grijnst hij en duwt zijn heupen meer naar voren. Dounia duwt hem naar achter en geeft hem een klap op zijn arm. "Zijn 2 kinderen nog niet genoeg?" Yassine schudt zijn hoofd en slaat op haar achterkant als ze wegloopt.
JE LEEST
Hopeloos Verliefd
RomanceMeestal hoor je dat het meisje hopeloos verliefd is op de de jongen. Maar wat als het nu omgedraaid wordt? De 21-jarige Yassine Zahir kan de 18-jarige Dounia Al Majid maar niet uit zijn hoofd krijgen. Toen hij haar zag was het voor hem gewoon liefde...