39

2.5K 108 3
                                    

"Dounia, waar is mijn witte Armani trui?" Roept Yassine en kijkt voor de zoveelste keer in zijn kast. "Welke?" Vraagt ze en Yassine kijkt haar vragend aan als ze alleen met haar lingerie is. "Wat? Ik wou net gaan aamkleden." Yassine knikt en bekijkt zijn vrouw. "Draai je ogen weg voordat ik die uit je kop ruk." Zegt ze en meteen kijkt Yassine weg. "Misschien moet ik die ogen wel uit je kop rukken, want die ogen doen toch niks. Want wat vind ik hier?" Dounia gooit zijn trui naar zijn hoofd en loopt daarna weg. "Pff dit wordt nog wat." Mompelt hij en trekt zijn trui aan.

"Saffi broer.... Ja morgen pas man....Nee, ik moet eerst nog een paar dingen doen en daarna kan ik pas komen..... Oh zo, ja ik snap het man, maar wat wil je doen dan?...." Dounia bekijkt haar man die aan de telefoon is en tegelijkertijd auto rijdt. Sinds het Jummah (vrijdag) is, is zijn baard en haar netjes. Dounia houdt ervan wanneer zijn baard net getrimmt is, het ziet er dan zo schoon uit. "Ja klopt man..... Saffi dan zie ik je morgen abi.... Oké ciao." Yassine hangt op en flikkert zijn telefoon bij het dashboard.

Yassine kijkt naar Dounia en ziet dat ze glimlachend naar hem kijkt. "Waarom kijk je zo?" Vraagt hij lachend en neemt een slok van zijn redbull. "Mag ik soms niet kijken?" Yassine lacht en legt zijn hand op haar wang. Hij wrijft over haar wang en drukt een kus op haar hand. Hij legt zijn hand op haar buik en Dounia legt de hare over die van hem. "Nog steeds kan ik het niet geloven." Mompelt hij en Dounia drukt een kus op zijn hand. "Ik hou van je." Mompelt ze en Yassine wrijft over haar wang. "Ik ook van jou habibti."

De familie van Zahra en Yassine zijn bijeen gekomen en zitten met zijn allen lekker te eten. "Dounia, kan je voor mij nog een beetje rijst doen alsjeblieft?" Vraagt Yassine zijn zwager, Selma is bezig met de kinderen dus Dounia staat op en pakt zijn bord. "Ook voor mij een beetje alsjeblieft canim." Knipoogt Yassine en gaat terug naar zijn gesprek met zijn zwager. "Dounia, ik ga even de kinderen op bed leggen ja? Kan je mama even helpen?" Dounia knikt en loopt snel met de twee borden rijst terug. "Dounia, benti kom even eten. Je loopt de hele tijd al heen en weer." Zegt haar schoonvader. "Shokran, maar ik ga even yemma helpen in keuken." Haar schoonvader knikt en ze loopt snel naar de keuken.

"Yemma, ga jij maar zitten. Ik doe dit wel." Ze stuurt haar schoonmoeder uit de keuken maar ze blijft terugkomen. Dounia lacht, "Yemma ga eten alsjeblieft. Ik doe dit wel." Haar schoonmoeder schudt haar hoofd. "La! We gaan met zijn allen eten" Dounia lacht en schudt haar hoofd. "Yemma, het is niet eens zoveel." Ze is net klaar met haar zin wanneer Yassine de keuken in komt lopen. "Yemma yallah ga zitten. Dounia doet dit wel, yallah." Yassine stuurt zijn moeder de keuken uit en Dounia lacht wanneer Yassine haar blijft wegsturen.

Yassine doet de keukendeur dicht en gaat achter Dounia staan. Hij slaat zijn armen om haar middel en drukt een kus op haar wang. "Wat een chaos is het daar binnen." Mompelt hij en Dounia knikt lachend. "En hoe." Yassine drukt allemaal kusjes in haar nek, op haar wang, op haar schouder. "Yass, hou op! Ik ben bezig." Giechelt ze als Yassine in haar zij knijpt. "Wanneer gaan we het vertellen?" Vraagt Dounia als Yassine is gestopt. "Zometeen, tijdens het thee drinken." Dounia knikt en Yassine pakt een bord en loopt zonder wat te zeggen de keuken uit.

Even later komt hij terug met een bord vol met vlees. Hij doet op een aparte bord wat rijst en legt het op de het keukentafeltje. "Yallah ga eten, ik doe dit wel." Dounia lacht en gaat zitten. "Stop met zo creepy te kijken." Mompelt ze met een volle mond. Yassine blijft kijken en knipoogt wanneer Dounia haar zwager de keuken binnenkomt. "Oooh, Yassine ik zie dat je goed zorgt voor mijn zusje." Hij geeft Yassine een schouderklopje en pakt een stukje vlees van mijn bord. "Abi! Wat doe je lan! Ga maar nu nieuwe vlees voor mij halen." Roept ze geirriteerd als haar zwager van haar vlees blijft eten. "Tamam tamam. Ik kom zo terug." Zegt hij lachend en gelukkig kwam hij snel terug met meer vlees.

"Shokran benti." Dounia glimlacht naar haar schoonmoeder en gaat op de leuning van de eenpersoonsbank zitten waar Yassine op zit. "Eeh Yassine, ik heb gehoord dat je overmorgen je eerste wedstrijd van het seizoen hebt." Glimlacht zijn zwager en Yassine knikt. "Ja ja, eindelijk. Ben lang niet actief geweest op het veld. Is ook te zien aan mijn buik." Iedereen lacht en Lamyae komt naar Yassine toe gerend. "Habibtiiiiii" Roept Yassine en neemt Lamyae op schoot.

"En, wanneer komt jullie kleine?" Yassine en Dounia kijken elkaar met een betrapt gezicht aan. "Ach ze zijn nog jong, ze hebben nog genoeg tijd." Allebei laten ze een opgeluchte zucht en Dounia staat op om thee te doen voor haar vader. "Shokran benti." Dounia glimlacht en gaat weer terug zitten. "Voor dat je het weet zijn ze al 30 Karim, wanneer wil je klein kinderen gaan hebben? Op je 70ste pas? Nee hoor, ik wil ze zo snel mogelijk." Zegt de moeder van Yassine. "Imane, je hebt al kleinkinderen, voor wat wil je nog meer?" Moppert de vader van Yassine.

"Voordat we gaan, moeten Dounia en ik jullie wat vertellen." Zegt Yassine wanneer hij zijn thee heeft opgedronken. De hele familie kijkt naar Dounia en Yassine. "Dounia," begint Yassine en legt zijn hand op Dounia's buik. "is zwanger." De hele familie brult het uit en de ouders laten zelfs een paar traantjes vallen. Iedereen omhelst en feliciteert Dounia en Yassine.

Yassinezahir - After a long, happy day finally in bed with my love ❤️😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yassinezahir - After a long, happy day finally in bed with my love ❤️😍

Hopeloos Verliefd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu