Dounia gaat nog een keer met haar hand door haar haren heen en loopt naar de woonkamer. "Oké ik ben klaar." Zegt ze en draait een rondje. Yassine fluit en drukt een kus op haar mond. "Je ziet er prachtig uit canim." Dounia glimlacht en doet een knoopje van zijn witte overhemd open. "Zo ben je knapper." Knipoogt ze en loopt naar de gang.
Vandaag gaat een nicht van Dounia trouwen, dus ze zijn nu onderweg naar haar huis. "Heb je alles?" Vraagt Dounia en rolt haar ogen als ze Yassine zijn prik en spuitspullen nog op tafel ziet liggen. Ze gooit de spullen snel in haar tas en loopt samen met Yassine hun huis uit. "Pff waarom woont ze helemaal in België man? Wollah besef dat we nog helemaal moeten terug rijden. Tazz." Moppert Yassine en neemt een slok van zijn water. "Yassine Wollah niet zeiken. Heb geen zin in jouw gezeur." Dounia zet Arabische muziek op om alvast in de stemming te komen.
Als ze de straat in rijden van Dounia's nicht, doet Yassine alle ramen open en begint te toeteren. Iedereen begint te joelen en Yassine parkeert de auto. Ze stappen uit en groeten iedereen die ze kennen. Ze zijn net op tijd blijkbaar, want Dounia's nicht komt het huis uitgelopen. Iedereen begint te joelen en te dansen, inclusief Dounia en Yassine.
"Rwinaaaaaa!" Roepen alle jongens en beginnen te toeteren op de weg. "Wollah hun zijn gek." Lacht Yassine en toetert naar een neef van Dounia die niet doorrijdt. "Zo was het bij ons ook." Lacht Dounia en Yassine knikt. "Wat mis ik die dag, vooral die nacht mis ik." Knipoogt Yassine en Dounia geeft hem een stomp op zijn arm. "Wollah gedraag je Yassine." Ze schudt haar hoofd afkeuren, maar haar wangen worden alsnog rood.
"Dounia, sta daar is voor de auto." Zegt Yassine en haalt snel zijn telefoon uit zijn zak. "Waarom moet ik zo sta- Yassine! Wollah hou op met je foto's!" Roept ze geirriteerd en loopt richting een paar familieleden. Yassine gaat naar Instagram en post de foto die hij heeft gemaakt.
Yassinezahir - Jullie weten niet 😍😍😍💍💍💍
Dilarazz - Kijk mijn mooie vriendinnetje dan 😍
Onbekend - Je ziet dr gezicht niet eens
Onbekend - Kifesh mooie vriendinnetje, je ziet die fissie niet eens ?
Onbekend - Wollah zij heeft mooi figuur man
Onbekend - Kijk die heupen dan 😍😍😍😍Muratodzz - ❤️
Youssssra - Salam Alaikum 😍
Hakimbrrd - Wa Alaikum Salam habibti @Youssssra
Zainabakachar - Prettiest 😍❤️
"Goeieavond, ik wil graag een kamer boeken voor 1 nachtje voor 2 personen." Zegt Dounia tegen de mevrouw achter de balie en probeert Yassine overeind te houden. "Kom, we hebben een kamer." Yassine laat een gaap en slaat een arm om Dounia heen en drukt een kus op haar wang. Als ze in de hotelkamer zijn aangekomen, kleden ze zich snel uit en duiken het bed in, aangezien het al bijna 5 uur 's ochtends is.
De volgende ochtend is Dounia rond 11 uur al opgestaan en heeft zichzelf al klaar gemaakt. "Yassine, Yassine, Yass!" Ze probeert Yassine wakker te maken maar het lukt niet. Ze gaat naar de badkamer en vult een bekertje met water. Ze loopt terug naar Yassine en gooit het water in zijn gezicht. Hij wordt sputterend wakker en kijkt om zich heen. "Goeiemorgen habibi, lekker geslapen?" Vraagt Dounia sarcastisch, Yassine laat een geirriteerde zucht en droogt zijn gezicht. "Hoelaat is het?" Mompelt hij en staat op. "Half 12. Jij gaat je klaarmaken, ik ga ons uitchecken. Ik wil weg van hier." Mompelt ze en pakt haar tas. Gelukkig hadden ze nog een trainingspak in de auto liggen, anders moesten ze met hun feestkleren weer naar Nederland rijden.
Yassine kijkt hoe ze wegloopt en denkt meteen aan wat er gister is gebeurd. Hij schud zijn hoofd en pakt zijn mobiel. "Murat, je wilt niet weten wat er gister gebeurd is man." Mompelt hij en begint te vertellen.
"Wat wil je?" Vraagt Yassine als ze de Mcdrive in rijden. "Mcchicken menu." Zegt ze en kijkt naar buiten. Niet dat er veel te zien is, maar ze heeft geen zin in Yassine. Yassine blijft haar aankijken, en laat een zucht. Hij rijdt door en opent zijn raam. "Goeiemiddag, wat mag het zijn voor u?" Hoort hij een meisjesstem zeggen.
"Ja goeiemiddag. Ik wil graag een BigMac menu medium, met een cola en frietsaus. En dan wil ik nog een McChicken menu medium, met een ijskoffie caramel groot en frietsaus. En dan wil ik nog 2 x 6 kipnuggets met BBQ saus en 2 cheeseburgers." Hij geeft zijn bestelling door en rijdt door naar het volgende raampje."Kijk, alstublieft. Eet smakelijk." Yassine bedankt de meneer en rijdt naar de parkeerplaats van de Mac. "Hier." Dounia geeft zijn eten en begint meteen aan haar eigen eten. Yassine neemt een hap en laat een zucht. "Hier had ik echt zin in." Mompelt hij. "Ja, van een kater krijg je meestal honger he." Yassine laat een zucht en neemt een slok van zijn cola. "Zoveel heb ik niet eens gedronken." Zegt hij geirriteerd. "Nee, maar die joint deed hem goed of niet?"
"Wollah Dounia niet nu." Dounia legt haar eten weg en draait zich naar Yassine. "Niet nu? Wanneer dan wel Yassine? Wanneer je de volgende keer helemaal dronken of high thuis komt?" Roept ze. "Dounia niet overdrijven schat." "Ik overdrijf niet! Weetje hoe schandalig het is wat je hebt gedaan? Drinken op een bruiloft en een jointje roken! Wie heeft eigenlijk drank meegenomen?" Dounia staat op het punt te ontploffen. "Het was Brahim zeker he. Die vieze rat doet zulke dingen. Ik ken hem, ik weet hoe hij is dus je hoeft niet te liegen." Dounia lacht als Yassine stil blijft. "Dounia Wollah stop. Ik weet wat ik heb gedaan ja?" "Waarom vraag ik dit aan jou eigenlijk? Wie ben ik om dat te vragen he?" Ze pakt haar drinken en neemt een slok ervan.
"Dounia je overdrijft Wollah." Dounia laat een lach. "Overdrijven? Ik?" Ze lacht nog een keer en schud haar hoofd. "Ik ben je vriendin niet Yassine, ik ben je vrouw. Ik heb dondersgoed het recht om zo te doen. Ik wil het beste uit mijn man halen, ik wil dat hij geen stomme dingen gaat doen. Maar nu vraag ik me af wat ik fout heb gedaan. Waar ik de fout in ben gegaan. Dus sorry als ik teveel met je bemoei Yassine. Excuse moi." Yassine laat een zucht en start de auto.
"Off Dounia off."
JE LEEST
Hopeloos Verliefd
RomanceMeestal hoor je dat het meisje hopeloos verliefd is op de de jongen. Maar wat als het nu omgedraaid wordt? De 21-jarige Yassine Zahir kan de 18-jarige Dounia Al Majid maar niet uit zijn hoofd krijgen. Toen hij haar zag was het voor hem gewoon liefde...