29

3K 141 12
                                    

Dounia

De volgende ochtend ben ik eerder wakker geworden dan Yassine. Ik kijk op de klok en zie dat het nog maar 09:15 is. Ik laat een zucht en pak Yassine zijn telefoon om zijn Social Media te stalken.

Ik ga naar Instagram en kijk of er een leuke foto te plaatsen is. Ik word helemaal verliefd als ik deze foto zie.

Yassinezahir - Hoe kun je nou niet verliefd worden op dit? Please tell me 😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Yassinezahir - Hoe kun je nou niet verliefd worden op dit? Please tell me 😍

"Goeiemorgen." Mompelt Yassine als die de keuken binnen komt wandelen. Ik bekijk zijn outfit en haal een wenkbrauw omhoog. "Naar waar ga je zo vroeg?" Vraag ik en pak zijn insuline spullen uit de kast om aan hem te geven. Ik kijk naar zijn outfit.

"Wij, gaan lekker een dagje shoppen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wij, gaan lekker een dagje shoppen." Ik lach en schud mijn hoofd. "Denk het niet he. Schijt geen geld hier Yassine." Mompel ik geirriteerd en leg zijn insuline spullen op de tafel voor hem. Ik pak nog een paracetemol voor hem -omdat ie zei dat hij hoofdpijn kreeg- en een glas water. Ik leg het voor hem op tafel en ga verder met zijn onbijt klaarmaken.

"Waar maak je je druk om? Ik heb nooit gezegd dat je het zelf moet betalen. Voor wat ben ik?" Grijnst hij en ik rol met mijn ogen. "Ik heb alles wat ik nodig heb, merci." Hij haalt zijn schouders op en begint met het meten van zijn suiker. "Waarom ben jij helemaal aangekleed en opgemaakt dan? Heb je een afspraak?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Ik had gewoon zin om me om te kleden. Problemen mee?" Zeg ik en bekijk mijn outfit.

"Nee, niet echt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Nee, niet echt. Draai is een rondje." Grijnst hij en ik rol met mijn ogen. "Haram boy, we zijn nog niet eens getrouwd. Astaghfirullah." Yassine lacht en spuit zijn insuline. "Nee maar ik moet wel wat dingen hebben in de stad. Gaat niet lang duren. Ik breng je daarna naar huis en dan ga ik door naar training." Ik knik en leg zijn ontbijt voor hem neer.

"Shokran habibti" Glimlacht hij en drukt een kus op mijn wang. "Moet je niet eten?" Vraagt hij en pakt zijn telefoon. "Ik heb net al wat gegeten. Maar dan ga ik even mijn spullen pakken." Zeg ik, hij knikt en draait zijn telefoon om om waarschijnlijk weer voetbal te kijken.

"Uh-uh. Nee dit staat echt niet." Zeg ik en schud mijn hoofd. "Wat is er mis mee? Ik vind hem wel leuk." Is hij serieus? "Ben je serieus? Je lijkt op een spruit even serieus. Wat vind je zo leuk aan een knalgroene overhemd? Als het donkergroen was, was het anders, maar dit?" Zeg ik en schud nog een keer mijn hoofd. "Deze kleur staat mij gewoon goed jonge, zo lijk ik ook bruiner." Ik haal mijn schouders op. "Zelf weten dan." Zeg ik en kijk rond de winkel. Yassine schud zijn hoofd naar mij en gaat verder met het bewonderen van zichzelf in de spiegel. Ik rol met mijn ogen en loop richting de kassa.

Ik help hem alleen maar. Zo bespaart hij tenminste geld ipv zo'n achterlijk lelijk ding te kopen voor €300. Ben je helemaal gek voor zo'n lelijk ding zoveel betalen?

"Haal die glimlach van je gezicht af." Zegt Yassine geirriteerd terwijl hij mijn hand pakt. Ik blijf glimlachen en loop vrolijk verder door. "Dounia" Waarschuwt hij, maar ik geef hem geen blik en blijf door glimlachen. "Ik zei toch dat je naar me moest luisteren." Zeg ik en haal me schouders op.

"Ik heb hem alleen niet gekocht anders zou je weer een attitude hebben." Mompelt hij en ik trek me wenkbrauwen op. "Attitude? Ik?" Hij knikt en blijft vooruit kijken. "You're talking about yourself sweetheart." Hij knijpt in mijn hand, niet te hard, en rolt met zijn ogen.

Als we bijna bij zijn auto zijn aangekomen, stopt hij en slaat zijn arm over mijn schouders heen en drukt een kus op mijn wang. "Yassine! Waarom geef je altijd natte kusjes? Gadver." Ik trek een vies gezicht en veeg zijn slijm weg. "Wat kijk je? Yallah ga naar nickelodeon kijken zied. Casse toi! Eh bouffons. (Rot op! Eh sukkels)" Zegt hij als een groepje jongens langslopen. Ze zijn rond de 15 jaar denk ik. "Yassine!" Roep ik en hij opent eindelijk de autodeuren.

"Zomaar gaan ze kijken naar andermans vrouwen tfoe. Fills de pute. C'est pas possible. (Hoerenzonen. Kan toch niet)" Gaat hij verder. "Yassine oke. Je moet bijna trainen schiet op." Hij laat een zucht en start de auto. "Putain de merde, ze moeten nog één keer kijken. Ik ruk die oogballen uit hun hoofd." Hij geeft wat meer gas en gaat verder met tegen zichzelf te mompelen.

"Wat van mij is, is van mij. Mensen moeten niet kijken naar wat van mij is."

///////////////////////

Volgend hoofdstuk gaan ze EIN DE LIJK trouwen!!!!

Who's excited?????!!!!!

Hopeloos Verliefd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu