Kayla pov.
- Kayla..? – neužtikrintai kažkas pasakė. What?
Pasisukau iškart į tą pusę, iš kurios išgirdau, kad mane kvietė, ir išsišiepiau pamačiusi būtent tą žmogų. Kaip aš jį seniai mačiau. Prieš daugiau nei metus, o mes gi geri draugai ir visad sutardavom dėl maisto. Tie patys šviesūs plaukai, melsvos akys ir airiškas akcentas, dėl kurio ir mirt galima. Pasiilgau visų savo buvusių draugų ir labai tikiuosi, kad jie manęs taip pat. Norėčiau susitikt su visais ir paūžt bei išsikalbėt apie viską.
- Ouhh... Mai... Fakin... Gaddd! – surėkiau ir pasileidau link blondino. – Zdarof, blondine! – sucypiau, o jis nusijuokė ir mane draugiškai apsikabino. – Jėzau, nesimatėm ilgai.
- Labas ir tau, Kayla. – šyptelėjo. – Ilgokai.
- Žiauriai. Jau buvau pamiršus tavo airišką akcentą. – pridūriau. – Taigi kas geresnio? – paklausiau, o prie manęs atpėdino ir Angela.
- Labas, Niall. – pasakė mergina.
- Sveika. – atsakė jai Horan. – Kaip ir nieko, o tu jau grįžai? – pažiūrėjo į mane.
Jiedu pažįstami, nes aš pabuvau tokia gerutė ir juos supažindinau. Tiksliau Angela žino juos visus, kai buvo atvarius pas mane per žiemos atostogas, kai mes dar visi mokėmės, tad teko supažindint.
- Kaip matai vėl siaučiu London'e. Ačiū dievui niekas, kol kas, nepartrenkė. – nusispjoviau per savo petį 3 kartus.
- Dar atsimeni? – nusijuokė.
- Tai kaipgi pamiršiu, kai 3 paras neradau, kur tos kojos kišt lovoj, kad išsimiegočiau. – nusijuokėm visi drauge.
- Nesitikėjau kažkaip tavęs čia pamatyt ir tikrai ne šiandien. Kažkodėl galvojau, kad nebegrįši čia daugiau. – ištarė Niall.
- Taip išėjo, kad grįžau, ir dabar būsiu čia, tad tikiuos pasimatysim, taip?
- Su manim tai tikrai pasimatysi ir ne kartą, o kaip su jais velniai žino. – leptelėjo Angela, tad aš jai pavėliau plaukus, o ji pradėjo rėkt ant manęs, kad aš durna, bet vis tiek žinau, jog ji nepyksta ant manęs, o myli.
- Tai aišku. Zayn pasiilgo savo lenktynių padėjėjos. – pasakė blondinas. – Be tavęs jam sunkiai eina laimėt.
Aš jų visų pasiilgau...
- Tai kaip visad čia. Be manęs, kaip be rankų jis. – sukikenau. – Tavo numeris pasikeitė? Nes galėtume susiskambint ar susirašyt.
- Turi dar mano numerį? – nusistebėjęs paklausė.
- Nieko netryniau. Tai ar tas pats?
- Tas pats, tas pats. – patikino mane jis.
- Liuks, tai iki kito karto, ane? – paklausiau, o jis linktelėjo.
- Iki, merginos. – šyptelėjo mums, o mes su Angela pasukom į kitą pusę link mano automobilio.
Mes nusivilkom iki kitos miesto pusės, kur aš pastačiau savo mašiną aikštelėj, o tada patenkintos išsidrėbėm joje. Aš net tingėjau vairuot po tokių vaikščiojimų. Atpratau vaikščiot. Užvedžiau mašinos variklį ir išsukau iš šios aikštelės bei važiavau link Angela'os butuko. Mergina įjungė radiją, tad dar galėjau ir spygaut bei laidyt gerklę dainuodama.
- Kodėl tavo visi draugai tokie hot? – paklausė ji, kai pažiūrėjo į mane.
- What? – susiraukiau. – Ką tu čia nusipezi? Pala... – susimąsčiau kelioms sekundėms. - Negi tau Niall patinka?
YOU ARE READING
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)