Kayla pov.
- Po tokių naktų, žinoma, kad tobulai. – nusijuokė.
- Gerai, ša. – šiek tiek tildžiau savo vaikiną. – Nes nebūtina čia skelbt visiems aplinkui, ką mes veikėm čia gero, nes galbūt jau jie nebemiega.
- O mes ir taip girdėjom, kad kažkas nemiegojo vakar. – išgirdau balsą iš lauko, tad mano akys išsprogo, o Louis pradėjo žvengt.
Lygtais čia Angela. Aišku, kad ji dar pradės manęs vėliau klausinėt visko. Mintyse pavarčiau akis.
- Kokia gėdaaa... – tyliau sušnabždėjau ir palindau po antklode.
- Ei, nebesislėpk. – pakėlė antklodę viršun vaikinas ir pažvelgė į mane. – Vis tiek jau nieko nepakeisi.
- Tai per tave čia, nes tu mane įkalbinai. – bambėjau ir, išlindusi iš tos antklodės, pradėjau ieškot savo drabužių bei rengtis, kol Louis ir toliau gulėjo, išdribęs ir nekreipdamas dėmesio į tai.
- O tu pati kalta, kad pasidavei ir atsidavei. Taigi nieko čia tokio ir viskas žmoniška. – aiškino man viską Tomlinson, o aš galiausiai apsirengiau savo džinsus ir maikutę, tad pradėjau ieškot, kur tą savo new džemperį čia vakar padėjau. – Visi suaugę žmonės. Džiaukis, kad mano sesės negirdėjo nė karto mūsų, nes jos tai klausinėt pradėtų, kodėl Kayla ten taip cypavo, kas ten per garsai ir panašiai. Jos gi nesupranta dar normaliai, kas ten vyksta.
- Dar to trūko, kad mes jas sutraumuotume. – galiausiai mano paieškos neprailgo ir radau tą savo džemperiuką, kurį iškart apsirengiau, nes spėju lauke nėra taip karšta, nes dar tik rytas.
- Neimk taip visko į galvą. – pradėjo rengtis ir Louis besijuokdamas
- Nejuokinga visiškai. – pažiūrėjau į jį su pokerface'u ir laukiau, kol jis apsirengs, kad galėčiau išlįst lauk iš šito daikto.
- Geriau paklausk jų, ką jie veikė, jeigu mus vakar girdėjo. – su dirty smile'u pažiūrėjo į mane Tomlinson, o po to užsidėjo per galvą savo maikutę.
- Okey, čia logiška. – pripažinau ir toliau spoksojau, kaip jis ten rengiasi, nes tikrai tai karštai atrodo. Jėzau...
~ ~ ~ Kiek vėliau ~ ~ ~
Saulutė ir toliau skaisčiai švietė, o mes jau visi buvom išsirengę ir persirengę į maudymosi drabužėlius, tad tipenom visi šaika prie to ežeriuko. Aišku, ramiai mano ir Louis gyvenimas praeit negalėjo ir mums prikišo mūsų naktinius nuotykius, bet Tomlinson gudriai ten mus išsuko.
Mes visi, vos priėję ežerą, iškart puolėm maudytis, nes buvo karšta, tad norėjom atsigaut. Nors neketinau sušlapt visų plaukų, bet su tokiais draugais turbūt neįmanoma jų tiesiog nesušlapt, nes jie taškosi ir ko tik nedaro. Lengvai sau plūduriavau nugara ir mėgavausi vandens vėsa ir kaip kūnas atsigauna nuo kaitrios saulės spindulių.
Po poros valandų parsivilkom į savo stovyklavietę, o aš stovėjau priešais saulutę, kad išdžiūtų greičiau mano šlapi plaukai, kol vaikinai vėl kūrė laužiuką, nes eisim kept dešrelių. Po keliolikos minučių prie manęs prisijungė ir kitos panos, nes irgi inkštė, kad plaukai šlapi, o pas Angela jie dar ir išsipūtė, tad aš juokiausi iš jos plaukų.
- Mušk, mušk! – surėkė Nika, kai mes mėtėmės kamuoliu ir ale žaidėm tinklinį.
- Tai mušu! – sucypiau ir vos atmušiau kamuolį, kuris nuskirdo į priešininkų pusę nuo mano smūgio. Jo, mes net pusėm pasidalinom ir tipo turim aikštelę, nors žaidžiam ant žolės.
- Zayn, davai, eik pažiūrėt ar nedega dešrelės. – paliepė jam Angela, o aš pradėjau juoktis, nes jis jai pakluso ir nuėjo prie to mūsų laužiuko. – Ko tu žvengi? – pažiūrėjo į mane mergina, laikydama kamuolį, nes jis nukrito ant žemės jų pusėj.
ESTÁS LEYENDO
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanficDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)