*143*

878 74 27
                                    

Kayla pov.

Buvo keista, kad po vakar nesapnavau ten tų parduotuvių ar išpardavimų, kaip galvojau, kad sapnuosiu. Prisivalgiau daug sumuštinių ir išgėriau arbatos, nes neįsivaizduoju, kada mes tam miške ten kažką kepsimės, o dar fainiau bus, jei sudegs ar dar kas nutiks. Dėl visko ko įsidėjau normalaus maisto, nes alkana tikrai nežadu sėdėt.

Įsidėjau į savo tašę tą savo naująjį džemperį, kurį vakar pirkau, nes greičiausiai bus vakare vėsu, o dabar šilta ir saulutė šviečia, kad net nežinau, ką apsirengt, jog nebūtų dabar karšta, o vakare šalta. Nusprendžiau įsidėt džinsus, o dabar užsidėjau šortukus, su kuriais buvau ir vakar.

Užsidėjau 'Adidas' kepurytę, kurią turiu iš seniau ir batelius. Man atrodo, kad atrodau šiek tiek keistai su tokiu čia stiliuku, bet, manau, važiuot į gamtą bus kaip tik ir niekam nerūpės, kaip aš čia atrodau. Įsimečiau dar kelis daiktus, o svarbiausia mineralinio visą butelį. Nežadu gert, bet kad karšta šiandien.

Kas per oras čia toj Anglijoj. Vieną dieną lyja ir ledaunė, o kitą dieną jau karštą. Wtf? Išsivilkau iš namų ir dar užrakinau duris bei įjungiau signalizaciją. Gi nebūsiu visą savaitgalį greičiausiai čia, tad reik saugiai palikt viską. Įsidėjau raktus į tašės kišenuką ir jį užsegiau, o tuomet atitipenau į vaikino mašiną.

Vos įlipus į mašiną, mane pasitiko krūva balsų, nes čia buvo ne vien Louis, bet ir Liam su Sophia, tad su visais pasisveikinau ir segiausi diržą iškart. Tomlinson pradėjo važiuot keliu, kuris vedė mus į tą mišką pas kitus, nes dauguma jau yra ten.

- Tai girdėjot Niall paną susirado. – pranešė Liam, o aš biškį nepatikėjau tuo, ką išgirdau. Finally!

- Ouu Emmm Džyyy! – sucypiau, o Louis į mane keistai pažiūrėjo, tad aš truktelėjau pečiais. – Pagaliau tas ten susitūpėjo. Aš rimtai norėsiu su jo pana susipažint, jei jis ją bus pasiėmęs šiandien.

- Tai kaip neims, kai meilė – seilė tarp jų gi prasidėjo. – nusijuokė Sophia.

- Bet tai kai metai, visi porom. – nusijuokė Tomlinson, o jo ranka atsidūrė ties manąją, o tuomet sunėrė mūsų rankų pirštus, o mūsų rankos gulėjo ant mano kelių.

- Galėsim švęst dabar ir į penkurgubus pasimatymus eit. – suplojo rankom mergina.

Galiausiai mes atsidūrėm tam miške ir suradom, kur kiti ten apsistojo. Louis pastatė mašiną prie kitos, o mes visi išsigrūdom lauk iš mašinos ir pradėjom kelt triukšmą, kad mus kas nors išgirstų. Pamačiau, kaip Harry statė palapinę ir prisiekiu dievu, kad tai atrodė velniškai juokinga, kai jis net ne taip rinko ją, tad pradėjau nežmoniškai žvengt, o jis mane nukilino, kai išgirdo mano juoką.

- Laba visiem! – užrėkiau, o tuomet apsidairiau aplink, priėjusi arčiau Harry, o su Nika apsikabinau pasisveikindama, kuri stebėjo labai „puikų" Styles palapinės statymą. - Blondžiau, kur tu?! Gi parodyk tą savo paną, nes aš su ja susipažint noriu!

- Jėzau, Kayla, ko tu rėkauji? – išgirdau tą airišką akcentą, tad sucypiau ir iškart jį apsikabinau, apsisukusi į blondiną. Mes gi draugeliai, o jis maladėc žmogus. Dar pavalgyt mėgsta.

- Tai, kad apie paną nieko nepasakei. O aš vis galvojau, kodėl tu toks paslaptingas čia šiom dienom buvai, dabar suprantu. – su dirty smile'u draugiškai trinktelėjau į jo petį su savuoju.

- Amber, ateik čia! – pašaukė jis ją, tad prie mūsų pritipeno jaunutė brunetė.

- Labaaaa... – nutęsiau. – Žodžiu, aš Kayla. – prisistačiau ir nusijuokiau.

"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now