Kayla pov.
Louis judėjo manyje vis pirmyn ir atgal, o aš niekaip negalėjau būt pasotinta seksu, nes norėjau to, kuo daugiau, tad mudu sugebėjom pasiekti pačią viršūnę jau du kartus, o per trečią kartą aš norėjau būti viršuje, tad vaikinas man leido pabūti ir viršuje.
Manau, turiu atsiimti už visus tuos mėnesius, per kuriuos neturėjau jokių lytinių santykių. O mylėtis su Louis... Man reiškia viską. Jis žino, kaip giliai noriu jį jausti savyje, žino, kaip mane patenkinti, žino, kur mano tas magiškas taškelis. Jis žino absoliučiai viską apie mane.
- Šššš, Kayla... – tildė mane Tomlinson, kai aš vos nesucypiau, jam įsiskverbiant į mane giliau. – Kiti nežino, ką mes abu čia veikiam... – sušnabždėjo su dirty smile'u.
Vaikino rankos buvo ant mano nuogo liemens, kaip ir maniškės ant jo preso. Taip galėjau laikytis, kai jis įeidavo į mane. Mano akys užsimerkdavo ir sunkiai atsimerkdavo, nes buvo taip gera. Po šitiek mėnesių jausti Louis. Mano kvėpavimas, kaip ir rudaplaukio, buvo toks sutrikęs ir nestabilus, kad man jo trūko, bet nenorėjau sustoti.
Jaučiau, kaip mano kūnas įsitempia, tad reiškia tuojau pasieksiu savo tobulą orgazmą, kurį man suteikia mėlynakis. Vis jutau, kaip artėju link pabaigos, o tuomet vos nesurėkiau, tad patraukiau ranką nuo Tomlinson preso ir stipriai įsikandau sau į pirštą, kad neskambėtų visi šie namai mano dejone. Mano kūnas visiškai atsipalaidavo ir jaučiausi lyg euforijoj.
Vaikinas taip pat pasiekė savo orgazmą, o aš tiesiog užgriuvau ant jo, kai jis ištraukė savo 'draugelį' iš manęs. Sunkiai kvėpavau po tokio sekso maratono, bet buvo taip tobula, kad galėčiau kartot ir kartot. Man neatsibostų ir tikrai nerūpėtų, kad ryt skaudėtų, nes, po galais, neįsivaizduoju, kada dar galėsiu pasimylėt su Louis.
Mudu dar pragulėjom lovoj apie porą valandų ir viskas, ką darėm tai buvo bučiniai ir glamonės. Tinginiavom lovoj, o rudaplaukis žaidė su mano rankų pirštais arba savuosius vedžiojo mano nuoga nugara. Mūsų jausmai vienas kitam niekur nedingo, kad ir prabėgo daugybė laiko.
- Taigi tik draugai? – galiausiai prakalbau, kai ir toliau spoksojau į jo tas mėlynas akis. Tiesiog užsispoksojau.
- Draugai ir šiek tiek daugiau? – pakėlęs antakį, pažiūrėjo į mane, o aš nusijuokiau.
- Gerai. – sutikau, net nedvejojusi.
Manau, tiek aš pati, tiek Louis supranta, kad mes tik draugais būt negalim, kai kartu turim tokią praeitį, kuri mus sieja. Man atrodo, jog mes esame skirti vienas kitam. Net po daugiau nei metų, kai dauguma žmonių pamiršta savo ex, bet mes nesugebėjom pamiršti vienas kito, o dar pasimylėjom.
- O kaip dėl kitų? Jie gi gali sužinot, o tuomet kokios kalbelės prasidės, kad šakutės bus. – paklausiau.
- Jie gražūs ir nieko nežinodami. – sušnabždėjo Louis ir pabučiavo mano lūpas, tad į bučinį atsakiau.
Galiausiai, kai jau išgirdau, kad ir kiti pabudę, išlipau iš lovos ir apsirengiau savo drabužius. Rudaplaukį pirmą išgrūdau pro duris, dėl ko jis žvengė ir pasakė, kas čia tokio, jog išeitume vienu metu, bet aš pabuvau užsispyrusi ožkelė ir išstūmiau jį pro duris, o po kokių 10 minučių ir pati išėjau iš savo kambario. Girdėjau, kaip jie kalbėjo ir nieko neranda. Jap, čia tik aš žinau, kur kas sudėta.
- Puodeliai dešinėj spintelėj, lentynoj, viršuj, o arbata, kava ir cukrus kairės spintelės apatinėj lentynoj. – padėjau jiems, kai jie darinėjo čia viską virtuvėj ir nieko nerado. Nevykėliai.
- O kas finally pasirodė. – pavartė akis Angela. – Pas tave čia bardakas ir nieko neįmanoma rast.
- Čia tik todėl, kad jūs nežinot, kur kas padėta. – nusijuokiau ir atsisėdau prie stalo. – Ei, Zayn, du kavos ir du cukraus. – pasakiau, kai mačiau, kad Malik čia visiems darė kavą ar arbatą, tad jis atsisuko į mane, o tada linktelėjo ir į vieną iš 7 puodelių įdėjo tai, ką aš jam pasakiau.
DU LIEST GERADE
"My Life Is Better Now" (L.T.) LTU BAIGTA
FanfictionDĖMESIO TAI YRA 2 "I Think My New Life Will Be Better" ISTORIJOS SEZONAS! AUKŠČIAUSIA VIETA - #1 In Fanfiction!!! Tad, jei skaitysit šią istoriją, neskaitę 1 sezono, galbūt ne viską suprasit, bet stengsiuosi rašyt viską aiškiai suprantamai ;)